Stikheet boven idd, maar slaapkamerraam open en de deur naar het dakterras (en alles daar tussenin) opengegooid en het was slaapbaarquote:Op maandag 12 juli 2010 10:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het was daarbeneden echt 45 graden binnen, had jij daar geen last van?![]()
Reportage. Pepijnquote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef kutkabouter het volgende:
in de pizza ricco stond trouwens sbs 6 op, en ik ging maar kijken, ik moest toch wachten, ging het over een duitser die bij iemand z'n lul had afgesneden ofzomaarja, toen dacht ik echt van oke, leuk
Jij durft met alles open te slapen?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Stikheet boven idd, maar slaapkamerraam open en de deur naar het dakterras (en alles daar tussenin) opengegooid en het was slaapbaar
Je woont er boven en je laat het bezorgen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef Ceased2Be het volgende:
btw gezien de recensies van Rico is hij alleen okay als je zelf je pizza's gaat halen of als je (zoals Mjan en ik) erboven woont en je Pizza laat bezorgen.
en terechtquote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je woont er boven en je laat het bezorgen.
Hoezo dan.quote:
Iedereen hier... knappe jongen die zonder fikse ladder m'n dakterras op kan komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij durft met alles open te slapen?Mijn slaapkamerraam vind ik wel voldoende.
Het kost niets en ik hoef niet de hele tijd in die zaak te wachten. Ideaal.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je woont er boven en je laat het bezorgen.
Ah ja, hier is dat een stuk makkelijker.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Iedereen hier... knappe jongen die zonder fikse ladder m'n dakterras op kan komen.
gewoon, laat die turken maar eens een keer wat extra werkenquote:
Ach die gozers vinden het wel grappig, als ze met z'n tweeën aan het bezorgen zijn gaat het om-en-om ongeacht de afstand dus zijn ze altijd wel blij als ze weer bij ons moeten bezorgenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gewoon, laat die turken maar eens een keer wat extra werken
een vriend van mij heeft gisteren in de kruiskamp klappen gekregen van een groepje "medelanders", en dat was niet de eerste keer dat zoiets gebeurdequote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het nogsteeds grappig dat kk bang is voor die gastjes hier.
Ik ben hier 's nachts nog nooit lastiggevallen en ik ben nogwel vrouw.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft gisteren in de kruiskamp klappen gekregen van een groepje "medelanders"
en sorry tux, maar boschveld lijkt me van hetzelfde laken een pak, zeker 's nachts
Hij weet nieteens op welk nummer....oh wacht....quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef BarrieButsers het volgende:Zou mooi zijn geweest als KK werkelijk bij ST aan de deur zou zijn geweest met pizza
ik doe heul nie stom. ik vertel de waarheid. vraag maar aan BB. Er zijn meerdere manieren om een naam van iemand te kunnen weten dan via een datequote:Op maandag 12 juli 2010 10:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij in de mijne, moet je maar niet zo stom doen.
Sta je ook raar te kijken zo midden in de nachtquote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zie het al voor me: "Hallo ik ben kutkabouter en ik kom je een pizza brengen."
Ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sta je ook raar te kijken zo midden in de nacht
Welke waarheid? Over mn naam? Ik heet geen Sanne, Anneke of Nicole neequote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik doe heul nie stom. ik vertel de waarheid. vraag maar aan BB. Er zijn meerdere manieren om een naam van iemand te kunnen weten dan via een date
vooral de waarheid dat wij geen date hebben gehadquote:Op maandag 12 juli 2010 11:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welke waarheid? Over mn naam? Ik heet geen Sanne, Anneke of Nicole nee
Ow en nee dat hebben we ook niet gehadquote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
vooral de waarheid dat wij geen date hebben gehadWant ST schijnt dat niet te geloven
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ow en nee dat hebben we ook niet gehad
behalve bijna door mij vannachtquote:Op maandag 12 juli 2010 10:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben hier 's nachts nog nooit lastiggevallen en ik ben nogwel vrouw.
Hoeft ook niet meer, de ranzige details hoeven we niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja ach ik ga me hier niet lopen verdedigen ofzo, nergens voor nodig
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meer, de ranzige details hoeven we niet.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja ach ik ga me hier niet lopen verdedigen ofzo, nergens voor nodig
Haha, Tiffanie, goed verzonnenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welke waarheid? Over mn naam? Ik heet geen Sanne, Anneke of Nicole nee
Die 2 jaquote:
jullie ook, want ik heb nou geen idee meer waar het over gaatquote:
Iedereen hoor bij de kliek, maar jij nietquote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jullie ook, want ik heb nou geen idee meer waar het over gaat![]()
maargoed ik ga even ontbijten![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen hoor bij de kliek, maar jij niet
primaquote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen hoor bij de kliek, maar jij niet
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
![]()
kutkat met z'n kutvlooien die heel mijn been kapotbijten
zou je me binnen hebben gelaten als ik bij het goeie adres terecht was gekomen en jij was wakker geweest?quote:
Nee kom er bijquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zou je me binnen hebben gelaten als ik bij het goeie adres terecht was gekomen en jij was wakker geweest?
lees anders het topic even terugquote:
Nee is veel te veelquote:
Ja wrom niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zou je me binnen hebben gelaten als ik bij het goeie adres terecht was gekomen en jij was wakker geweest?
lolquote:
Ben je naar ST geweest ofwa?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
lolnouja omdat het toch een redelijk achterlijke situatie is en er ineens een (halve) wildvreemde op je stoep staat
![]()
Wij hebben geen intercom dus meestal doe ik niet open omdat ik toch niemand verwacht, maar ben soms wel in zo'n humeur dat ik het toch doe.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
lolnouja omdat het toch een redelijk achterlijke situatie is en er ineens een (halve) wildvreemde op je stoep staat
![]()
Hij brengt je zo nog op ideeën.quote:
ja bijnaquote:
gezelligquote:Op maandag 12 juli 2010 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij hebben geen intercom dus meestal doe ik niet open omdat ik toch niemand verwacht, maar ben soms wel in zo'n humeur dat ik het toch doe.
Same here, en af en toe staat er dan een verdwaasde postbode met een pakketje voor de buren wat ik niet aan wil nemen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij hebben geen intercom dus meestal doe ik niet open omdat ik toch niemand verwacht, maar ben soms wel in zo'n humeur dat ik het toch doe.
Heb geen Ziggo.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:02 schreef Ceased2Be het volgende:
btw iemand hier ook *geen* internet met Ziggo? heb al vanaf zaterdagavond (die onweersbui) geen internet meer.
wij hebben volgens mij alleen tv van ziggo. Internet iig niet. maar dat is wel klote!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:02 schreef Ceased2Be het volgende:
btw iemand hier ook *geen* internet met Ziggo? heb al vanaf zaterdagavond (die onweersbui) geen internet meer.
wtfquote:
Gewoon lezen, luilak.quote:
echt hequote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
Wordt er bijna geneukt hier, mag ik 't zelf teruglezen
Nou bijna....quote:Op maandag 12 juli 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
inderdaad bdh. dat je jouw escapades met ST alweer vergeten bent zegquote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou bijna....
Dat is al gebeurd.![]()
Waar heb jij het nou weer over.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad bdh. dat je jouw escapades met ST alweer vergeten bent zegzal ze niet leuk vinden
die kutmarokkanen ook altijd, ze verneuken zelfs die kleine geneugten van het levenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
wait whut?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over.Pak BB nog een keer ofzo, dan ben je ff stil.
Is hij Marokkaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die kutmarokkanen ook altijd, ze verneuken zelfs die kleine geneugten van het leven
daardoor ging ik niet naar jouquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja goed idee toch!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niks aan de hand, gewoon doorlopen
Tja.quote:
neeheeee! Doe eens lezen! Zoveel is het nou ook weer nietquote:Op maandag 12 juli 2010 13:41 schreef bijdehand het volgende:
Hebben KK en ST nou wel of niet geneukt
Zit op het werkquote:Op maandag 12 juli 2010 13:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neeheeee! Doe eens lezen! Zoveel is het nou ook weer niet![]()
De teringquote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
ninja de jongquote:
nee dusquote:Op maandag 12 juli 2010 13:41 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben de enige voor je he?quote:
Wrom nietquote:
Het gaat over Fed en BB hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:41 schreef bijdehand het volgende:
Daar is niks mee, want hij is toch eerder omgedraaid.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hij heeft het over afgelopen nacht met de pizza hoor
nou, dat vraagt hij zich dus afquote:Op maandag 12 juli 2010 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar is niks mee, want hij is toch eerder omgedraaid.
Ik zie het al voor me. Doet ie z'n broek uit, zeg je: 'O, nu snap ik je username!'quote:Op maandag 12 juli 2010 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
als ik nog een niveau zatter ben dan gisteren en heel vrolijk dan kom ik wel een keer langsquote:Op maandag 12 juli 2010 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Doet ie z'n broek uit, zeg je: 'O, nu snap ik je username!'
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Doet ie z'n broek uit, zeg je: 'O, nu snap ik je username!'
nee, gewoon neequote:Op maandag 12 juli 2010 15:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zolang het tegendeel bewezen is...quote:
Dat ie voor het raam staat. LOLquote:Op maandag 12 juli 2010 16:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En dan zou mijn benedenbuurman weer boos worden.![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zolang het tegendeel bewezen is...
En geen foto's posten want dan dood ik je.
schijt aan je buurman, dan had je maar hierheen moeten komenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En dan zou mijn benedenbuurman weer boos worden.![]()
Ja.quote:
Ik ook niet. Alleen de nachtmerries...quote:Op maandag 12 juli 2010 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb er verder nooit wat over gehoord trouwens.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen de nachtmerries...
ik mis weer iets geloof ik?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb er verder nooit wat over gehoord trouwens.
Je mist niks.quote:
heul wel, als ik zeg dat ik iets mis dan is dat ook zoquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:07 schreef kutkabouter het volgende:
je hebt toch niet met BDH liggen ballen he?
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:07 schreef kutkabouter het volgende:
je hebt toch niet met BDH liggen ballen he?
Ik zei toch dat je niks mist man.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:09 schreef kutkabouter het volgende:
ik zit hier op F5 te rammen maar tot nu toe word ik nog niet echt wijzer
Die twee zijn er stil vanquote:Op maandag 12 juli 2010 16:09 schreef kutkabouter het volgende:
ik zit hier op F5 te rammen maar tot nu toe word ik nog niet echt wijzer
Da´s traditie op Fok, ofnie?quote:
Waarvan?quote:
quote:
omdat er over de andere 2 niks te melden valt omdat er geen andere 2 zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom wordt de aandacht afgeleid van de andere 2?
Idd. Maar dat is ook al niet bewezen...quote:Op maandag 12 juli 2010 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Omdat dat van jullie altijd wordt genegeerd.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wij zijn altijd de lul bedoel je.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat dat van jullie altijd wordt genegeerd.
De ''geruchten'' zijn alleen BDH met ST.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef kutkabouter het volgende:
oke, kan iemand me vertellen wat de "geruchten" zijn dan?
BDH met ST en fed met BB?
What happens in Boschveld...quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat dat van jullie altijd wordt genegeerd.
Niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De ''geruchten'' zijn alleen BDH met ST.
Jawel.quote:
ja dat was wel obvious als haar buurman het gezien heeftquote:
Het Stedelijk ligt daar ook vlakbij en ik ging daar weleens Doner halen.quote:
preciesquote:Op maandag 12 juli 2010 16:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel.
Bij jullie is er wel iets gebeurd.
Fed en ik hebben elkaar niet eens gezien
Het was dus donker?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel.
Bij jullie is er wel iets gebeurd.
Fed en ik hebben elkaar niet eens gezien
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het Stedelijk ligt daar ook vlakbij en ik ging daar weleens Doner halen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat was wel obvious als haar buurman het gezien heeft
Ja die pakt altijd z'n ladder en gluurt hier dan door het raam. Superspannend.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat was wel obvious als haar buurman het gezien heeft
Is het vaker voorgekomen? Of een ONS?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die pakt altijd z'n ladder en gluurt hier dan door het raam. Superspannend.
heb je hem ook al een keer gepakt?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Het was in zijn huisquote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
heb je hem ook al een keer gepakt?Nee, zijn vrouw wilde dan ook meedoen, maar dat vond ik niet zo'n goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
flauw hoor, dan had ie de tijd van z'n leven gehadquote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, zijn vrouw wilde dan ook meedoen, maar dat vond ik niet zo'n goed idee.
Ik wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, zijn vrouw wilde dan ook meedoen, maar dat vond ik niet zo'n goed idee.
Daarom keek hij ook zoquote:
Elke dag.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is het vaker voorgekomen? Of een ONS?
Da's logisch toch.quote:
Ik zeg doenquote:
Rood en pittig kepselquote:
rood maar niet vlot en pittig gelukkigquote:
Idd. Barrie is jaloers.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
rood maar niet vlot en pittig gelukkig
Niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De ''geruchten'' zijn alleen BDH met ST.
nee, kort en pittig gelukkig ook niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
rood maar niet vlot en pittig gelukkig
homoquote:Op maandag 12 juli 2010 16:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, kort en pittig gelukkig ook niet.
dat behoort aan iemand anders toe als ik het me goed herinner
Ze was zo liefquote:
quote:
Weet ik niet. Nu ben ik niet meer dronken en een stuk kritischerquote:
Ben ik dat ooit geweest voor jou?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:36 schreef kutkabouter het volgende:
wat zijn we vandaag allemaal lief voor elkaar
Ik ben altijd lief.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:36 schreef kutkabouter het volgende:
wat zijn we vandaag allemaal lief voor elkaar
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nu ben ik niet meer dronken en een stuk kritischer
mwahh, die ene keer toen we jouw krantenwijk gingen lopen misschienquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mwahh, die ene keer toen we jouw krantenwijk gingen lopen misschien
Amperquote:
Nah we gingen een tijdje veel met elkaar om tochquote:Op maandag 12 juli 2010 16:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mwahh, die ene keer toen we jouw krantenwijk gingen lopen misschien
ja dat was toen ongeveerquote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah we gingen een tijdje veel met elkaar om toch
Teun was een heldquote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat was toen ongeveer
met teun_!
toen was ik fucking boos, maarja jij was 3x zo zwaar, dus wat wilde ik doenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Teun was een heldEn ik heb ooit een elastiekje in je oog geschoten
Sukkel, toen was je 10 en ik 11 ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen was ik fucking boos, maarja jij was 3x zo zwaar, dus wat wilde ik doen
ja als je iets recht in je oog krijgt begin je te janken jaquote:Op maandag 12 juli 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sukkel, toen was je 10 en ik 11 ofzoHet enige wat je deed was huilen
Toch wel.quote:
Nee toen niet. Toen moest je echt huilen. Maar boeiend. Ik krijg je nu nog wel aan het huilen hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja als je iets recht in je oog krijgt begin je te janken ja
ik jank nou nog steeds als ik een vlieg ofzo keihard in m'n oog krijg, wel aan een kant maar, maar toch
Eens.quote:
ik denk het nietquote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee toen niet. Toen moest je echt huilen. Maar boeiend. Ik krijg je nu nog wel aan het huilen hoor![]()
Het is niet iets om je voor te schamen hoorquote:
wel in de zin die hij bedoelt, als in janken als een kindquote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is niet iets om je voor te schamen hoor
Iddquote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is niet iets om je voor te schamen hoor
Welke spellen?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef kutkabouter het volgende:
kankerkankerxbox die mijn spellen van 60 euro kapot maakt hoerige tering machine
Jij hebt er verstand van.quote:
mw2 voor de 2e keerquote:
ja maar die telefoon is niet kapot, dat was gewoon al een kutdingquote:Op maandag 12 juli 2010 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Eerst je telefoon, nu je xbox. Gaat lekker
dat deed ik netquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Breng eens wat leven in de brouwerij dan
het zij je vergeven. je daalt hierdoor niet in mijn achting ofzo hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het zij je vergeven. je daalt hierdoor niet in mijn achting ofzo hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is maar goed dat jij zo slim bent he
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
preciesquote:Op maandag 12 juli 2010 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Sprookjes bestaan niet hoor.quote:
oh nee, ik ben niet zo slim. tegenwoordig doet iedereen gewoon TU natuurlijkquote:
jaquote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh nee, ik ben niet zo slim. tegenwoordig doet iedereen gewoon TU natuurlijk
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat zijn kakkers.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Kenker dat is wel heel erg kenker kankerergquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kenker dat is wel heel erg kenker kankererg
wat?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kenker dat is wel heel erg kenker kankererg
neequote:
Misschien heeft iemand van het HBO er geen zin in, dan wil dat dan toch niet per definitie zeggen dat die dommer is. Of iemand die nooit de kans heeft gehad om universitaire opleiding te voltooien ofzoquote:
kloptquote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand van het HBO er geen zin in, dan wil dat dan toch niet per definitie zeggen dat die dommer is. Of iemand die nooit de kans heeft gehad om universitaire opleiding te voltooien ofzo
och, als ik sommige mensen van mijn school zie die ook naar de uni gaan, dan begin je daar toch aan te twijfelenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
kloptmaar het ging over mij. ik zeg alleen maar dat ik iig niet dom ben als ik uni doe
Oke maar er zijn echt wel ''dommere'' op de universiteit hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 17:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
kloptmaar het ging over mij. ik zeg alleen maar dat ik iig niet dom ben als ik uni doe
Dat wil toch niemand.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of iemand die nooit de kans heeft gehad om universitaire opleiding te voltooien ofzo
hahaha, dat is ook wel zo. er zijn er altijd wel bij die niet zo slim zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 17:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och, als ik sommige mensen van mijn school zie die ook naar de uni gaan, dan begin je daar toch aan te twijfelen
quote:
Maar jij bent wel meer dan het normale plebs tochquote:Op maandag 12 juli 2010 17:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, dat is ook wel zo. er zijn er altijd wel bij die niet zo slim zijnen er zijn zat MBO'ers die heel slim zijn.
Maar over het algemeen...
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Kanker/kenker kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
whahahaquote:Op maandag 12 juli 2010 17:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar jij bent wel meer dan het normale plebs toch
neuh, niet echt I supposequote:
Waarom niet, is toch niks om je voor te schamen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
whahahanee hoor, ik vind mezelf echt niet beter dan andere
Ohh oke, ik dacht het alleen na het zien van je hyvesquote:
ik ben niet zo arrogantquote:Op maandag 12 juli 2010 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom niet, is toch niks om je voor te schamen.
wat heb jij mijn hyves gezien?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh oke, ik dacht het alleen na het zien van je hyves
Wat hebben die er nou weer mee te maken.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ben niet zo arrogantNatuurlijk zijn er mensen bij die overduidelijk 'minder' zijn, maar die zijn dan ook minder dan iedereen, dus ja. daar valt niet omheen te komen
![]()
Ik noem een Tinyen Lau
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ben niet zo arrogantNatuurlijk zijn er mensen bij die overduidelijk 'minder' zijn, maar die zijn dan ook minder dan iedereen, dus ja. daar valt niet omheen te komen
![]()
Ik noem een Tinyen Lau
pm jouwe ook even dan?quote:
ja kakquote:
WTFquote:Op maandag 12 juli 2010 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja kak![]()
maar op hyves lijk ik soms misschien wel een kakker, maar dat zijn meest ouwe foto's en toen droeg ik nog wel eens een overhemd met uitgaan
wat?quote:
Ja een overhemd met uitgaan.quote:
Ik kon alleen je profielfoto kijkenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja kak![]()
maar op hyves lijk ik soms misschien wel een kakker, maar dat zijn meest ouwe foto's en toen droeg ik nog wel eens een overhemd met uitgaan
Gaat het?quote:
Nu wel.quote:
een mooi getailleerd overhemd laat mijn figuur goed uitkomenquote:
Had je ook zo'n sjaaltje dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een mooi getailleerd overhemd laat mijn figuur goed uitkomen![]()
godverdomme wat klinkt dat gay
nee, donder opquote:
zonde met zo'n meid naast jequote:Op maandag 12 juli 2010 19:00 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet overigens niks meer van deze avond![]()
quote:
Oke dat is niet kakkerig nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:00 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een recente fotozo loop ik er tegenwoordig bij
ik weet overigens niks meer van deze avond![]()
maar die herinner je je vast nog welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ken je haar al langer
~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
maar die herinner je je vast nog wel
daar zijn we bijna heel de week op cherso mee omgegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ken je haar al langer
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Hoevaak heb je dr daar geneukt?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar zijn we bijna heel de week op cherso mee omgegaan
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daar zijn we bijna heel de week op cherso mee omgegaan
nietquote:Op maandag 12 juli 2010 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoevaak heb je dr daar geneukt?
En ze was al nat.quote:
Zal straks waarschijnlijk wel weer wat drukker worden jaquote:
Had ik aan het begin van de avond.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef bijdehand het volgende:
Oej ik was ik slaap gevallen.
ja ik heb haar nummer, maar ze woont in zoetermeer dus veel heb ik er niet aanquote:Op maandag 12 juli 2010 19:17 schreef FedExpress het volgende:
je hebt toch zeker wel haar hyves/mail/msn/nummer?
hoezo nietquote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik heb haar nummer, maar ze woont in zoetermeer dus veel heb ik er niet aan
nee, maar voor zo'n meidje heb ik dat niet over, dat was echt zo'n 13 in een dozijn chersonissos sletjequote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoezo nietbeetje reizen maakt niet uit toch/.
En dan heb jij dr niet eens gedaanquote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, maar voor zo'n meidje heb ik dat niet over, dat was echt zo'n 13 in een dozijn chersonissos sletje
achja, better luck next time, ik was sowieso teveel met haar vriendinnen bezig, die wel een vriendje haddenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan heb jij dr niet eens gedaan
Nee, warm op het werk.quote:
Oh op je werk, ja da's wel ernstig.quote:
haar vriendinnen waren knapper? geloof er niks vanquote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
achja, better luck next time, ik was sowieso teveel met haar vriendinnen bezig, die wel een vriendje hadden
Daar werd ik moe van, en thuis viel ik pas in slaap hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh op je werk, ja da's wel ernstig.
Ok.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar werd ik moe van, en thuis viel ik pas in slaap hoor
trusten!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga maar verder slapen. Tot morgen in nummer 46![]()
(
voor ST, want die is altijd lief)
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga maar verder slapen. Tot morgen in nummer 46![]()
(
voor ST, want die is altijd lief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |