De FOK!stok die eigenlijk eerst een balk werd en vervolgens toch een plank is geworden wat daarna is veranderd in metaal, is weer teruggekeerd!
Ergens in Nederland onder een plaatsnaambord ligt 1 fokstok met FOK! erop gelast geschreven. De onverwoestbare 'stok': De (tijdelijke) houten Fok!stok, nu vervangen door een nieuwe houten versie! Gemaakt door: 2cv Zodat hij niet makkelijk te slopen/weg te halen is, heeft deze stok wel een gebruiksaanwijzing Gemaakt door kanovinnie Gemaakt door zwarte_hand
Spelregels Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's: 1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord 1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere locatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan. Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zo niet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen. Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland De FOK!stok moet binnen Nederland blijven.
HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER
De geschiedenis Zie ook deze Wiki, vol met gegevens, foto's en verplaatsers.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van de tweede ronde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 3:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 4!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 5!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trivia Een Nijnja doen - stok verplaatsen omdat niemand zich geroepen voelt om hem te halen... Een zwarte_hand plegen - de stok verplaatsen zonder het van te voren te melden, zo iedereen in verwarring achterlatend... Een kanovinnie doen - al peddelend met de kano de Fok!Stok ophalen en verplaatsen
Ja maar, ja maar, waar heeft 'ie nu allemaal gelegen? Voor een kaartje zou je hier eens kunnen kijken. Mits de server het blijft doen...
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Maar wassie niet inmiddels opgehaald uit Draaibrug? Als ik de posts van Prowl en Popples mag geloven
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing? Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
woow, er zijn veel nieuwe namen hier in het stok-topic!
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing? Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
Op zondag 11 juli 2010 20:26 schreef boertie het volgende: WTF Niemand die zich om het lot van de stok bekommert? Jullie gaan mij toch niet vertellen dat alle aandacht alleen opgaat aan het WK?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Hmm ik was afgelopen zondag in Someren, als ik het geweten had had ik de stok wel even opgepikt. Het is alweer 4 rondes geleden sinds ik hem in mijn handen heb gehad
Op vrijdag 16 juli 2010 09:48 schreef Rossdale het volgende: Hmm ik was afgelopen zondag in Someren, als ik het geweten had had ik de stok wel even opgepikt. Het is alweer 4 rondes geleden sinds ik hem in mijn handen heb gehad
daar hebben we natuurlijk niets aan.
aan jouw post ook niet, Maruna. en nee, aan deze post ook niet.
zo krijgen we het topic wel vol, maar de stok niet in beweging
Op zaterdag 17 juli 2010 09:19 schreef Broertie het volgende: Even ontbijten en dan ga ik maar eens op pad...
Dacht dat je gister al zou gaan?
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Broertie het volgende: Vrijdag ga ik een weekendje weg op slechts 22 km afstand van de stok, dus wie weet........
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou. Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende: Held :D
Een weekend bestaat uit meerdere dagen, toch? Maar enfin; de stok ligt in de kofferbak. Had overal rekening mee gehouden, laptop mee, fototoestel mee, maar het enige dat ik vergeten ben is de USB-kabel om de foto's op de pc te zetten, dus de foto's komen maandag pas... Voordat iemand begint te klagen over een inteelt-Twente-stok...... Hij komt niet in de regio Twente te liggen.......
Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Broertie het volgende: Vrijdag ga ik een weekendje weg op slechts 22 km afstand van de stok, dus wie weet........
Provincie Gelderland?
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou. Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende: Held :D
Ik ben terug uit Italie, 2 weekjes. Auto kan waarschijnlijk naar de sloop, maar dat moet ik nog even bekijken .
Heel Zwitserland in zn 3 (4 en 5 kon hij niet aan met die heuvels) !!!!
Maar was tof . Eens kijken waar hij nu ligt (al kan ik op dit moment geen afstanden rijden met de auto )
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+ Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_ Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Dat meen je niet! Ben je serieus met die ietwat gedeukte Fiësta naar Italië gereden??? I bow for you my master! You know no fear!!! Morgen krijgt de stok een nieuwe plek en is het jachtseizoen weer geopend! Maarre, even OT: TT-change??
Op zondag 18 juli 2010 19:07 schreef nijnja het volgende: Ik ben terug uit Italie, 2 weekjes. Auto kan waarschijnlijk naar de sloop, maar dat moet ik nog even bekijken .
Heel Zwitserland in zn 3 (4 en 5 kon hij niet aan met die heuvels) !!!!
Maar was tof . Eens kijken waar hij nu ligt (al kan ik op dit moment geen afstanden rijden met de auto )
Misschien wat meer samen de stok op halen in de toekomst. Scheelt weer peut en een auto. Dat moet minstens net zo gezellig zijn dat wanneer alleen gaat
* boertie denkt aan de aanschaf van een busje ivm toekomstige groepsverplaatingen
Misschien wat meer samen de stok op halen in de toekomst. Scheelt weer peut en een auto. Dat moet minstens net zo gezellig zijn dat wanneer alleen gaat
* boertie denkt aan de aanschaf van een busje ivm toekomstige groepsverplaatingen
Haha dat mn auto broken is, komt niet door de stok. Het is gewoon een oud barrel, hij is al 3 of 4 keer totall geweest, maar omdat ik handige vrienden heb (en daardoor zelf ook redelijk handig geworden ben) doet hij het nog. Weet niet of ik het nog een keer ga doen. Ik hoop dat het alleen schijven + blokken zijn wati k moet vervangen, dan is het met een honderdje of 2 wel opgelost, maar dat moet ik nog even zien. Zit ook in een sollicitatieprocedure nu, even zien hoe dat gaat. Dinsdag weet ik meer, en als het dinsdag goed uitpakt, ben ik zo goed als zeker. Dan kan ik gaan denken over de aanschaf van een betere auto .
Groepsverplaatsingen zijn leuk ja, met Broertie en babybel al eens gedaan, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd !
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+ Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_ Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Op zondag 18 juli 2010 21:43 schreef harrie1 het volgende: hallo allemaal hier de bedenker van dit spel ik verbaas me er over dat het nog steeds draait ! absolute hulde !
stom toevallig kwam ik wat oude foto's tegen dus keek even op google hoe en wat
Zo! Weer thuis, stok weg gelegd in Velp omdat ik er toch langs kwam en volgens de goede gewoonte moet ik nu de foto's plaatsen. Even een tip vooraf: degene die hem ophaalt doet er verstandig aan om een lange broek aan te trekken en geen korte zoals ik, mijn benen zien er nu uit als een maanlandschap door al die brandnetels... Voorkant bord: In het 60-bord ligt de sleutel: En tenslotte de omgeving: Vooruit, ben in een goede bui, dus nóg eentje: Succes allen!
ja godver ben ik van de week nog naar duiven geweest
hmm die velp, eens kijken of ik tijd kan maken, de vierdaagsefeesten slokken erg veel tijd op
Op maandag 19 juli 2010 14:37 schreef Prowl het volgende: Ik kan hem natuurlijk een slinger de "verkeerde" kant op geven want ik ga donderdag naar Rijssen
Zit ik me juist in te houden om hem niet helemaal richting Twente te brengen.......
Op maandag 19 juli 2010 14:37 schreef Prowl het volgende: Ik kan hem natuurlijk een slinger de "verkeerde" kant op geven want ik ga donderdag naar Rijssen
heb je nu nog steeds die pi
Als ik het zo eens bekijk, is het nog een hele toer om die stok te plaatsen, zeker als het midden in de nacht is en het is noodweer......... Nu slinger je dat ding om het bord, dumpt de sleutel, neemt foto's en binnen 2 minuten ben je weer onderweg..... Maar goed, dat is mijn mening.....
Als ik het zo eens bekijk, is het nog een hele toer om die stok te plaatsen, zeker als het midden in de nacht is en het is noodweer......... Nu slinger je dat ding om het bord, dumpt de sleutel, neemt foto's en binnen 2 minuten ben je weer onderweg..... Maar goed, dat is mijn mening.....
Mein Gott, wat een geknutsel, dat gaat 'm zo ook niet worden.
Op woensdag 21 juli 2010 18:56 schreef Crutch het volgende: Een stokmeet zie ik wel zitten, maar dan alleen stokkers.
boeien, gewoon op die andere meet, heb je een stokclubje, + nog andere fokkers, je hoeft natuurlijk niet met iedereen te praten, kan des te leuker zijn
prowl is ziek en we hebben nog een ziek kind. dus ik weet niet of ik(popples) het vandaag naast al het ge-ren voor elkaar krijg.
Beterschap, beide!
2 kotsende volwassenen en 1kind. 5 keer bedden verschonen 6 keer kots emmer omspoelen ondergekotste wc, gang en woonkamer poetsen
Prowl zal morgen wel beter zijn anders ga ik hem morgen ergens in limburg om een paal hangen.
goed bezig!
meld je ff aan, dan houden we savonds tussen 8 en 9 een fokstokbijeenkomst
is de rest gelijk al geregeld, en geld ben je sowieso kwijt
OEI! Prijzig prijzig... Nieuw schijven en nieuwe blokken opgehaald, 133 eypo . Waarschijnlijk aankomend weekend eronder zetten/eraan hangen/ fixen.. Dus waarschijnlijk na het weekend weer de mogelijkheid te gaan stok-vissen!
Ok, heb even een tijdje gepuzzeld en Thijz, ik ga tot nu toe even mee met jouw pinpoint, al is het nog niet voor de volle 100%! Nu nog iemand zo ver zien te krijgen die er daadwerkelijk een kijkje gaat nemen......
Op woensdag 28 juli 2010 10:29 schreef Rockfire het volgende: Is het nou zeker dat hij daar ligt? Ik overweeg serieus om vandaag die kant op te rijden, maar het is nog al een eind om dat voor niks te doen...
Niets is zeker, maar aan de andere kant... zo groot is Budel Dorplein nu ook weer niet.
Ja daar lag hij inderdaad, ik was eerst nog een klein beetje verkeerd gereden en de internetverbinding op mijn mobiel was daar ter plaatse ook niet echt denderend, maar toch gevonden dus
Damn Ik denk ik houd jullie nog even voor de gek door te zeggen dat hij richting Twente ging en hem vervolgens niet in Geesteren gemeente Tubbergen neer te leggen, maar in Geesteren gemeente Berkelland.
Ik was alleen wel vergeten te controleren of hij er niet al een keer had gelegen
Op woensdag 28 juli 2010 17:25 schreef Rockfire het volgende: Damn Ik denk ik houd jullie nog even voor de gek door te zeggen dat hij richting Twente ging en hem vervolgens niet in Geesteren gemeente Tubbergen neer te leggen, maar in Geesteren gemeente Berkelland.
Ik was alleen wel vergeten te controleren of hij er niet al een keer had gelegen
Ik zie nu ook dat er twee Geesterens zijn. Deze is een half uur verder weg.
Wat ik eigenlijk nog wel een beetje mis: ooit lang geleden toen ik fokstok versie 2 heb verplaatst was er ook een kaartje waarop je de route kon zien die de huidige fokstok al had afgelegd (en dus ook de totaalafstand die hij al had afgelegd). Dat vond ik wel grappig, maar dat is er nu geloof ik niet meer? Alleen maar dat kaartje waarop je kunt zien waar hij is geweest toch?
Op woensdag 28 juli 2010 19:21 schreef Rockfire het volgende: Wat ik eigenlijk nog wel een beetje mis: ooit lang geleden toen ik fokstok versie 2 heb verplaatst was er ook een kaartje waarop je de route kon zien die de huidige fokstok al had afgelegd (en dus ook de totaalafstand die hij al had afgelegd). Dat vond ik wel grappig, maar dat is er nu geloof ik niet meer? Alleen maar dat kaartje waarop je kunt zien waar hij is geweest toch?
Leef je uit, ik heb weinig zin om alle 209 locaties uit deze ronde na te lopen en lijntjes te trekken (tenzij het makkelijk kan, ik weet niet hoe). De Google Map met alle locaties hou ik wel bij, da's niet zoveel werk (mits je het bijhoudt ). Jouw meest recente verplaatsing staat er iig wel bij. De mensen in Geesteren weten niet wat hun overkomt, zoveel volk in hun dorpje
Dan moet je de route even wat aanpassen, heb hem net opgehaald, stok ligt nu in Diepenheim: Sleutelbord staat 50 meter verderop: Tenslotte een stukje omgeving:
Dan moet je de route even wat aanpassen, heb hem net opgehaald, stok ligt nu in Diepenheim: [ afbeelding ] Sleutelbord staat 50 meter verderop: [ afbeelding ] Tenslotte een stukje omgeving: [ afbeelding ]
Dan moet je de route even wat aanpassen, heb hem net opgehaald, stok ligt nu in Diepenheim: [ afbeelding ] Sleutelbord staat 50 meter verderop: [ afbeelding ] Tenslotte een stukje omgeving: [ afbeelding ]
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Mijn eerste gok zou [url=http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Averlo+Frieswijk&sll=52.309791,6.227961&sspn=0.02734,0.084543&ie=UTF8&hq=&hnear=Frieswijk&ll=52.294307,6.207104&spn=0.013675,0.042272&t=h&z=15&layer=c&cbll=52.294536,6.207493&panoid=UiyEv-RSIiCpNd2uWsIK7A&cbp=12,52.3,,2,1.81] hier[/url] zijn, maar ik weet het niet zeker; het bord Averlo en de prullenbak zouden dichter bij de brug moeten staan,sleutelbord zou je moeten zien als je 180 graden draait... maar dat kan aan de gedateerdheid van GM liggen..... Als iemand het beter denkt te weten, hoor ik het graag! (waarom de link niet werkt, weet ik ook niet, maar heb al vernomen dat meerdere mensen er problemen mee hebben.......)
Op vrijdag 30 juli 2010 02:46 schreef Broertie het volgende: het bord Averlo en de prullenbak zouden dichter bij de brug moeten staan,sleutelbord zou je moeten zien als je 180 graden draait... maar dat kan aan de gedateerdheid van GM liggen..... Als iemand het beter denkt te weten, hoor ik het graag! (waarom de link niet werkt, weet ik ook niet, maar heb al vernomen dat meerdere mensen er problemen mee hebben.......)
Google Maps is wel bij, jij zit op de verkeerde plek
[ Bericht 16% gewijzigd door Thijz op 30-07-2010 08:43:48 ]
Dat is wel een héél slap excuus. Het is nog geen maand geleden dat we daar met de brommerts langsgekomen zijn.
Zat ik ook al naar te kijken, ja... Als ik morgen een half uurtje over heb, ga ik eens even een kijkje nemen....... Eerst boodschappen doen met teerbeminde, daarna crisisvergadering met de biljartvereniging............ je kent dat wel......
Zat ik ook al naar te kijken, ja... Als ik morgen een half uurtje over heb, ga ik eens even een kijkje nemen....... Eerst boodschappen doen met teerbeminde, daarna crisisvergadering met de biljartvereniging............ je kent dat wel......
Oh, je hebt dus de hele zaterdagmiddag tot je beschikking..?
Jaaaaaaaaaa! Vandaag heeft mijn stokontmaagding plaatsgevonden! . Al heel vaak stiekem meegedraaid met Broertie (en soms boertie als z'n auto er ff geen zin meer in had ).
Eerst een fotootje van het ophalen in Avelo (kostte nog wel zoeken zo op de bonnefooi..):
En de nieuwe bestemming:
De sleutel ligt in het volgende bord:
En nog een omgevingsplaatje:
Broertie is vastgeknoopt aan de bank, dus die kan 'm niet ophalen!
Ik wou hem nu ophalen, maarja babybel moet weer slapen !
Hihi kusjes nijn
Inkoppertje, maar die sloot op de foto is toch best wel recht, ofie?
Op maandag 2 augustus 2010 10:37 schreef JJH het volgende: Schuinesloot is best te doen vanuit Zwolle, en het tweede deel van de middag heb ik nog vijr.
Lekker een stukje aan het toeren geweest. Via het Reestdal richting Meppel gereden en daarna nog een stukje langs het Zwartewater. En toen was ik in Zwartsluis.
Ik heb zo'n oude achterwielaangedreven, en bij mij verderop in de straat liggen van die stalen bouwrijplaten. Nu staan daar twee zwarte strepen op.
patser!
Op woensdag 4 augustus 2010 21:18 schreef malse-sjanker het volgende: in welke varianten met 'sluis' heeft ie al gelegen ? volgende verplaatsing weer naar een 'sluis' variant !
verkapte 'ik-ben-onderweg-en-ga-'m-ophalen' post?
Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef malse-sjanker het volgende: nee, al heb ik wel al een sinister goede locatie voor de volgende verplaatsing mocht de stok weer door mij verplaatst worden.
Heb zelf ook een aantal plekken op m'n to-do lijstje staan, met diverse moeilijkheidsgraden.
Nah, komt nu niet lekker uit met werk, enzo. Maar over 2 weken heb ik vakantie...
Ik heb volgende week vakantie maar ik ga een andere kant op dus denk niet dat ik hem ga verplaatsen. Tenzij hij er volgende week vrijdag nog ligt, want de kans is groot dat ik dan nog door Zwartsluis kom.
Ik heb vakantie. Ik heb ook geen auto op dit moment .
Babybel is op vakantie
Damn. Ik heb nu tijd en zin maar ik mag nog niet. Er zit maar 1 verplaatsing tussen. Misschien dat er iemand is die zin heeft om de stok samen op te halen? Een auto is het probleem niet
Zo! Boertie en ik zijn weer terug! Voor ons doen een klein rondje, zo'n 170 kilometer... Nieuwe plek is Elim: Zoals het hoort foto van de achterkant: Uiteraard de omgeving: Stikt van de flitspalen, je mag hier maar 9 km/h.... Nog 1 goede tip vooraf: Neem de juiste voorzorgsmaatregelen, want de stok wordt op leven en dood bewaakt door deze stoere krijger:
Edit: Vergeten het sleutelbord te vermelden... Sleutel ligt in het 60-zone bord op de eerste foto!
[ Bericht 0% gewijzigd door Broertie op 08-08-2010 18:54:03 ]
Je had vanmiddag ook met mij mee kunnen rijden maar Broertie reageerde eerder
Weet ik, maar vanmiddag was mijn agenda al helemaal vol
Op woensdag 11 augustus 2010 15:23 schreef JJH het volgende: Ik ben vanavond dus in Hoogeveen. Kan ik hem een keer pakken zonder er apart een boel kilometers voor te maken, mag ik niet.
Van mij mag je 'm meenemen. Anders ligt 'ie er zo nog een week. Op deze manier hou je een beetje de vaart erin. Ik heb me ook niet altijd aan die ongeschreven regel gehouden.
pssst, ligplaats in hoofdletters, en de username ''gewoon zoals die is ''
Zo, is hij nou al eens in mijn richting verplaatst
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Den Helder -> Twente is te doen op de fiets, in vakantietijd
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:53 schreef Maruna het volgende: Den Helder -> Twente is te doen op de fiets, in vakantietijd
Daarom vroeg ik ook of hij al richting mijn kant kwam omdat hij ALTIJD in het oosten is
[ Bericht 59% gewijzigd door Dagoduck op 15-08-2010 23:21:35 ]