quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
Succes en laat KLB leuk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
En wie is die autist? Lamon.? Dat is een aardige kerel hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Ey ik ben er niet helemaal bij, maar wie wil de SC nu weer weghebben? Ons autistische Friesje.
Net alsof dat nieuw is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:21 schreef leeell het volgende:
al die hullies die klagen over die plaatjes___!!
Meestal erger ik me aan de sc (niet altijd gelukkig, genoeg die aardig zijn), maar om nou iedere keer te klagen over de sc zodra er maar één opmerking van komt gaat ook weer te ver. Jullie kunnen de sc ook negeren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak lekker een tr want jullie janken elke maand weer om die gast
Negeer hem ofzo gewoon
Ik denk dat die domme jongen van 14 zich niet geaccepteerd voelt, maar dat is hij nergens. Dus die hetze tegen de SC snap ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:42 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat het voor andere users die nooit in de SC komen, wat het uitmaakt of die open is of niet
Posts als reactie daarop:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon. zit WD te bashen en leugens over haar te vertellen.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:06 schreef postmortum het volgende:
Gaat het weer over de sc? wanneer gaat die eens voorgoed op slot?
quote:
quote:
Reactie van mij op dat gejank met uitleg over dat het een afspraak was met de mods:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Constant dat gejank om die Lamon en wat ie nou gepost had vond ik niet zo heel erg
Reacties daarop:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Al 3 posts gejank over die ene post van mij hier.Beter worden de users die daar keer op keer over zeveren opgeheven, want dat zijn meer posts dan er over de SC gemaakt worden.
En verder was het een afspraak met de moderators dat wij iedere aanvaring meteen hier zouden neerleggen ipv zelf het proberen op te lossen, dat is dan toch ok?
quote:
En toen dit topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak lekker een tr want jullie janken elke maand weer om die gast
Negeer hem ofzo gewoon
KLB SC is een kliek waar met geen speld tussen te komen is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
ONZ SC een subfora? Oh dat was me nog niet opgevallen
En het zijn echt wel meer dan 15 verschillende users.
Uhhhhhhhhhhhh Salatrel recent nog hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
KLB SC is een kliek waar met geen speld tussen te komen is.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhhh Salatrel recent nog hoor.
Maar de reden dat ik nooit normaal kan posten is omdat ik altijd gebasht wordt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:50 schreef Skylark. het volgende:
inb4 serieuze discussie.
Zo saai altijd, ik voel hem weer aankomen. 3 kantjes per post, met allemaal 'bewijs' () terwijl AP ook gewoon een permban kan krijgen en de mods het verdere gezeur kunnen deleten.
Niets, maar leuke users mogen er best bij altijd. Maar come on, wie wil nu een AdvancedPower in z'n SCquote:
Hij heeft ons over de brug gehaald door normaal te posten, niet trollend, niet bashend en niet klotend.quote:
Ja en als ik er post krijg ik ook antwoord. Je weet wat ik bedoel. Maar dat doet niet ter zake eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhhh Salatrel recent nog hoor.
Proberen ja. Maar dat is hetzelfde als een aap leren autorijden. Gaat gewoon niet lukken. En FOK! verlaten gaat prima.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar de reden dat ik nooit normaal kan posten is omdat ik altijd gebasht wordt.En ik probeer het echt wel hoor.
En iedereen weet hier op FOK! dat ik FOK! nooit meer zal verlaten en dat ze een 'vaste' klant aan mij hebben.
Ik snap je wel Bio, en hier gaat gegarandeerd gezeur op komen. Maar kliekjesvorming is best natuurlijk als je in een chat zit, dan leer je de vaste klanten beter kennen. Ik zou persoonlijk zeggen dat we aardiger en hartelijker zijn geworden, maar ik kan het niet aan je bewijzen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja en als ik er post krijg ik ook antwoord. Je weet wat ik bedoel. Maar dat doet niet ter zake eigenlijk.
Punt is dat ik er sterk naar neig 'm voor eens en altijd op te slotten. En al open je dan 800 FB-topics, hij blijft dicht.
We spreken af negativiteit te negeren, maar het lijkt wel te triggeren. Ook logisch, maar dat is niet de afspraak. Ik word er echt doodmoe van en geen mod die er nog wil komen.
Dus geniet er nog even van, dit was het laatste deeltje.
Gezeur? Het enige gezeur lees ik dagelijks in dit topic. Dit begint echt meer vaste prik te worden dan de menstruatiecyclus van m'n vriendin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap je wel Bio, en hier gaat gegarandeerd gezeur op komen. Maar kliekjesvorming is best natuurlijk als je in een chat zit, dan leer je de vaste klanten beter kennen. Ik zou persoonlijk zeggen dat we aardiger en hartelijker zijn geworden, maar ik kan het niet aan je bewijzen.
Geef me mod-rechten en ik handle het in de SCquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gezeur? Het enige gezeur lees ik dagelijks in dit topic. Dit begint echt meer vaste prik te worden dan de menstruatiecyclus van m'n vriendin.
Dat is hartstikke mooi natuurlijk, maar dit staat even los van de hele discussie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:00 schreef Salatrel het volgende:
ik wil graag even melden dat ik nieuw ben in de SC en me er prima thuisvoel
Jawel, maar die SC schiet er in door. Echt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:04 schreef Lonker2.0 het volgende:
Een serieuze vraag BIO.
Het is toch juist goed dat er kliekjes voorkomen en users elkaar daardoor in het echt leren kennen , of zie ik dat verkeerd ?
De laatste tijd is er veel veranderd in de SC, er zijn mensen oprechter geworden en er word nu veel minder getrolled. Helaas kon dat niet baten, er zijn figuren die klaarkomen op het idee dat de SC dicht gaat, mensen die zelf zo triest zijn, dat ze elke minderheid in een ander oppakken en honderd keer vergroten. Ik snap wel dat de Admins en mods er last van hebben, en daarom gaat de SC dicht. Jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap je wel Bio, en hier gaat gegarandeerd gezeur op komen. Maar kliekjesvorming is best natuurlijk als je in een chat zit, dan leer je de vaste klanten beter kennen. Ik zou persoonlijk zeggen dat we aardiger en hartelijker zijn geworden, maar ik kan het niet aan je bewijzen.
Kunnen we dan niet een keer een weddenschap houden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Proberen ja. Maar dat is hetzelfde als een aap leren autorijden. Gaat gewoon niet lukken. En FOK! verlaten gaat prima.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet een keer een weddenschap houden?
Als ik een maand geen notes meer verzameld krijg ik een tag voor een weekje.
Of 2 maanden geen notes vind ik ook goed.
En bij dat laatste ga je de fout in. Je geeft antwoord op de vraag waarom hij dicht gaat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:05 schreef MouzurX het volgende:
KLB sc kliekjesvorming? Er posten nu totaal andere mensen dan een jaar geleden?![]()
Misschien 25% dezelfde mensen nog.
En ja alle sc'en zijn toch kliekjesvorming? Je moet wel een tijd meelezen, zodat je weet waar iedereen het over heeft anders zit iemand constant vragen te stellen en dat is gewoon irritant.
Wij zouden elkaar negeren. En het was serieus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit is niet het topic en het moment om grappig te doen. Hou je even koest gaarne.
Kan je wel alvast vertellen dat het niet gaat gebeuren.
Ja, maar als ik zo af en toe mee lees en ik was degene die een TR mocht plaatsen als user zijnde, dan stond de halve SC in MED als zijnde kliko.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:07 schreef Bragi het volgende:
Leuke discussie, maar er moet gewoon wat worden gedaan aan die TR die Chai plaatste, want die plaatste ze niet voor niks. We moesten toch aangeven als er iets is? Nou, dat is gebeurd. Doe er dan wat mee.
Zie edit trouwens nog(postte ervoor)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En bij dat laatste ga je de fout in. Je geeft antwoord op de vraag waarom hij dicht gaat.
Kliekjes is tot op zekere hoogte best, maar als iemand in die SC even niet aardig doet, dan staat de zooi op z'n kop en haten op z'n breezers.
Men schiet echt door in dat topic. Jullie weten zoveel van elkaar dat het constant botst, al gaat het soms een paar dagen goed.
Dan doe je dat toch? TR plaatsen is er naar kijken en adequaat handelen. Als mensen over de schreef gaan, note je ze. Doen ze dat nog eens, ban je ze.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar als ik zo af en toe mee lees en ik was degene die een TR mocht plaatsen als user zijnde, dan stond de halve SC in MED als zijnde kliko.
Dit is echt niet het enige. En ook jij kan niet alles weten, want je bent er ook niet 24/7.
Mjah, we hadden afgesproken dat we zouden reageren op negatief geleuter. Dus ik ben dan wel zo eerlijk dat ik dat een kans geef en afwacht.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch? TR plaatsen is er naar kijken en adequaat handelen. Als mensen over de schreef gaan, note je ze. Doen ze dat nog eens, ban je ze.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
Ja leuk, hebben postmortum, AP, en die niels hun zegje weer gedaan over de sc zoals elke week? Back naar business.
Er is TOTAAL niks aan de hand in de SC, wie kan aantonen dat er in de laatste maand ook iets maar is gebeurd pijp ik 237 keer klaar en voor de rest, als er iets was dan moesten we TR'en of even 1 postje in FB, zoals chai heeft.
Klaar.
Jezus wat een gezeur weer.
Je hoeft niet honderd topics per dag te lezen, je hoeft enkel de TR's te lezen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, we hadden afgesproken dat we zouden reageren op negatief geleuter. Dus ik ben dan wel zo eerlijk dat ik dat een kans geef en afwacht.
En ik ga echt niet tig topics per dag zitten lezen en hunten op wat men zegt en ik ben geloof ik de enige die dat topic wil behouden
De laatste keer was MAANDEN geleden. Je moet ook kunnen toegeven dat het de laatste tijd goed ging. beter dan ooit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar als ik zo af en toe mee lees en ik was degene die een TR mocht plaatsen als user zijnde, dan stond de halve SC in MED als zijnde kliko.
Dit is echt niet het enige. En ook jij kan niet alles weten, want je bent er ook niet 24/7.
Noem eens namen dan? Of zijn het van die users die toch nooit in de SC postten of wilden posten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Zij zijn niet de enigen die klagen hoor dus het ligt niet alleen aan hun.
Wat is het probleem met de sc? Ik post gewoon in de SC en heb al die discussies enzo erover totaal niet gevolgd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, we hadden afgesproken dat we zouden reageren op negatief geleuter. Dus ik ben dan wel zo eerlijk dat ik dat een kans geef en afwacht.
En ik ga echt niet tig topics per dag zitten lezen en hunten op wat men zegt en ik ben geloof ik de enige die dat topic wil behouden
Jamaar lieve Bio er valt niks te lezen ik zweer je dat er sinds die ene keer sinds yvonne 1,5 maand ofzo laatste waarschuwing gaf er letterlijk NIKS is gebeurd. Zelfs ik heb al maanden geen note meer erbij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat jij niet ziet als iets wat fout is, dat kan de crew heel spannend vinden. Simpelweg omdat het de 'policy' en dde afspraken overschrijdtf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
Ja leuk, hebben postmortum, AP, en die niels hun zegje weer gedaan over de sc zoals elke week? Back naar business.
Er is TOTAAL niks aan de hand in de SC, wie kan aantonen dat er in de laatste maand ook iets maar is gebeurd pijp ik 237 keer klaar en voor de rest, als er iets was dan moesten we TR'en of even 1 postje in FB, zoals chai heeft.
Klaar.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Noem eens namen dan? Of zijn het van die users die toch nooit in de SC postten of wilden posten?
En je kan niet zeggen dat het door mij komt dat de SC helemaal de verkeerde kant uit gaat want ik ben daar al weken niet meer geweest. Althans, af en toe eens hoi of gelurkt maar meer niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat jij niet ziet als iets wat fout is, dat kan de crew heel spannend vinden. Simpelweg omdat het de 'policy' en dde afspraken overschrijdtf.
Mijn lat ligt namelijk op een heel ander niveau als bij jou.
Bij je volgende note ga je er 6 maanden vanaf. Dat is de deal die ik met je maak.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet een keer een weddenschap houden?
Als ik een maand geen notes meer verzameld krijg ik een tag voor een weekje.
Of 2 maanden geen notes vind ik ook goed.
Ja ook dat is niet gebeurd, pm maar een linkje dan ofzo als het echt zo is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat jij niet ziet als iets wat fout is, dat kan de crew heel spannend vinden. Simpelweg omdat het de 'policy' en dde afspraken overschrijdtf.
Er is tegen de SC gezegd dat akkefietjes in de FB gemeld moeten worden. Dat ander users daar zo'n probleem van maken is hun probleem. Maar blijkbaar hebben mensen als AP een soort godmode ofzo dus moet de SC er maar onder lijden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
ow nice ik gaf er net nog 1quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij je volgende note ga je er 6 maanden vanaf. Dat is de deal die ik met je maak.
quote:
OH GOD BIO hiervoor mag je van mij 3 SC's sluitenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij je volgende note ga je er 6 maanden vanaf. Dat is de deal die ik met je maak.
Nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen maar er zijn meer mensen die tegen de SC zijn dan voor merk ik op. Kan een voorbeeld noemen dat ik een keer de SC sloot ipv dat ik hem centraal zette dat ik voor alles werd uitgemaakt door iedereen. Ja, fijn visitekaartje is dat.
Moest je maar niet zulke topics openenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:19 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee.Dat lukt toch nooit als ik telkens op het gebash in gaan. Want ik word in ieder topic gebasht.
Uitdaging heet dat. Don't try me.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:19 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee.Dat lukt toch nooit als ik telkens op het gebash in gaan. Want ik word in ieder topic gebasht.
Ik vind dit lullig voor je, serieus. Pm's lezen waar niks nuttigs in zal staan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:19 schreef Biogarde het volgende:
Maar we doen het zo:
Jullie PM'en MIJ persoonlijk bij ongein. Namen, rugnummers en jullie gaan niet op die lui in.
Jullie posten niet hier wat de SC betreft en jullie belasten de mods niet meer met SC aangelegenheden.
Ik ben jullie contactpersoon, game on en lief zijn.
Ongein als in? Kan je voorbeelden geven?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:19 schreef Biogarde het volgende:
Maar we doen het zo:
Jullie PM'en MIJ persoonlijk bij ongein. Namen, rugnummers en jullie gaan niet op die lui in.
Jullie posten niet hier wat de SC betreft en jullie belasten de mods niet meer met SC aangelegenheden.
Ik wil je niet zo belasten, Bioquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:19 schreef Biogarde het volgende:
Maar we doen het zo:
Genade.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:19 schreef Biogarde het volgende:
Maar we doen het zo:
Ik krijg er tig per dag, ik kan het aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind dit lullig voor je, serieus. Pm's lezen waar niks nuttigs in zal staan.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]Maar dat zijn mensen die er anders toch niet (willen) komen, dus waarom is hun mening zo belangrijk?
Ze komen er toch niet of willen er niet komen...
En ja, dat moet je ook gewoon niet doen.Noob.
Wat voor topics? Ik open bijna alleen maar kwaliteitstopics man! Iedereen kan er altijd op lachen. Alleen is er altijd dat eeuwige gebash.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:19 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Moest je maar niet zulke topics openen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:19 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja man, echte parelsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat voor topics? Ik open bijna alleen maar kwaliteitstopics man! Iedereen kan er altijd op lachen. Alleen is er altijd dat eeuwige gebash.![]()
Daar word ik zo zat van. En wie doet er wat aan? Niemand. Er is niemand die mij ooit eens komt helpen!!!
Geeft alleen maar aan hoe blij die mensen zijn met de SC.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet fijn dat een klein foutje dat in 10 seconden zo hersteld kan worden zo erg wordt bevonden door sommigen.
En ja, kan gebeuren.
Klopt. 1 note 6 maanden. Je zou er een filmpje van kunnen maken waarbij mensen ipv kotsen, gaan lachen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat voor topics? Ik open bijna alleen maar kwaliteitstopics man! Iedereen kan er altijd op lachen. Alleen is er altijd dat eeuwige gebash.![]()
Daar word ik zo zat van. En wie doet er wat aan? Niemand. Er is niemand die mij ooit eens komt helpen!!!
We hebben je echt niet uitgescholden ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet fijn dat een klein foutje dat in 10 seconden zo hersteld kan worden zo erg wordt bevonden door sommigen.
En ja, kan gebeuren.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gozer wij moesten dat meteen meldden hier als iemand te ver ging. Dat was de afspraak kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef o.us het volgende:
[..]
En ja, kan gebeuren.
Surequote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:23 schreef reetveter het volgende:
Jo Bio, als ik echt goede porno heb. Kan ik dat ook PM'en?
Si. Maar ook vaste users.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ongein als in? Kan je voorbeelden geven?
Users uit andere fora die gebashed worden en users die de sc komen verneuken ofzo?
Zoals Suusje-V, die gestopt is met fok dankzij jullie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ongein als in? Kan je voorbeelden geven?
Users uit andere fora die gebashed worden en users die de sc komen verneuken ofzo?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:34 schreef Duvel het volgende:
Portugezen zingen vals
Hoi. Waarom dicht? Gefundeerde klacht, lijkt mij.
Tof, dat geldt voor elke klacht. Als je dit consequent doorvoert, ben je mod van 'n leeg forum.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Het was leuk op het moment zelf, nu heb je er niets meer aan
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tof, dat geldt voor elke klacht. Als je dit consequent doorvoert, ben je mod van 'n leeg forum.
"Jullie", ik weet daar niks vanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zoals Suusje-V, die gestopt is met fok dankzij jullie.
Ik vind het nogal selectief. Iemand die met z'n kop tegen een lantaarnpaal loopt, is daar ook geen drie minuten mee bezig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Volksliederen duren max. 3 minuten en daarna begint de wedstrijd en boeit het niemand meer. Wat anders dan iemand die in de zeik is genomen of is gefaald.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal selectief. Iemand die met z'n kop tegen een lantaarnpaal loopt, is daar ook geen drie minuten mee bezig.
das vervelend hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:57 schreef leeell het volgende:
Druk bezig met een muziekdiscussie, word het zomaar weer afgekapt
Ronaldo
waarom wordt de mijne gesloten? Ik was de eerstequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:49 schreef zquing het volgende:
volgende die hier een topic over aanmaakt krijgt een banaanvraag
hmmquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:05 schreef wise het volgende:
Ronaldo spuigt naar de camera
[..]
waarom wordt de mijne gesloten? Ik was de eerste
owh, nou maakt niet uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
hmm
dat had ik niet door, ik las het nieuwbericht en dacht in de klaagbaak er mee
sluit mijne maar dan excuus voor dit ongemak.
Ook als het om een klacht gaat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:34 schreef zquing het volgende:
voetbal in vbl
liever niet als 't anderhalve regel en een plaatje isquote:
okquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:00 schreef zquing het volgende:
[..]
liever niet als 't anderhalve regel en een plaatje is
Wie stopt deze beer? Hij post overal klote posts en in ieder topic wel:quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef BigBear80000 het volgende:
[..]
KANKER BRAZILIË MET SPELERS UIT GRIEKENLAND EN TURKIJE HAHAHAHAHAHAHAH KUT LAND IS HET. HET GAAT VERLIEZEN VAN NEDERLAND HAHAHAHAHAHAHHA LEKKKER VOor JE..!!!!!!!!!!!!!!!
ik durf tenminste te zeggen , wat anderen users denkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
Klaar.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die dreigen te stoppen met FOK!
Nazi praktijken en het topic gaat nergens meer over.
6e pagina. Die foto'squote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Link van de post waar in het begon graag. Is veel graafwerk dit.
Ik snap niet dat o.us nog moeite voor jou doet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef AdvancedPower het volgende:
Wedden dat er nu honderden FOK!kers zitten te fappen hierop?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
[ [url= afbeelding]http://emmen.sp.nl/nieuws/plaatselijk_nieuws/2003/12/klikspanen.jpg]afbeelding[/url][/url] ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet voor mij hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:52 schreef Lonker2.0 het volgende:
Sorry dat ik hier weer ben, maar AP, je komt zelf met dit soort reacties
[..]
Ik snap niet dat o.us nog moeite voor jou doet.
Ook snap ik niet waarom hij dit bericht gaat verwijderen
omdat APquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef Lakitu het volgende:
Hoi. Waarom wordt dit naar ONZ verplaatst en staan AP z'n topics dagenlang wagenwijd open hier in KLB?
Geen Skylarkinator 9000 hebben.
omdat ik AP topics meestal te laat zie. En geef zelf toe, dat topic hoort niet in KLBquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef Lakitu het volgende:
Hoi. Waarom wordt dit naar ONZ verplaatst en staan AP z'n topics dagenlang wagenwijd open hier in KLB?
Geen Skylarkinator 9000 hebben.
Sorry maar als je dat niet in KLB vindt horen dan ben je hier een paar maanden geleden voor het eerst gekomen. NIEMAND kan het wat schelen als iemand weer de bus heeft gemist of z'n computer kapot is, en echte topics waar mensen vroeger iig voor naar KLB kwamen worden doodgemaakt door mods.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef zquing het volgende:
[..]
omdat ik AP topics meestal te laat zie. En geef zelf toe, dat topic hoort niet in KLB
tja. Ik had ook niet verwacht dat er nu opeens geluisterd zou worden ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef zquing het volgende:
Ik ben nog van de tijd dat de zeeen blauw waren, de luchten schoon en KLB vriendelijk en semi serieus. Maar goed, dat topic hoort niet in KLB maar in ONZ en met deze feedback moet je 't doen
dat veranderd gelukkig nooit aan fokquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
tja. Ik had ook niet verwacht dat er nu opeens geluisterd zou worden ofzo.
hmmm ik ga binnenkort op vakantie, doe maar een goed bodquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Okay, genoeg spelletjes. Hoeveel moet je hebben.
Een prototype van de Skylarkinator 9000 zodra hij door de testfase is heengekomen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef zquing het volgende:
[..]
hmmm ik ga binnenkort op vakantie, doe maar een goed bod
Alsof jij nooit PIN-struggles hebt of vrienden die ontkennen kauwgum te hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:37 schreef zquing het volgende:
de meeste functies heb ik van natureen osx hoef ik niet
Dit dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:42 schreef zquing het volgende:
Niet in amsterdamIk zorg altijd dat ik genoeg gepind heb voor 't uitgaan en ik heb een altijd goede adem
Odmat prive gegevens, gok ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:11 schreef -jos- het volgende:
Waarom is het gehackte schoolsite topic op slot? Ik wil de afloop weten!!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:11 schreef -jos- het volgende:
Waarom is het gehackte schoolsite topic op slot? Ik wil de afloop weten!!
'quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mijn topic werd zojuist geslot, waarom?
dan kan je deze Muziek van tegenwoordig ook sluitenquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:12 schreef boekenplank het volgende:
de nep boekenplank zit weer te posten onder mijn account naam. In topic klaarkomen op lederen bekleding. Moven met die kutkloon.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Beste o.us,
Zou je de posts met die gigantische afbeeldingen willen verwijderen in dit topic: Godverdomme
Ik kan er zelfs niet meer in komen want dan loopt mijn laptop vast.![]()
Groetjes,
Jeroen
Dit topic wordt niet gesloten? Terwijl het ook een antiklacht bevat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:08 schreef L.no het volgende:
[..]
dan kan je deze Muziek van tegenwoordig ook sluiten
Zou iemand deze kwaliteitsuser (gezien de rest van z'n posthistorie) missen als hij per ongeluk niet meer terug zou komen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:58 schreef amvrosios het volgende:
moet je maar geen vieze kanker turk zijn
JA ik zij t, en t is me de 48 uur wel waard als t zo erg is dat je niet eens meer een mening mag hebben,
kijk,het is niet dat ik vandalisme wil aansporen.. maar ik vind dit eigenlijk wel terecht.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zou iemand deze kwaliteitsuser (gezien de rest van z'n posthistorie) missen als hij per ongeluk niet meer terug zou komen?
Wat de neuk?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Dit topic wordt niet gesloten? Terwijl het ook een antiklacht bevat?
Ah duidelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat komt dat de antiklacht linkt het met de daadwerkelijke klacht. Als je klacht over muggen gaat bijvoorbeeld en je anti-klacht is dat zometeen heerlijk gaat poepen heeft het geen drol met elkaar te maken natuurlijk. Lokt alleen maar offtopicbagger uit.
Nogmaals, van mij mogen anti-klachten best maar het moet ook kunnen linken met de daadwerkelijke klacht en niet offtopic zijn.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah duidelijk.
Het was verwarrend omdat er een periode was waar de modjes iedere KLB topic sloten met een antiklacht.
Het staat nog gequote.quote:
Is weg nu. Thnx.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:17 schreef WhiteTiger1 het volgende:
glacekoeken zijn lekker Ous we moeten toch iets doen om ons te vermaken met dit hitzige weer flauwe harry
terug de archieven inquote:
Doet die gast in elk KLB topic, gewoon bannen die lul.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef rubje het volgende:
er worden over mijn melding van een ervaring op een terras wat ranzige plaatjes getoond zoals hier. mag dit?
ooooooooow bio wat doe je nuquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef Biogarde het volgende:
Die ligt er vanaf. Mods lopen het zo wel even na.
Dank voor het melden.
Blijf hij maar posten overal.quote:
pm gestuurdquote:
Top, danku.quote:
hij is weer bezig, terwijl het onderhand duidelijk was dat het geen turken waren.quote:
opgelostquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef L.no het volgende:
[..]
hij is weer bezig, terwijl het onderhand duidelijk was dat het geen turken waren.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:05 schreef postmortum het volgende:
kan ik eindelijk het woord tjappies gebruiken , pleur je er een slotje op
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:29 schreef wise het volgende:
Schone dakpannen onder dakraam
waarom worden nieuwe reacties verwijderd?
Is een leuk topic en kan gewoon door.
Wel even die post van HSG weghalen met die diarree plaatjes
nee hoor kutkickquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:29 schreef wise het volgende:
Schone dakpannen onder dakraam
waarom worden nieuwe reacties verwijderd?
Is een leuk topic en kan gewoon door.
Wel even die post van HSG weghalen met die diarree plaatjes
ik dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat deed, ik zie dat topic voor het eerst. Even checken.
owh, dus dan maar dichtquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:49 schreef wise het volgende:
[..]
owh, dus dan maar dicht
Had em dan naar ONZ gedaan
thanks, maar hij zit dicht, dus laat maarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb die diareefoto's verwijderd voor je. Of het topic open mag moet je met swarma bespreken.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:01 schreef Skonk het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten en mijn reactie uit dit topic verwijderd?
Mijn topic was serieus, vanaf het begin word ik gebashed, en dan is dat míjn schuld?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef Skonk het volgende:
Fuck, tievus en tering mag allemaal wel natuurlijk
Van het woordje kankerjood snap ik het wel hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Je hebt meer joden die zich beledigd voelen bij het woordje kankerjood dan mensen met de tyfus of tering.
Je hebt meer mensen waarvan hun grootouders genaaid zijn door nazi's dan mensen die geneukt hebben etc. etc.
Snap je me?
Ervaringen etc.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:12 schreef Skonk het volgende:
[..]
Van het woordje kankerjood snap ik het wel hoor
Maar waarom zou ik geen nazi's mogen uitschelden?
Deal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Ervaringen etc.
Ik maak een deal met je. Ik haal alle scheldwoorden er uit, incluis de reacties daar op en ga jij je gedragen in je eigen topic. Kom ik terug en zie ik het hetzelfde als wat ik net zag gaat ie dicht. Deal?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:15 schreef Skonk het volgende:
[..]
Deal.
Ik neem mijn opmerking terug, dit is de eerste keer dat er te onderhandelen valt met een mod
Dank je swarmaquote:
quote:
post dat ook in WK. Stront irritant. Waarschuwing?quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
post dat ook in WK. Stront irritant. Waarschuwing?
Top, dankje ous.quote:
Vies.quote:
zie medquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:36 schreef Splutje het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/285233
Kutuser met zijn kutplaatjes
Wilde ik net postenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:51 schreef luckass het volgende:
Hier komt weinig zinnings uit:
http://forum.fok.nl/user/history/228523
zie medquote:DesertCamel heeft eenzelfde plaatje nu een paar keer teveel gepost, mail maar over 48 uur.
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:17 schreef j95 het volgende:
Even een vraagje:
Waarom is dit topic dicht? iphone is kutt
En is dit topic nog open? Suarez LIJER
Is toch ook geen goede klacht, meer haat richting Suarez. Dit is geen klacht op jullie beleid, ik ben gewoon benieuwd
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan dat topic ook dicht maar Adelante heeft er in gepost dus ik check even wat hij er van vindt.
Het is niet zo fijn dat een topic waar je als mod mee post opeens wordt dichtgegooid door een andere mod, snap je?
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat begrijp, het ging me er over dat ik dat topic niet veel beter vond dan die andere
Je doet de laatste tijd enorm racistisch in verschillende posts. Ik mag je wel, maar je kan ook te ver gaan.quote:
O.us waarom sluit je goatsescriptie deel 2 in godsnaam?!quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef x_lady_S het volgende:
[..]
O.us waarom sluit je goatsescriptie deel 2 in godsnaam?!
Alleen omdat er Tubgirl staat? Is dat een reflex ofzo.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe loopt het af met een Goatse in je scriptie? #2
Kan je daar nog een keer naar kijken? Origineel gelezen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moest proesten
Waardeloos slotje
Geef de mensen eens tijd voor een foto
Ik ga geen lap tekst neer paffen omdat jij dat wilquote:Op maandag 5 juli 2010 20:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Waardeloos topic.
Geef eens tijd voor je OP.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga geen lap tekst neer paffen omdat jij dat wiljong ik heb wel wat beter te doen. vandaar foto
Je moet het topic tijd geven jong dat doen alle goeie mods. Ik geef je tips.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren dat je topic wordt dichtgegooid.
Ik jou ook. Niet meer zeuren gaarne, jij hebt jouw antwoord.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet het topic tijd geven jong dat doen alle goeie mods. Ik geef je tips.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef Banzaiaap het volgende:
o.us, mijn TR over dit topic gezien? Mijn zusje naakt gezien en zij mij
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'anders aanpakken' over dat topic?
Je weet toch dat iemands korf zo in een topic staat als iemand een foto rechtstreeks van de korven linkt. Je had gewoon gelijk die foto moeten verwijderen, dan was deze poep er nooit geweest.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik deed leuk mee in het vorige topic toen het nog leuk en een geintje was. Als jullie je grenzen niet kennen wat betreft het grappen maken haal ik meteen een FA er bij want zoiets hebben we vandaag al eens eerder gezien. Het is niet de eerste keer vandaag dat we zulke topics zien.
Gewoon reuploaden naar tinypic.com, hoef je alleen maar URL op te geven & kunnen ze het Hyves-profiel niet achterhalen. (Behalve met een goede TinEye)quote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je weet toch dat iemands korf zo in een topic staat als iemand een foto rechtstreeks van de korven linkt. Je had gewoon gelijk die foto moeten verwijderen, dan was deze poep er nooit geweest.
Hee, dat was juist een leuk topic, waarom is die wegquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef Banzaiaap het volgende:
o.us, mijn TR over dit topic gezien? Mijn zusje naakt gezien en zij mij
Omdat er persoonlijke info werd gepost. Terecht dattie weg is.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hee, dat was juist een leuk topic, waarom is die weg
Hier wil ik me bij aansluiten.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef 9611Niels het volgende:
Adelante, ik vind het leuk dat je er weer bent.
Groetjes
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hee, dat was juist een leuk topic, waarom is die weg
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
Het is wel rustig geworden op KLB, sinds ik weg ben
quote:
Alle pret en leut wordt kapot gemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja getrouwd en honeymoon enzo
Dan stopt echt alles
anders is 't zovel werk hierquote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Alle pret en leut wordt kapot gemaakt. Het is echt waar.
maar policy en toegankelijkheid danquote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef zovty het volgende:
[..]
De boel de boel laten is het minste werk en levert netto het meest lol op.
quote:
je weet toch, voor die users die KLB niet gewend zijn en daar perongeluk komen wanneer ze denken dat KLB een forum is waar klachten serieus genomen worden enzoquote:
En prive-informatie online zetten.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef zquing het volgende:
[..]
je weet toch, voor die users die KLB niet gewend zijn en daar perongeluk komen wanneer ze denken dat KLB een forum is waar klachten serieus genomen worden enzo
Wat, was daar een topic over? Lijkt me juist goed om die open te laten om het hier eens over te hebben met de KLB'ers, waaronder ikzelf.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:32 schreef Siddartha het volgende:
[..]
En prive-informatie online zetten.
Nu was er net een hendig mooi topic over hoe de 'opzoek-drang' van KLBers als er foto's/gegevens gepost worden misbruikt kan worden om zo onschuldige slachtoffers te maken, maar helaas is dit topic meteen verwijdert. Helaas.
Nou ja, het had niet die strekking.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat, was daar een topic over? Lijkt me juist goed om die open te laten om het hier eens over te hebben met de KLB'ers. Waaronder ikzelf.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:43 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Nou ja, het had niet die strekking.
Het was meer een tutorial juist om die opzoek-drang te misbruiken, maar er had een mooie discussie uit kunnen komen.
Hoe dan ook, het is wel een goed idee om het erover te hebben.
We kunnen nergens meer terechtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
Misschien moet jij ook eens in ONZ gaan kijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
We kunnen nergens meer terecht
In het babes-forum mag niet worden gesproken over babes, daar mogen alleen plaatjes gepost worden. In KLB mag juist alleen geklaagd worden, maar mogen weer geen plaatjes gepost worden, behoudens een situatieschets in paint.
Ik zal eens kijken of ik mijn kwaliteit daar kwijt kan, alleen moet ik de klacht wel herschrijven tot een verhaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook eens in ONZ gaan kijken.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef ViaRegnum het volgende:
[KLB SC #3016] Oké.
Moet 3016 zijn, sorry. Wil iemand het aanpassen svp?
Meh.quote:
Nee dat klopte ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef ViaRegnum het volgende:
[KLB SC #3016] Oké.
Moet 3016 zijn, sorry. Wil iemand het aanpassen svp?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef zovty het volgende:
Mensen die internetafkortingen in het echt gebruiken
Waarom nou dicht?
Discussie?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Klagen over iemand die buiten het internet "lol" of "rofl" zegt. Watvoor een discussie zie je hier uit ontstaan dan?
Discussieren op een forumquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Je zit op een forum om te discussiëren, neem ik aan?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:42 schreef Hyundai het volgende:
Kan een of andere moderator deze kut user niet in de gaten houden? : Mensen die fappen op koikarpers
Hij plaatst overal zo'n vreselijk overduidelijke spoiler afbeelding wat toch wel irritant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |