Zal straks waarschijnlijk wel weer wat drukker worden jaquote:
Had ik aan het begin van de avond.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:45 schreef bijdehand het volgende:
Oej ik was ik slaap gevallen.
ja ik heb haar nummer, maar ze woont in zoetermeer dus veel heb ik er niet aanquote:Op maandag 12 juli 2010 19:17 schreef FedExpress het volgende:
je hebt toch zeker wel haar hyves/mail/msn/nummer?
hoezo nietquote:Op maandag 12 juli 2010 22:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik heb haar nummer, maar ze woont in zoetermeer dus veel heb ik er niet aan
nee, maar voor zo'n meidje heb ik dat niet over, dat was echt zo'n 13 in een dozijn chersonissos sletjequote:Op maandag 12 juli 2010 22:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoezo nietbeetje reizen maakt niet uit toch/.
En dan heb jij dr niet eens gedaanquote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, maar voor zo'n meidje heb ik dat niet over, dat was echt zo'n 13 in een dozijn chersonissos sletje
achja, better luck next time, ik was sowieso teveel met haar vriendinnen bezig, die wel een vriendje haddenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan heb jij dr niet eens gedaan
Nee, warm op het werk.quote:
Oh op je werk, ja da's wel ernstig.quote:
haar vriendinnen waren knapper? geloof er niks vanquote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
achja, better luck next time, ik was sowieso teveel met haar vriendinnen bezig, die wel een vriendje hadden
Daar werd ik moe van, en thuis viel ik pas in slaap hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh op je werk, ja da's wel ernstig.
Ok.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar werd ik moe van, en thuis viel ik pas in slaap hoor
trusten!quote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga maar verder slapen. Tot morgen in nummer 46![]()
(
voor ST, want die is altijd lief)
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga maar verder slapen. Tot morgen in nummer 46![]()
(
voor ST, want die is altijd lief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |