nee gij bedoel ikquote:
Ohhquote:
kloptquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh![]()
Deal with it![]()
Wel verrekte rustig hier.
daten?quote:
Neuken?quote:
wel buitenseks dan he. het is mooi weer en ik heb geen zin in die buurman van jouquote:
Ja, wel even snel voor wat drinken en wc. En ik maar kijken naar een kakker met een grote neusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt
maar was jij zondag nou in de opium of niet?
ik stond er zondag meer als een kampert bijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja, wel even snel voor wat drinken en wc. En ik maar kijken naar een kakker met een grote neus
Zaten jullie daar bij die stoeltjes? Of buiten?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik stond er zondag meer als een kampert bij![]()
och, ik dacht, fuck it, het is finale, wat nou scheren en netjes aankleden enzoquote:
Ja precies op zo'n dagen moet dat kunnen tochquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och, ik dacht, fuck it, het is finale, wat nou scheren en netjes aankleden enzotoen net voor ik wegging nog wel enigszins fatsoenlijke kleren aangetrokken
![]()
ja had even beter gezocht ik wilde toch weten hoe jij eruit zietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies op zo'n dagen moet dat kunnen toch
Ik had een vlag ''aan'' op mn rug zag er ook niet uit maar schijt
Ja ik keek echt goed hoor, op dat moment dacht ik ook van schijt. Maar ik zag niemand met een grote neus en hoe ik dacht dat je eruit zagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja had even beter gezocht ik wilde toch weten hoe jij eruit ziet
of pm een foto![]()
je had toch mijn hyves gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ik keek echt goed hoor, op dat moment dacht ik ook van schijt. Maar ik zag niemand met een grote neus en hoe ik dacht dat je eruit zag
Ja maar toen had je geld op je kop ofzo, zag er heel anders uitquote:
Ik was er voor de wedstrijd. En toen was het best rustig met alleen paar mensen aan de zijkanten enzo en bij die tafeltjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef kutkabouter het volgende:
bovendien stond ik echt midden in de gang bij de 1e helft en bij de 2e helft voor de deurkon niet missen
ohh vandaar, ik kwam pas aan toen de wedstrijd al 2 minuten bezig wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik was er voor de wedstrijd. En toen was het best rustig met alleen paar mensen aan de zijkanten enzo en bij die tafeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |