Toen ie in Vaals lag groeiden er ook al bijna paddestoelen op, dus zal wel een tijdje blijven liggen denk ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:30 schreef boertie het volgende:
Dooie boel hier. Het word tijd dat de stok weer richting Twente komt![]()
Heb nooit gezegd dat ik hem weer in Twente neer zou leggen............quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:32 schreef zwagertie het volgende:
de stok verheugd zich er al weer op dat ie in twente komt.![]()
daar hebben we natuurlijk niets aan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:48 schreef Rossdale het volgende:
Hmm ik was afgelopen zondag in Someren, als ik het geweten had had ik de stok wel even opgepikt. Het is alweer 4 rondes geleden sinds ik hem in mijn handen heb gehad
zo krijgen we het topic wel vol, maar de stok niet in bewegingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:14 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
aan jouw post ook niet, Maruna.
en nee, aan deze post ook niet.
We moeten een "fly back home" knop opzetten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:59 schreef Maruna het volgende:
[..]
zo krijgen we het topic wel vol, maar de stok niet in beweging
Dacht dat je gister al zou gaan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:19 schreef Broertie het volgende:
Even ontbijten en dan ga ik maar eens op pad...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Broertie het volgende:
Vrijdag ga ik een weekendje weg op slechts 22 km afstand van de stok, dus wie weet........![]()
Een weekend bestaat uit meerdere dagen, toch?quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:23 schreef Broertie het volgende:
[..]
Een weekend bestaat uit meerdere dagen, toch?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Broertie het volgende:
Vrijdag ga ik een weekendje weg op slechts 22 km afstand van de stok, dus wie weet........![]()
Misschien wat meer samen de stok op halen in de toekomst.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:07 schreef nijnja het volgende:
Ik ben terug uit Italie, 2 weekjes. Auto kan waarschijnlijk naar de sloop, maar dat moet ik nog even bekijken.
Heel Zwitserland in zn 3 (4 en 5 kon hij niet aan met die heuvels)!!!!
Maar was tof. Eens kijken waar hij nu ligt (al kan ik op dit moment geen afstanden rijden met de auto
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |