quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef Broertie het volgende:
eeeeeeehmmm...... ben ik de enige die zich afvraagt waar de foto's blijven??
quote:
quote:
Beterschap, beide!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:03 schreef Prowl het volgende:
[..]
prowl is ziek en we hebben nog een ziek kind. dus ik weet niet of ik(popples) het vandaag naast al het ge-ren voor elkaar krijg.
2 kotsende volwassenen en 1kind.quote:
goed bezig!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:19 schreef Popples het volgende:
[..]
2 kotsende volwassenen en 1kind.![]()
5 keer bedden verschonen
6 keer kots emmer omspoelen
ondergekotste wc, gang en woonkamer poetsen
Prowl zal morgen wel beter zijn anders ga ik hem morgen ergens in limburg om een paal hangen.
Beterschap allemaalquote:Op zondag 25 juli 2010 14:19 schreef Popples het volgende:
[..]
2 kotsende volwassenen en 1kind.![]()
5 keer bedden verschonen
6 keer kots emmer omspoelen
ondergekotste wc, gang en woonkamer poetsen
Prowl zal morgen wel beter zijn anders ga ik hem morgen ergens in limburg om een paal hangen.
Wie? Prowl of de stok?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:19 schreef Popples het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Broertie het volgende:
Budel Dorplein..... Ga morgen wel even op onderzoek uit......
Kun je meteen kijken of 'ie hier ligt.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Broertie het volgende:
Budel Dorplein..... Ga morgen wel even op onderzoek uit......
Bedoelde eigenlijk dat ik op GM op onderzoek ging... Lastig plekje, weet nog niet helemaal zeker of ik het wel met je pinpoint eens ben....quote:
Ik weet ook niet voor 100% of dat de exacte plek is, maar iig daar in de buurtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:18 schreef Broertie het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat ik op GM op onderzoek ging... Lastig plekje, weet nog niet helemaal zeker of ik het wel met je pinpoint eens ben....
* Broertie staat ook op de lijst...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:08 schreef swarmahoer het volgende:
iedereen wilde toch een fokstokmeet?
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
meld je ff aan, dan houden we savonds tussen 8 en 9 een fokstokbijeenkomst
is de rest gelijk al geregeld, en geld ben je sowieso kwijt
Niets is zeker, maar aan de andere kant... zo groot is Budel Dorplein nu ook weer niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:29 schreef Rockfire het volgende:
Is het nou zeker dat hij daar ligt? Ik overweeg serieus om vandaag die kant op te rijden, maar het is nog al een eind om dat voor niks te doen...
Ja daar lag hij inderdaad, ik was eerst nog een klein beetje verkeerd gereden en de internetverbinding op mijn mobiel was daar ter plaatse ook niet echt denderend, maar toch gevonden dusquote:
Ik zie nu ook dat er twee Geesterens zijn. Deze is een half uur verder weg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:25 schreef Rockfire het volgende:
DamnIk denk ik houd jullie nog even voor de gek door te zeggen dat hij richting Twente ging en hem vervolgens niet in Geesteren gemeente Tubbergen neer te leggen, maar in Geesteren gemeente Berkelland.
Ik was alleen wel vergeten te controleren of hij er niet al een keer had gelegen
Zou toch jammer zijn geweest als je wel ook helemaal dat eind had geredenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:25 schreef Broertie het volgende:
Bedoelde eigenlijk dat ik net te laat was met pinpointen......
Wat maakt een half uurtje nou uit? Ik was wel wat langer onderwegquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat er twee Geesterens zijn. Deze is een half uur verder weg.
Misschien dat ik 'm morgen ophaal, anders sowieso vrijdag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wat maakt een half uurtje nou uit? Ik was wel wat langer onderweg
Leef je uit, ik heb weinig zin om alle 209 locaties uit deze ronde na te lopen en lijntjes te trekken (tenzij het makkelijk kan, ik weet niet hoe). De Google Map met alle locaties hou ik wel bij, da's niet zoveel werk (mits je het bijhoudtquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:21 schreef Rockfire het volgende:
Wat ik eigenlijk nog wel een beetje mis: ooit lang geleden toen ik fokstok versie 2 heb verplaatst was er ook een kaartje waarop je de route kon zien die de huidige fokstok al had afgelegd (en dus ook de totaalafstand die hij al had afgelegd). Dat vond ik wel grappig, maar dat is er nu geloof ik niet meer? Alleen maar dat kaartje waarop je kunt zien waar hij is geweest toch?
Ja en daarnet was het eigenlijk gisteren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:30 schreef Broertie het volgende:
morgen is dus eigenlijk vandaag.,,,,,
Vandaag wordt 'm niet, morgen welquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Thijz het volgende:
[..]
Misschien dat ik 'm morgen ophaal, anders sowieso vrijdag.
Dan moet je de route even wat aanpassen, heb hem net opgehaald, stok ligt nu in Diepenheim:quote:
Hey volgens mij ken ik daar iemand.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan moet je de route even wat aanpassen, heb hem net opgehaald, stok ligt nu in Diepenheim:
[ afbeelding ]
Sleutelbord staat 50 meter verderop:
[ afbeelding ]
Tenslotte een stukje omgeving:
[ afbeelding ]
't was wel ff zoeken, puike plekquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan moet je de route even wat aanpassen, heb hem net opgehaald, stok ligt nu in Diepenheim:
[ afbeelding ]
Sleutelbord staat 50 meter verderop:
[ afbeelding ]
Tenslotte een stukje omgeving:
[ afbeelding ]
Google Maps is wel bij, jij zit op de verkeerde plekquote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:46 schreef Broertie het volgende:
het bord Averlo en de prullenbak zouden dichter bij de brug moeten staan,sleutelbord zou je moeten zien als je 180 graden draait... maar dat kan aan de gedateerdheid van GM liggen.....Als iemand het beter denkt te weten, hoor ik het graag! (waarom de link niet werkt, weet ik ook niet, maar heb al vernomen dat meerdere mensen er problemen mee hebben.......)
Het was laat vannacht....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:37 schreef Thijz het volgende:
[..]
Google Maps is wel bij, jij zit op de verkeerde plek
Dat is wel een héél slap excuus. Het is nog geen maand geleden dat we daar met de brommerts langsgekomen zijn.quote:
Zat ik ook al naar te kijken, ja... Als ik morgen een half uurtje over heb, ga ik eens even een kijkje nemen....... Eerst boodschappen doen met teerbeminde, daarna crisisvergadering met de biljartvereniging............ je kent dat wel......quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:46 schreef boertie het volgende:
[..]
Dat is wel een héél slap excuus. Het is nog geen maand geleden dat we daar met de brommerts langsgekomen zijn.
Oh, je hebt dus de hele zaterdagmiddag tot je beschikking..?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:44 schreef Broertie het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken, ja... Als ik morgen een half uurtje over heb, ga ik eens even een kijkje nemen....... Eerst boodschappen doen met teerbeminde, daarna crisisvergadering met de biljartvereniging............ je kent dat wel......
En?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:06 schreef boertie het volgende:
Ik neem aan dat hij weg is? Ik heb nl nu wel ff tijd.
Haal hem maar op en breng hem er heenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef -gt- het volgende:
richting westland / midden van het land ????
Dat bord, dusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef boertie het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)003482,0.006899&z=17
Is zo'nbeetje de enige straat in nieuw-heeten zonder streetview.
Als ik morgen op tijd klaar ben, en bepaalde individuen zich niet roerenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:25 schreef Teerbeminde het volgende:
tja, helemaal goed. Nou moet ie nog opgehaald worden....
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Thijz het volgende:
Als ik morgen op tijd klaar ben, en bepaalde individuen zich niet roeren![]()
Karmaquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:49 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik mag niet, krijg de auto niet mee.....
Is niet sterk genoeg om mij tegen te houdenquote:
eigenwijzigheid viert helaas hoogtij in de familie....quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:25 schreef boertie het volgende:
[..]
Is niet sterk genoeg om mij tegen te houden![]()
Pics volgen. Even de handel uppen.
NIETUSquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:44 schreef Teerbeminde het volgende:
[..]
eigenwijzigheid viert helaas hoogtij in de familie....
da's de verkeerde kant opquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:25 schreef boertie het volgende:
[..]
Is niet sterk genoeg om mij tegen te houden![]()
Pics volgen. Even de handel uppen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:14 schreef Maruna het volgende:
Inkoppertje, maar die sloot op de foto is toch best wel recht, ofie?
Spring er is in en meet het uit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:14 schreef Maruna het volgende:
Inkoppertje, maar die sloot op de foto is toch best wel recht, ofie?
Nieuw onderdeel voor Ter land, ter zee en in de lucht??quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:20 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
Spring er is in en meet het uit.
Happy hunting!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:37 schreef JJH het volgende:
Schuinesloot is best te doen vanuit Zwolle, en het tweede deel van de middag heb ik nog vijr.
zomer in Nederlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |