Wij zijn niet binnen geweest, vind ik ook niet erg achteraf hahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het was bij ons echt heel druk! Maar ik kon er wel makkelijk doorheen slapen gelukkig.
Ik vond de Sagrada Familia echt niet boeiend trouwens, wel de buitenkant maar de binnenkant was zonde van het geldDat museumpje eronder was nog wel aardig..
Maar ga er zeker nog een keer heen
Hehehequote:
Nog drie letters erbij en de post van Socios weggedacht en ik had een fipo, zagen jullie dat even!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:26 schreef Chowi het volgende:
f
Opnieuw hehehehquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef Chowi het volgende:
Nog drie letters erbij en de post van Socios weggedacht en ik had een fipo, zagen jullie dat even!
Je was te druk met associëren!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef Chowi het volgende:
Nog drie letters erbij en de post van Socios weggedacht en ik had een fipo, zagen jullie dat even!
Whehehehequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Op een van de avonden zaten we op een terrasje te eten (Tapas hoeveelheden verschilt echt zo enorm per restaurant trouwens!) Ging er ineens een man in zn nakie gitaar spelendat was minder
Het associëren van penissen, ja!quote:
watquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Op een van de avonden zaten we op een terrasje te eten (Tapas hoeveelheden verschilt echt zo enorm per restaurant trouwens!) Ging er ineens een man in zn nakie gitaar spelendat was minder
Dat is typisch zo'n zielig verhaaltje waar ik niet tegen kanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wij zijn niet binnen geweest, vind ik ook niet erg achteraf haha
Wel buiten een poster van een zielige hond Tuna. Stond ook op die poster, Mijn naam is Tuna en ik ben verdwaald!
Heb ik een foto van gemaakt waar we de rest van de tijd krom om hebben gelegen
Ik heb die ook hoor, muwhahaha. Alle andere slippers lopen gewoon als pure kanker. Maar ik doe ze alleen aan naar het strand.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:20 schreef Maisnon het volgende:
Een van de 2 vriendinnen die mee waren, had birkenstockshaha gewoon letterlijk deze:
[ afbeelding ]
Maarja, ze had een tijdje terug d'r voet ook gebroken en die dingen lopen best stevig zeg maar
Ik vind lid een leuker woord altijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:32 schreef Chowi het volgende:
[..]. Ik doelde hierop:
Woordenassociatiespel #458
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ja hoi ben ik weer met mijn kale poesje hahahaha x anita.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |