Ik ben altijd lief.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:36 schreef kutkabouter het volgende:
wat zijn we vandaag allemaal lief voor elkaar
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nu ben ik niet meer dronken en een stuk kritischer
mwahh, die ene keer toen we jouw krantenwijk gingen lopen misschienquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mwahh, die ene keer toen we jouw krantenwijk gingen lopen misschien
Amperquote:
Nah we gingen een tijdje veel met elkaar om tochquote:Op maandag 12 juli 2010 16:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mwahh, die ene keer toen we jouw krantenwijk gingen lopen misschien
ja dat was toen ongeveerquote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah we gingen een tijdje veel met elkaar om toch
Teun was een heldquote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat was toen ongeveer
met teun_!
toen was ik fucking boos, maarja jij was 3x zo zwaar, dus wat wilde ik doenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Teun was een heldEn ik heb ooit een elastiekje in je oog geschoten
Sukkel, toen was je 10 en ik 11 ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen was ik fucking boos, maarja jij was 3x zo zwaar, dus wat wilde ik doen
ja als je iets recht in je oog krijgt begin je te janken jaquote:Op maandag 12 juli 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sukkel, toen was je 10 en ik 11 ofzoHet enige wat je deed was huilen
Toch wel.quote:
Nee toen niet. Toen moest je echt huilen. Maar boeiend. Ik krijg je nu nog wel aan het huilen hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja als je iets recht in je oog krijgt begin je te janken ja
ik jank nou nog steeds als ik een vlieg ofzo keihard in m'n oog krijg, wel aan een kant maar, maar toch
Eens.quote:
ik denk het nietquote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee toen niet. Toen moest je echt huilen. Maar boeiend. Ik krijg je nu nog wel aan het huilen hoor![]()
Het is niet iets om je voor te schamen hoorquote:
wel in de zin die hij bedoelt, als in janken als een kindquote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is niet iets om je voor te schamen hoor
Iddquote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is niet iets om je voor te schamen hoor
Welke spellen?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef kutkabouter het volgende:
kankerkankerxbox die mijn spellen van 60 euro kapot maakt hoerige tering machine
Jij hebt er verstand van.quote:
mw2 voor de 2e keerquote:
ja maar die telefoon is niet kapot, dat was gewoon al een kutdingquote:Op maandag 12 juli 2010 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Eerst je telefoon, nu je xbox. Gaat lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |