Lucky you.quote:
Oh vandaar.quote:
Tis dat Fed me voor was (op mn PC zou ik sneller zijn geweest) maar ik was van plan om het in de TT te zetten.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis dat Fed me voor was (op mn PC zou ik sneller zijn geweest) maar ik was van plan om het in de TT te zetten.
OP selecteren met touchpad is niet echt een succes.quote:
Hoezo lukt dat bij jou niet Tux?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
OP selecteren met touchpad is niet echt een succes.
Dat gaat niet echt snel.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat bij jou niet Tux?
En hallo wie is er nou niet liever lui dan moe?
Hmm raar, touchpad zit toch gewoon op een laptop? Heb je verkeerde instellingen ofzo?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt snel.En met toetsen neemt ie het menu links mee.
Que? Instellingen?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm raar, touchpad zit toch gewoon op een laptop? Heb je verkeerde instellingen ofzo?
Ja geen idee hoe dat werkt ofzo maar bij een laptop zou je normaal toch wel gewoon een stuk tekst kunnen kopieren? Niet voor het een of het ander maar tochquote:
Ja tuurlijk, maar met een gewone muis is dat makkelijker want die kan je sneller bewegen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat werkt ofzo maar bij een laptop zou je normaal toch wel gewoon een stuk tekst kunnen kopieren? Niet voor het een of het ander maar toch
Ohh zo.. Ik dacht dat je met je mouse pad helemaal niet kon kopierenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar met een gewone muis is dat makkelijker want die kan je sneller bewegen.
Jawel, maar die moves jeweettogquote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh zo.. Ik dacht dat je met je mouse pad helemaal niet kon kopieren
quote:
Het brommertje scheurde weer door de wijk, maar er hing hier tegenover niet zoveel.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alles is weer opgehelderd.
Nog last gehad van tuig voor oe kiet?
Ohh beter dan dat ze langsrijden dan dat ze zich voor je huis nestelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het brommertje scheurde weer door de wijk, maar er hing hier tegenover niet zoveel.
En ik scheurde vanochtend om 5u nog even onder je slaapkamer doorquote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het brommertje scheurde weer door de wijk, maar er hing hier tegenover niet zoveel.
Nu is de onderbuurman weer boos.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En ik scheurde vanochtend om 5u nog even onder je slaapkamer door
Jij bent vroegquote:
Ik kom daar niet zovaakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Dan kan ie vaak boos zijn, dat doe ik zeker 3 keer per week
Tja, via de Rietveldenweg naar de A59 -> A2 en dat doe ik best vaakquote:
Ja, ok, da's een logische routequote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, via de Rietveldenweg naar de A59 -> A2 en dat doe ik best vaak
Als ie niet logisch is hoor ik het ook graag, dan rij ik al ruim een jaar omquote:
Je kan ook een jetpack kopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ie niet logisch is hoor ik het ook graag, dan rij ik al ruim een jaar om
Ik wil zo'n lightsaber. Dan ga ik lol hebben in de stadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik zit al 25 jaar te azen op mijn eigen AT-AT, maar ik heb vooralsnog alleen de speelgoedvariant ervan
Knock yourself out:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil zo'n lightsaber. Dan ga ik lol hebben in de stad
Ik slaap aan de achterkant.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En ik scheurde vanochtend om 5u nog even onder je slaapkamer door
Ik nog 8xquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee gij
Hoef nog maar 2 keer vroeg op
Dan zal ik wat meer herrie maken morgen.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan zal ik wat meer herrie maken morgen.
Dat lukt wel met dat mecha-dingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan zal ik wat meer herrie maken morgen.
Een wat?quote:
Laat maar immer lieve STquote:
Mecha, also known as meka or mechs, is a broad genre of walking vehicles which are usually controlled by a pilot. Mecha often appear in anime, science fiction, and other genres involving fantastic or futuristic elements. Mecha are generally, though not necessarily, bipedal, with arms, hands, and usually fingers capable of grasping objects. A mecha that approximates the shape of a human body allows the use of martial arts movements and swordsmanship, ceremonial acts of honor, saluting, and other human mannerisms that cannot be performed using a tank or airplane.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |