Oh, ik was vanaf vrijdag tot vandaag afwezig.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, vanaf donderdag tot daarstraks weggeweest
quote:
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 23:49 schreef Maisnon het volgende:
L0t jij bent toch ook net in Barcelona geweest
Leuk dat je het leuk hebt gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef Maisnon het volgende:
Barcelona is trouwens wel echt heel mooien heeft echt een apart leefritme... om 11 uur 's avonds eten enzo
Veel leuke straatjes, winkeltjes, hoekjes en steegjes, mooie gebouwen, lekker warm, fijn strand en een relaxte metro (en ons appartement was geweldig)
Dikke aanrader dus
Whehe, meen je.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand dat recht in je gezicht zou zeggen.
Leuk dat je het leuk vindt dat ze het leuk heeft gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuk dat je het leuk hebt gehad![]()
! Ik ben er een dagje geweest vorige zomer, vond het ook een hele mooie stad
maar in een dag kun je natuurlijk niet zo heel veel zien.
21 pizza'squote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen jullie mij misschien helpenWat zouden 7 jongens, want 1 mag er niet mee van zijn ouders
, voor eten en drinken nodig hebben in een weekend van vrijdag tot zondag
Kijk, dat vind ik nou leukquote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leuk dat je het leuk vindt dat ze het leuk heeft gehad
Leuk dat jij het leuk vindt dat ik het leuk vind dat zij het leuk heeft gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leuk dat je het leuk vindt dat ze het leuk heeft gehad
Barcelona is tofquote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou niet in de haven want daar lagen boten en veel vissen, maar wel aan het strand
1 van de dagen zijn we 's middags op het strand geweest, bij Nova Icaria, dat is met die 2 grote torens
[..]
Ja, vanaf donderdag tot daarstraks weggeweest
In de wijk Gracia, bij metro station Fontana. Dat is zeg maar vanaf Catalunya naar boven. Valt mooi binnen dat hele shopping gebied wat echt van boven naar beneden naar die oude stad looptquote:
stik toch lekker in je aardappelenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:55 schreef Socios het volgende:
Aardappelen en groenten. Hoe moeilijk kan het zijn.
Bespottelijke opmerking.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
stik toch lekker in je aardappelen
Thx, zo'n bodycruiser ofzoiets?quote:
Hey, dat is een goeiequote:Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou in ieder geval 1 dag rijst met een heleboel Uncle Benz Chicken Tonight achtige saus maken. Lekker makkelijk, salade erbij enzo, en toch gezond bezig dan
Ja! Ze hebben daar zulke leuke winkels overal en iedereen heeft zo'n leuke stijlquote:Op maandag 5 juli 2010 23:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In de wijk Gracia, bij metro station Fontana. Dat is zeg maar vanaf Catalunya naar boven. Valt mooi binnen dat hele shopping gebied wat echt van boven naar beneden naar die oude stad loopt
(op die mooie bustourkaarten, haha)
Hoe hebben jullie het verder gehad en waar zaten jullie (en heb je net als mij ook echt je koffer tot de nok toe gevuld met nieuwe kleren en dingen,)
Wordt verworpen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Jouw uiterlijke vertoning, dat is pas bespottelijk.
Bouwvakkers fluiten toch altijd?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, meen je.
Maar ik moet zeggen, het valt ook totaal niet op. Dus dan ga ik voor een dagje niet 's morgens helemaal m'n benen nog scheren.
Zolang er nog naar me gefloten wordt kan het nooit heel erg zijn
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
het wordt verdomme toch echt eens een keer tijd dat ik ga stoppen met blowen enzo![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is godverdomme mijn verjaardagsfeest, en als ik een joint wil roken, dan doe ik dat lekker
Veet is rotzooi, als je een huid hebt die er tegen kan is het goed spul, maar ik heb er littekens aan over gehouden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat veet ontharingsspul opzich wel erg handig.
Maar jezus wat stinkt dat spul.
Jij vindt Veet rotzooi. Dat is een mening, geen feit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veet is rotzooi, als je een huid hebt die er tegen kan is het goed spul, maar ik heb er littekens aan over gehouden.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij vindt Veet rotzooi. Dat is een mening, geen feit.
Inderdaad ja haha, dik chemische rotzooi!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat veet ontharingsspul opzich wel erg handig.
Maar jezus wat stinkt dat spul.
Hehe ja Jaume Iquote:Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja! Ze hebben daar zulke leuke winkels overal en iedereen heeft zo'n leuke stijl![]()
Wij zaten bij metrostation Jaume, 2 minuutjes lopen van de Rambla. Hebben het echt heel leuk gehad, Sagrada Familia, Park Guell en Camp Nou gezien, verder vooral een beetje lekker rondgeslenterd enzo
Wat hebben jullie nog allemaal bezocht?
Heb je geen birkenstocks genomen? Die heb je nu in een hippe zilveren kleur.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Inderdaad ja haha, dik chemische rotzooi!
En inderdaad dus ook gigantische hoeveelheden schoenenwinkels. Wij waren alledrie nog opzoek naar leuke slippers maar ze hebben daar nu een trend met van die half gesloten slippers die echt lelijk zijnhadden de ideale slippers bij iemand gezien maar nergens meer in de winkel kunnen vinden
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:20 schreef Maisnon het volgende:
Een van de 2 vriendinnen die mee waren, had birkenstockshaha gewoon letterlijk deze:
[ afbeelding ]
Maarja, ze had een tijdje terug d'r voet ook gebroken en die dingen lopen best stevig zeg maar
Ja het was bij ons echt heel druk! Maar ik kon er wel makkelijk doorheen slapen gelukkig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hehe ja Jaume I
Was het bij jullie denk ik ook een stukje drukker dan bij ons! Nouja, bij Jaume kan je ook zeg maar richting de kust al vrij snel in een rustiger stuk komen (met enge donkere steegjes)
Wij hebben natuurlijk dus ook precies die dingen bezocht, al die huizen van Gaudi ook natuurlijk, gewoon dat oude stadsgedeelte en dat stuk ernaast, voetbal gekeken bij een of andere Pakistaan ergens bij de haven haha, veel geshopt, strand gelegen, en ook echt iets van 600 foto's gemaakt ofzo
Ik zal binnenkort wel een paar laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |