dat deed ik netquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Breng eens wat leven in de brouwerij dan
het zij je vergeven. je daalt hierdoor niet in mijn achting ofzo hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het zij je vergeven. je daalt hierdoor niet in mijn achting ofzo hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is maar goed dat jij zo slim bent he
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
preciesquote:Op maandag 12 juli 2010 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Sprookjes bestaan niet hoor.quote:
oh nee, ik ben niet zo slim. tegenwoordig doet iedereen gewoon TU natuurlijkquote:
jaquote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh nee, ik ben niet zo slim. tegenwoordig doet iedereen gewoon TU natuurlijk
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat zijn kakkers.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Kenker dat is wel heel erg kenker kankerergquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kenker dat is wel heel erg kenker kankererg
wat?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kenker dat is wel heel erg kenker kankererg
neequote:
Misschien heeft iemand van het HBO er geen zin in, dan wil dat dan toch niet per definitie zeggen dat die dommer is. Of iemand die nooit de kans heeft gehad om universitaire opleiding te voltooien ofzoquote:
kloptquote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand van het HBO er geen zin in, dan wil dat dan toch niet per definitie zeggen dat die dommer is. Of iemand die nooit de kans heeft gehad om universitaire opleiding te voltooien ofzo
och, als ik sommige mensen van mijn school zie die ook naar de uni gaan, dan begin je daar toch aan te twijfelenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
kloptmaar het ging over mij. ik zeg alleen maar dat ik iig niet dom ben als ik uni doe
Oke maar er zijn echt wel ''dommere'' op de universiteit hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 17:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
kloptmaar het ging over mij. ik zeg alleen maar dat ik iig niet dom ben als ik uni doe
Dat wil toch niemand.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of iemand die nooit de kans heeft gehad om universitaire opleiding te voltooien ofzo
hahaha, dat is ook wel zo. er zijn er altijd wel bij die niet zo slim zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 17:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och, als ik sommige mensen van mijn school zie die ook naar de uni gaan, dan begin je daar toch aan te twijfelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Maar jij bent wel meer dan het normale plebs tochquote:Op maandag 12 juli 2010 17:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, dat is ook wel zo. er zijn er altijd wel bij die niet zo slim zijnen er zijn zat MBO'ers die heel slim zijn.
Maar over het algemeen...
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Kanker/kenker kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
whahahaquote:Op maandag 12 juli 2010 17:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar jij bent wel meer dan het normale plebs toch
neuh, niet echt I supposequote:
Waarom niet, is toch niks om je voor te schamen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
whahahanee hoor, ik vind mezelf echt niet beter dan andere
Ohh oke, ik dacht het alleen na het zien van je hyvesquote:
ik ben niet zo arrogantquote:Op maandag 12 juli 2010 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom niet, is toch niks om je voor te schamen.
wat heb jij mijn hyves gezien?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh oke, ik dacht het alleen na het zien van je hyves
Wat hebben die er nou weer mee te maken.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ben niet zo arrogantNatuurlijk zijn er mensen bij die overduidelijk 'minder' zijn, maar die zijn dan ook minder dan iedereen, dus ja. daar valt niet omheen te komen
![]()
Ik noem een Tinyen Lau
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ben niet zo arrogantNatuurlijk zijn er mensen bij die overduidelijk 'minder' zijn, maar die zijn dan ook minder dan iedereen, dus ja. daar valt niet omheen te komen
![]()
Ik noem een Tinyen Lau
pm jouwe ook even dan?quote:
ja kakquote:
WTFquote:Op maandag 12 juli 2010 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja kak![]()
maar op hyves lijk ik soms misschien wel een kakker, maar dat zijn meest ouwe foto's en toen droeg ik nog wel eens een overhemd met uitgaan
wat?quote:
Ja een overhemd met uitgaan.quote:
Ik kon alleen je profielfoto kijkenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja kak![]()
maar op hyves lijk ik soms misschien wel een kakker, maar dat zijn meest ouwe foto's en toen droeg ik nog wel eens een overhemd met uitgaan
Gaat het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |