Dankquote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehehearme lot
! Mijn huid trekt dat gewoon niet, elke dag.
Mn benen doe ik echt 1 keer in de 3 weken.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, iig mn benen en oksels elke ochtend even onder de douche, 2 minuten werk.
Neen, was er een concert?quote:
Mijn oksels doe ik ook elke dag met dit weer, maar m'n benen echt niet elke dag want dan wil ik ze ook supergeweldigglad en dat duurt meer dan die 2 minuten van jouquote:Op maandag 5 juli 2010 23:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
DankIk heb daar eigenlijk nooit last van, sommige mensen hebben altijd van die rode bultjes op hun benen na het scheren maar dat heb ik gelukkig niet
Nice.quote:
Werkt prima.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice.![]()
Oh, mijn youtube is naar de vaantjes, hebben meer mensen daar last van?
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef dagdag het volgende:
Ik vind het lastig om het konthaar te scheren, als je een tondeuse pakt dan krijg ik hem niet goed tussen mijn billetjes
En bij een scheermesje ben ik bang dat ik mij erg snijd
en die waxstrips op je kont is ook gezeur
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Chai het volgende:AH WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Ja ik zou het ook wel minder vaak kunnen doen zonder dat iemand het zou zien, maar ik kan het gewoon niet latenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn oksels doe ik ook elke dag met dit weer, maar m'n benen echt niet elke dag want dan wil ik ze ook supergeweldigglad en dat duurt meer dan die 2 minuten van jou! Mijn benen krijgen overigens ook geen rode bultjes hoor, en m'n oksels ook niet, maar de rest wel als ik het vaker dan eens per week doe. Maarja ik vind het wel prima zo.
Ik weet nu wat ze hebben gedaan onder de douche als ze 's ochtends in de SC komen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef reetveter het volgende:
Ik weet gelukkig niet hoevaak mijn vriendin zich scheert en ik ben blij dat ze dat niet zegt zoals jullie dat nu voor mijn neus drukken.
Mij boeit dat niet zo veel, de gedachte aan van die vrouwen die hun oksels etc niet scheren welquote:Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik weet nu wat ze hebben gedaan onder de douche als ze 's ochtends in de SC komen.
Even zoals mannen die het niet netjes bijhouden.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mij boeit dat niet zo veel, de gedachte aan van die vrouwen die hun oksels etc niet scheren wel
Stel je niet aanquote:Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef reetveter het volgende:
Ik weet gelukkig niet hoevaak mijn vriendin zich scheert en ik ben blij dat ze dat niet zegt zoals jullie dat nu voor mijn neus drukken.
dingetjequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Even zoals mannen die het niet netjes bijhouden.
Gewoon even bijtrimmen. Kaal is niet mijn stylo en harige harry al helemaal niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb gewoon normaal, niet kaal maar niet enorm veel
Waaromquote:Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb gewoon normaal, niet kaal maar niet enorm veel
Bijtrimmen wut?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gewoon even bijtrimmen. Kaal is niet mijn stylo en harige harry al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |