Scenario's uitwerken voor een upgrade van (een van) de belangrijkste applicatie(s) van de grootste klant die we hebben ookquote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Scenario's uitwerken voor een upgrade van (een van) de belangrijkste applicatie(s) van de grootste klant die we hebben ook
Ik wil nog een keer zo'n WoW vergaderingquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee een echte meeting met projectleiders, 3rd party suppliers en andere figuren
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer zo'n WoW vergadering
WoWquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer zo'n WoW vergadering
Dat principe. Maar dan in een online FPS. Elkaar afknallen én vergaderenquote:
Nee dank je, heb al vergaderingen in Second Life gehad. Het wordt er echt NIET leuker op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat principe. Maar dan in een online FPS. Elkaar afknallen én vergaderen
SECOND LIFE?! HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dank je, heb al vergaderingen in Second Life gehad. Het wordt er echt NIET leuker op.
Enige manier om vergaderen leuker te maken is door het af te schaffen.
Niet vrijwillig, dat is vanuit de tijd dat IBM zijn eigen eiland had gekocht daar en daar als wijze van expirement een presentatie werd gegevenquote:
Omg wat een onzin he?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet vrijwillig, dat is vanuit de tijd dat IBM zijn eigen eiland had gekocht daar en daar als wijze van expirement een presentatie werd gegeven
Lachen om second life en wow normaal vinden.quote:
dan weet ik nog niksquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Niet dat ik weet.. Op het mbo.
Soort sims ofzo?quote:
Er wordt vakkundig omheen gedraaid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan weet ik nog nikskoning willem 1 zeker?
kensleus dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Soort sims ofzo?
Het heeft zelfs een wikipedia pagina
ja ik snap niet. het is niet zo dat ik d'r ga stalken ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er wordt vakkundig omheen gedraaid.
Achjaquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er wordt vakkundig omheen gedraaid.
quote:
ZEG NOU!!!1!quote:
pm danquote:
Ik doelde meer op het online-aspect. WoW speel ik niet meissiequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lachen om second life en wow normaal vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |