Dan moet je de route even wat aanpassen, heb hem net opgehaald, stok ligt nu in Diepenheim:quote:
Hey volgens mij ken ik daar iemand.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan moet je de route even wat aanpassen, heb hem net opgehaald, stok ligt nu in Diepenheim:
[ afbeelding ]
Sleutelbord staat 50 meter verderop:
[ afbeelding ]
Tenslotte een stukje omgeving:
[ afbeelding ]
't was wel ff zoeken, puike plekquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan moet je de route even wat aanpassen, heb hem net opgehaald, stok ligt nu in Diepenheim:
[ afbeelding ]
Sleutelbord staat 50 meter verderop:
[ afbeelding ]
Tenslotte een stukje omgeving:
[ afbeelding ]
Google Maps is wel bij, jij zit op de verkeerde plekquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:46 schreef Broertie het volgende:
het bord Averlo en de prullenbak zouden dichter bij de brug moeten staan,sleutelbord zou je moeten zien als je 180 graden draait... maar dat kan aan de gedateerdheid van GM liggen.....Als iemand het beter denkt te weten, hoor ik het graag! (waarom de link niet werkt, weet ik ook niet, maar heb al vernomen dat meerdere mensen er problemen mee hebben.......)
Het was laat vannacht....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:37 schreef Thijz het volgende:
[..]
Google Maps is wel bij, jij zit op de verkeerde plek
Dat is wel een héél slap excuus. Het is nog geen maand geleden dat we daar met de brommerts langsgekomen zijn.quote:
Zat ik ook al naar te kijken, ja... Als ik morgen een half uurtje over heb, ga ik eens even een kijkje nemen....... Eerst boodschappen doen met teerbeminde, daarna crisisvergadering met de biljartvereniging............ je kent dat wel......quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:46 schreef boertie het volgende:
[..]
Dat is wel een héél slap excuus. Het is nog geen maand geleden dat we daar met de brommerts langsgekomen zijn.
Oh, je hebt dus de hele zaterdagmiddag tot je beschikking..?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:44 schreef Broertie het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken, ja... Als ik morgen een half uurtje over heb, ga ik eens even een kijkje nemen....... Eerst boodschappen doen met teerbeminde, daarna crisisvergadering met de biljartvereniging............ je kent dat wel......
En?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:06 schreef boertie het volgende:
Ik neem aan dat hij weg is? Ik heb nl nu wel ff tijd.
Haal hem maar op en breng hem er heenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef -gt- het volgende:
richting westland / midden van het land ????
Dat bord, dusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef boertie het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)003482,0.006899&z=17
Is zo'nbeetje de enige straat in nieuw-heeten zonder streetview.
Als ik morgen op tijd klaar ben, en bepaalde individuen zich niet roerenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:25 schreef Teerbeminde het volgende:
tja, helemaal goed. Nou moet ie nog opgehaald worden....
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Thijz het volgende:
Als ik morgen op tijd klaar ben, en bepaalde individuen zich niet roeren![]()
Karmaquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:49 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik mag niet, krijg de auto niet mee.....
Is niet sterk genoeg om mij tegen te houdenquote:
eigenwijzigheid viert helaas hoogtij in de familie....quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:25 schreef boertie het volgende:
[..]
Is niet sterk genoeg om mij tegen te houden![]()
Pics volgen. Even de handel uppen.
NIETUSquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:44 schreef Teerbeminde het volgende:
[..]
eigenwijzigheid viert helaas hoogtij in de familie....
da's de verkeerde kant opquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:25 schreef boertie het volgende:
[..]
Is niet sterk genoeg om mij tegen te houden![]()
Pics volgen. Even de handel uppen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:14 schreef Maruna het volgende:
Inkoppertje, maar die sloot op de foto is toch best wel recht, ofie?
Spring er is in en meet het uit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:14 schreef Maruna het volgende:
Inkoppertje, maar die sloot op de foto is toch best wel recht, ofie?
Nieuw onderdeel voor Ter land, ter zee en in de lucht??quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:20 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
Spring er is in en meet het uit.
Happy hunting!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:37 schreef JJH het volgende:
Schuinesloot is best te doen vanuit Zwolle, en het tweede deel van de middag heb ik nog vijr.
zomer in Nederlandquote:
patser!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef JJH het volgende:
Ook dan nog. :y
Ik heb zo'n oude achterwielaangedreven, en bij mij verderop in de straat liggen van die stalen bouwrijplaten.
Nu staan daar twee zwarte strepen op.
verkapte 'ik-ben-onderweg-en-ga-'m-ophalen' post?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:18 schreef malse-sjanker het volgende:
in welke varianten met 'sluis' heeft ie al gelegen ?
volgende verplaatsing weer naar een 'sluis' variant!
Heb zelf ook een aantal plekken op m'n to-do lijstje staan, met diverse moeilijkheidsgraden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef malse-sjanker het volgende:
nee, al heb ik wel al een sinister goede locatie voor de volgende verplaatsing mocht de stok weer door mij verplaatst worden.
Wordt het dan niet eens tijd dat je er eentje van je lijstje gaat afstrepenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:27 schreef Thijz het volgende:
[..]
Heb zelf ook een aantal plekken op m'n to-do lijstje staan, met diverse moeilijkheidsgraden.
Nah, komt nu niet lekker uit met werk, enzo. Maar over 2 weken heb ik vakantie...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd dat je er eentje van je lijstje gaat afstrepen![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:21 schreef zwagertie het volgende:
ik geloof boertie ook. kan een spannende race geven
Ik heb volgende week vakantiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:49 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nah, komt nu niet lekker uit met werk, enzo. Maar over 2 weken heb ik vakantie...
Ik heb nu ook vakantie en ik heb ook wel een auto, maar ik vertrek morgen naar Eindhoven en Zwartsluis ligt dan niet echt op de routequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:51 schreef nijnja het volgende:
Ik heb vakantie.
Ik heb ook geen auto op dit moment.
Babybel is op vakantie
netjesquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:30 schreef Teerbeminde het volgende:
En mijn eerste zelfstandige zoekpoging. Volgens mij ligt ie hier ben benieuwd...
Dank! En ik ga vandaag ook niet meer op weg..quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:31 schreef -gt- het volgende:
[..]
netjes
maar ik vind 2 1/2 uur tog iets TE
Mietjuuuhhquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:38 schreef Teerbeminde het volgende:
[..]
Dank! En ik ga vandaag ook niet meer op weg..
Je had vanmiddag ook met mij mee kunnen rijden maar Broertie reageerde eerderquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef nijnja het volgende:
BETER GA IK EEN AUTO HEBBEN DIE HET WEL DOET!!
JIJ MAG HEUL NIET!!!!!!! ZIT PAS 1 VERPLAATSING TUSSEN!!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef JJH het volgende:
Elim, achter Hoogeveen. En laat mijn zus daar nou net wonen......
Weet ik, maar vanmiddag was mijn agenda al helemaal volquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef boertie het volgende:
[..]
Je had vanmiddag ook met mij mee kunnen rijden maar Broertie reageerde eerder
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:58 schreef Broertie het volgende:
[..]
JIJ MAG HEUL NIET!!!!!!! ZIT PAS 1 VERPLAATSING TUSSEN!!!!!
Tenzijn z'n zus JJH als eerste ophaaltquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:58 schreef Broertie het volgende:
[..]
JIJ MAG HEUL NIET!!!!!!! ZIT PAS 1 VERPLAATSING TUSSEN!!!!!
Als ze geregistreerd is, mag dat inderdaad, ja....quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef Thijz het volgende:
[..]
Tenzijn z'n zus JJH als eerste ophaalt![]()
quote:
Van mij mag je 'm meenemen. Anders ligt 'ie er zo nog een week. Op deze manier hou je een beetje de vaart erin.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:23 schreef JJH het volgende:
Ik ben vanavond dus in Hoogeveen. Kan ik hem een keer pakken zonder er apart een boel kilometers voor te maken, mag ik niet.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)de=&q=&sll=52.683875,6.512146&sspn=0.192724,0.617294&ie=UTF8&ll=52.684135,6.579813&spn=0.003037,0.009645&t=h&z=17&layer=c&cbll=52.68425,6.579825&panoid=YIpQEhvyC5Zq7uixteErLw&cbp=12,204.39,,0,5
Hierzo?
-Edit-
Marten Kuilerweg in Elim?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:30 schreef Teerbeminde het volgende:
En mijn eerste zelfstandige zoekpoging. Volgens mij ligt ie hier ben benieuwd...
Overheen gelezen.quote:
Ik heb met verbijstering zitten kijken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:39 schreef malse-sjanker het volgende:
Een vervelend plekje zeg je ?
Na het kijken van weet en voel je wel wat een vervelend plekje is.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:55 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik die geit heb weten te ontlopen. Pfoe!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb met verbijstering zitten kijken.
Damn ben ik even naar buiten , WAAT? naar buiten? das toch eng met frisse lucht enzo?, Post er iemand stiekum foto's en mapt iemand anders snelquote:
pssst, ligplaats in hoofdletters, en de username ''gewoon zoals die is ''quote:
Anders verplaats je hem zelf in jouw richting.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, is hij nou al eens in mijn richting verplaatst
quote:
quote:
op een plek die voor jou best nog wel eens interressant zou kunnen zijnquote:
Ik heb een nieuwe fiets, dus misschien..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders verplaats je hem zelf in jouw richting.
Daarom vroeg ik ook of hij al richting mijn kant kwam omdat hij ALTIJD in het oosten isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:53 schreef Maruna het volgende:
Den Helder -> Twente is te doen op de fiets, in vakantietijd
Je ging 'm morgenmiddag wegleggen, zei je?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:38 schreef Richfield het volgende:
[..]
op een plek die voor jou best nog wel eens interessant zou kunnen zijn
Wees niet bevreesd. Als ik de meeste mensen moet geloven word het oosten steeds groterquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook of hij al richting mijn kant kwam omdat hij ALTIJD in het oosten is
ik moet vandaag tot 5 uur stand-by staan thuis, daarna ga ik wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:05 schreef Thijz het volgende:
[..]
Je ging 'm morgenmiddag wegleggen, zei je?
Ah, Utrecht hoort daar tegenwoordig ook al bij? En Enschede valt erbuiten. Prima.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:28 schreef boertie het volgende:
[..]
Wees niet bevreesd. Als ik de meeste mensen moet geloven word het oosten steeds groter![]()
[ afbeelding ]
Nou...quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:24 schreef boertie het volgende:
Gaan we de nieuwe lokatie nog redden voor het volgende deel?
quote:
ik denk in plaatjes en sommige dingen wil ik niet voor me zien...quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:07 schreef boertie het volgende:
FF poepen en dan zet ik deel 112 wel ff klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |