Haha dat mn auto broken is, komt niet door de stok. Het is gewoon een oud barrel, hij is al 3 of 4 keer totall geweest, maar omdat ik handige vrienden heb (en daardoor zelf ook redelijk handig geworden ben) doet hij het nog. Weet niet of ik het nog een keer ga doen. Ik hoop dat het alleen schijven + blokken zijn wati k moet vervangen, dan is het met een honderdje of 2 wel opgelost, maar dat moet ik nog even zien. Zit ook in een sollicitatieprocedure nu, even zien hoe dat gaat. Dinsdag weet ik meer, en als het dinsdag goed uitpakt, ben ik zo goed als zeker. Dan kan ik gaan denken over de aanschaf van een betere autoquote:Op zondag 18 juli 2010 20:50 schreef boertie het volgende:
[..]
Misschien wat meer samen de stok op halen in de toekomst.Scheelt weer peut en een auto. Dat moet minstens net zo gezellig zijn dat wanneer alleen gaat
![]()
* boertie denkt aan de aanschaf van een busje ivm toekomstige groepsverplaatingen
harrie1quote:Op zondag 18 juli 2010 21:43 schreef harrie1 het volgende:
hallo allemaal
hier de bedenker van dit spel
ik verbaas me er over dat het nog steeds draait !
absolute hulde !
stom toevallig kwam ik wat oude foto's tegen
dus keek even op google hoe en wat
helemaal te gek
ga zo door !
Ja? En? Dan ben je nog steeds niet in de buurt....quote:Op maandag 19 juli 2010 14:22 schreef swarmahoer het volgende:
ja godver ben ik van de week nog naar duiven geweest
Zit ik me juist in te houden om hem niet helemaal richting Twente te brengen.......quote:Op maandag 19 juli 2010 14:37 schreef Prowl het volgende:
Ik kan hem natuurlijk een slinger de "verkeerde" kant op geven want ik ga donderdag naar Rijssen
heb je nu nog steeds die piquote:Op maandag 19 juli 2010 14:37 schreef Prowl het volgende:
Ik kan hem natuurlijk een slinger de "verkeerde" kant op geven want ik ga donderdag naar Rijssen
Ik kan em van Velp naar Velp brengen?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef Broertie het volgende:
[..]
Zit ik me juist in te houden om hem niet helemaal richting Twente te brengen.......
Al jaren voor zover ik weetquote:
Alleen jammer dat het niet in de buurt isquote:Op maandag 19 juli 2010 15:45 schreef JJH het volgende:
Ik ben gister nog 2x het velperplein overgekomen.
Daarom! Anders was ik er nog wel een derde keer naartoe gereden.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef Thijz het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het niet in de buurt is
Mein Gott, wat een geknutsel, dat gaat 'm zo ook niet worden.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:55 schreef Broertie het volgende:
Als ik het zo eens bekijk, is het nog een hele toer om die stok te plaatsen, zeker als het midden in de nacht is en het is noodweer......... Nu slinger je dat ding om het bord, dumpt de sleutel, neemt foto's en binnen 2 minuten ben je weer onderweg..... Maar goed, dat is mijn mening.....
bullshit, zoals ik al zei, ik had 'm binnen een paar tellen om een verkeersbord.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef Thijz het volgende:
[..]
Mein Gott, wat een geknutsel, dat gaat 'm zo ook niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |