Doe jij dat nooitquote:
Gewoon ik wel weten of het waar is dat je dan je zak open scheurt.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom zeg jij dan dat hij zijn ballen moet harsen?
Kan echt wel hoor, ze doen daar ook brazilian waxes bij mannen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want die huid is te kwetsbaar en die hars je als je pecht hebt er mee af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAMFquote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben een BAMF, als ik naar mijn balhaar kijk valt het er spontaan af.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Chai het volgende:Is dat van harsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tabbyquote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef Chai het volgende:
http://partyflock.nl/topic/1095536:Ballen_harsen_haar_weg_incl_bal.html
Ja. En dat doe ik dus nooit meer. Ik wilde al stoppen nadat dat eerste harsspul eraf was, maar dan voelde ik me ook zo'n loser.quote:
Ik moest het googlen.quote:
Pics van je foefquote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kan echt wel hoor, ze doen daar ook brazilian waxes bij mannen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Chai het volgende:
Wat moet dat een pijn hebben gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ohh, ik had alleen bikinilijn laten doen, brazilian wax zou ik nog wel willen proberen eigenlijk, waar heb je dat laten doen en hoe duur?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. En dat doe ik dus nooit meer. Ik wilde al stoppen nadat dat eerste harsspul eraf was, maar dan voelde ik me ook zo'n loser.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Chai het volgende:DOE NORMAALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Zo voelde het bij mij ook. Gelukkig zag het er niet zo uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat moet dat een pijn hebben gedaan.
GA JIJ NU HATEN.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt heel veel zelfs. Drukker dan Nijverdal, Wierden, Borne en Almelo.
Maar waarom zou je brazilian wax gaan proberen als bikinilijn al geen succes was?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, ik had alleen bikinilijn laten doen, brazilian wax zou ik nog wel willen proberen eigenlijk, waar heb je dat laten doen en hoe duur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |