Ik sta vanmorgen op, loop uit mn deur. Daar tref ik, precies voor mijn deur een berg hondenkaka aan
De paupers in hun wijk laten maar al te graan hun hond een bonna zakken voor me deur
Anyway, ik ga naar mn tentamen. Doordat ik een omweg moest nemen door die hondenkaka kom ik te laat binnen op mn tentamen. Anyway, ik loop de tentamenzaal binnen, iedereen juicht, ik raffel mn tentamen snel af, omdat ik in de zon wil staan. En ik ga weer naar huis. Ik pak de bus, allen die heeft vertraging. Als de bus eindelijk bij het station aan is gekomen, wandel ik naar mn huis. Maar wat ik me daar toch aantref.
Je zult het niet geloven. Het is te erg voor woorden. Anyway, ik loop door mn straat naar huis, ik ben op dat moment nog op ongeveer 150 meter afstand van mn huis. Ik nader mijn huis, stap voor stap. Op een gegeven moment komt de gevel van mijn huis in zicht. Ik loop eerst gewoon rustig door, omdat ik nou eenmaal niet al te vaak stilsta om naar de gevel van mn huis te staren op afstand.
Als ik op relatief kleine afstand van mijn huis ben, tref ik iets verschrikkelijks aan. Een of andere grafkankerpauper heeft een hakenkruis op mijn gevel gegraffitiet. Dus nu laten de paupers in mijn wijk niet alleen hun hond bona zakken, ze pakken nu ook hun graffitibussen om hakenkruizen op mijn gevel te schilderen. Mijn eerste reactie was rondkijken, om te kijken of er een dader zichtbaar was om te doden. Helaas was de dader, in al zijn lafheid, al naar zijn clasdj gelopen, en kon ik niets meer doen.
Moet ik nu naar de joduh gaan ?