Reactie in verkeerde topic gepost?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:45 schreef malse-sjanker het volgende:
JA ! ... want schijten kan ook in de struiken
Nee ik nietquote:
boeien, gewoon op die andere meet, heb je een stokclubje, + nog andere fokkers, je hoeft natuurlijk niet met iedereen te praten, kan des te leuker zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:56 schreef Crutch het volgende:
Een stokmeet zie ik wel zitten, maar dan alleen stokkers.
Nee, jij hebt dus niet gelezen blijkbaar, ik reageer die opmerking hier, uit het fokmeettopic, omdat ik dat een goeie discussie vind.quote:
Ondertussen heeft half FOK dat ding al in zijn handen gehad als je alle rondes meeteltquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:56 schreef Crutch het volgende:
Een stokmeet zie ik wel zitten, maar dan alleen stokkers.
Dan zul je via een andere weg moeten gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:10 schreef Crutch het volgende:
Ik ga zaterdag naar Weeze (Duitsland), dus ik zou om kunnen rijden.
Niet nadenken, doen!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef Broertie het volgende:
eeeeeeehmmm...... ben ik de enige die zich afvraagt waar de foto's blijven??
quote:
quote:
Beterschap, beide!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:03 schreef Prowl het volgende:
[..]
prowl is ziek en we hebben nog een ziek kind. dus ik weet niet of ik(popples) het vandaag naast al het ge-ren voor elkaar krijg.
2 kotsende volwassenen en 1kind.quote:
goed bezig!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:19 schreef Popples het volgende:
[..]
2 kotsende volwassenen en 1kind.![]()
5 keer bedden verschonen
6 keer kots emmer omspoelen
ondergekotste wc, gang en woonkamer poetsen
Prowl zal morgen wel beter zijn anders ga ik hem morgen ergens in limburg om een paal hangen.
Beterschap allemaalquote:Op zondag 25 juli 2010 14:19 schreef Popples het volgende:
[..]
2 kotsende volwassenen en 1kind.![]()
5 keer bedden verschonen
6 keer kots emmer omspoelen
ondergekotste wc, gang en woonkamer poetsen
Prowl zal morgen wel beter zijn anders ga ik hem morgen ergens in limburg om een paal hangen.
Wie? Prowl of de stok?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:19 schreef Popples het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Broertie het volgende:
Budel Dorplein..... Ga morgen wel even op onderzoek uit......
Kun je meteen kijken of 'ie hier ligt.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Broertie het volgende:
Budel Dorplein..... Ga morgen wel even op onderzoek uit......
Bedoelde eigenlijk dat ik op GM op onderzoek ging... Lastig plekje, weet nog niet helemaal zeker of ik het wel met je pinpoint eens ben....quote:
Ik weet ook niet voor 100% of dat de exacte plek is, maar iig daar in de buurtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:18 schreef Broertie het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat ik op GM op onderzoek ging... Lastig plekje, weet nog niet helemaal zeker of ik het wel met je pinpoint eens ben....
* Broertie staat ook op de lijst...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:08 schreef swarmahoer het volgende:
iedereen wilde toch een fokstokmeet?
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
meld je ff aan, dan houden we savonds tussen 8 en 9 een fokstokbijeenkomst
is de rest gelijk al geregeld, en geld ben je sowieso kwijt
Niets is zeker, maar aan de andere kant... zo groot is Budel Dorplein nu ook weer niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:29 schreef Rockfire het volgende:
Is het nou zeker dat hij daar ligt? Ik overweeg serieus om vandaag die kant op te rijden, maar het is nog al een eind om dat voor niks te doen...
Ja daar lag hij inderdaad, ik was eerst nog een klein beetje verkeerd gereden en de internetverbinding op mijn mobiel was daar ter plaatse ook niet echt denderend, maar toch gevonden dusquote:
Ik zie nu ook dat er twee Geesterens zijn. Deze is een half uur verder weg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:25 schreef Rockfire het volgende:
DamnIk denk ik houd jullie nog even voor de gek door te zeggen dat hij richting Twente ging en hem vervolgens niet in Geesteren gemeente Tubbergen neer te leggen, maar in Geesteren gemeente Berkelland.
Ik was alleen wel vergeten te controleren of hij er niet al een keer had gelegen
Zou toch jammer zijn geweest als je wel ook helemaal dat eind had geredenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:25 schreef Broertie het volgende:
Bedoelde eigenlijk dat ik net te laat was met pinpointen......
Wat maakt een half uurtje nou uit? Ik was wel wat langer onderwegquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat er twee Geesterens zijn. Deze is een half uur verder weg.
Misschien dat ik 'm morgen ophaal, anders sowieso vrijdag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wat maakt een half uurtje nou uit? Ik was wel wat langer onderweg
Leef je uit, ik heb weinig zin om alle 209 locaties uit deze ronde na te lopen en lijntjes te trekken (tenzij het makkelijk kan, ik weet niet hoe). De Google Map met alle locaties hou ik wel bij, da's niet zoveel werk (mits je het bijhoudtquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:21 schreef Rockfire het volgende:
Wat ik eigenlijk nog wel een beetje mis: ooit lang geleden toen ik fokstok versie 2 heb verplaatst was er ook een kaartje waarop je de route kon zien die de huidige fokstok al had afgelegd (en dus ook de totaalafstand die hij al had afgelegd). Dat vond ik wel grappig, maar dat is er nu geloof ik niet meer? Alleen maar dat kaartje waarop je kunt zien waar hij is geweest toch?
Ja en daarnet was het eigenlijk gisteren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:30 schreef Broertie het volgende:
morgen is dus eigenlijk vandaag.,,,,,
Vandaag wordt 'm niet, morgen welquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Thijz het volgende:
[..]
Misschien dat ik 'm morgen ophaal, anders sowieso vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |