Nee ik snap echt niet hoe je dat doet... met een scheerapparaat en dan een kapje ofzoiets?quote:
Whehequote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook wel minder vaak kunnen doen zonder dat iemand het zou zien, maar ik kan het gewoon niet latenMaargoed, boeiend ook
Zo een bodytrimmer.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee ik snap echt niet hoe je dat doet... met een scheerapparaat en dan een kapje ofzoiets?
Ik denk ook niet dat iemand dat recht in je gezicht zou zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheik loop al drie dagen met harige benen in jurkjes rond maar niemand die zei: 'OHMYGOD DAT KAN ECHT NIET' dus prima.
Geen enkele man zegt dat, dat zou echt scum of the earth zijn, maar niemand vindt het mooi BT.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheik loop al drie dagen met harige benen in jurkjes rond maar niemand die zei: 'OHMYGOD DAT KAN ECHT NIET' dus prima.
Zo eentje moet ik hebben om als cadeau weg te geven.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I wouldquote:Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen enkele man zegt dat, dat zou echt scum of the earth zijn, maar niemand vindt het mooi BT.
Zoeen braun ding, die van philips zuigtquote:Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo eentje moet ik hebben om als cadeau weg te geven.
Kun je nog een merk aanbevelen, als man zijnde?
die zuigfuctie vind ik juist wel lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zoeen braun ding, die van philips zuigt
Moet ik dit nu ook vinden?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef dagdag het volgende:
[..]
die zuigfuctie vind ik juist wel lekker
Braun.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo eentje moet ik hebben om als cadeau weg te geven.
Kun je nog een merk aanbevelen, als man zijnde?
Nou niet in de haven want daar lagen boten en veel vissen, maar wel aan het strandquote:
Ja, vanaf donderdag tot daarstraks weggeweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |