Ja ik heb zo'n muggenbult op m'n been en dan kan ik mn benen op de schoot van mn vriend leggen en dan kan ie lekker krabbenquote:
Je hebt geluk dat ik van ze leven niet gehoord heb van die eerste drie plaatsen en dat ik in Almelo zelf nog niet dood gevonden wil worden, maar ik had je bijna geloofd.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt heel veel zelfs. Drukker dan Nijverdal, Wierden, Borne en Almelo.
Hahaha, bahquote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n muggenbult op m'n been en dan kan ik mn benen op de schoot van mn vriend leggen en dan kan ie lekker krabbenheerlijk
hij zegt de hele tijd wall-e, wall-e, wall-e en maakt rare geluidenquote:
Waarom doe je eigenlijk zo moeilijk manquote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik van ze leven niet gehoord heb van die eerste drie plaatsen en dat ik in Almelo zelf nog niet dood gevonden wil worden, maar ik had je bijna geloofd.
Jeez, rustig.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk zo moeilijk man. Je kan toch ook geowon iets van iemand aannemen?
Het is waar.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik van ze leven niet gehoord heb van die eerste drie plaatsen en dat ik in Almelo zelf nog niet dood gevonden wil worden, maar ik had je bijna geloofd.
Whahaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, bahik zie het helemaal voor me.
Hij: *Krabkrab* krabkrab *kijkt verveeld voor zich uit*
Jij: Hmmm oh ja oh ja precies daar hmmm ohh jaaaaaa
Precies zo jaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, bahik zie het helemaal voor me.
Hij: *Krabkrab* krabkrab *kijkt verveeld voor zich uit*
Jij: Hmmm oh ja oh ja precies daar hmmm ohh jaaaaaa
joh sorry dat ik een opmerking zonder smileys of pi maakte waardoor je mijn sarcasme niet kon herkennen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
[..]
Hier. Kijk eens aan, het is nog waar ook.
Ben ik raar als ik dat een beetje nasty vind?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n muggenbult op m'n been en dan kan ik mn benen op de schoot van mn vriend leggen en dan kan ie lekker krabbenheerlijk
Dat zijn puisten.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik dat een beetje nasty vind?
Als je aan die muggenbulten krabt komt er meestal van dat spul uit enzo![]()
![]()
Do something about it.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
joh sorry dat ik een opmerking zonder smileys of pi maakte waardoor je mijn sarcasme niet kon herkennen.
Met muggenbulten komt er ook van dat gele spul uit, heel klein beetje.quote:
Watquote:Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik dat een beetje nasty vind?
Als je aan die muggenbulten krabt komt er meestal van dat spul uit enzo![]()
![]()
Nou bij mij niet hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met muggenbulten komt er ook van dat gele spul uit, heel klein beetje.
Watquote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Iehl...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee dat niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is dat ook een eindstation, of niet?
haha.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Oja bedankt trouwens voor jullie interesse in m'n wax. Het deed kankerveel pijn, ik dacht dat ik dood ging en het was beslist niet voor herhaling vatbaar.
Ik heb dat ook wel eens gedaan, mega-uitslag een week lang, ook eens maar nooit weer iddquote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Oja bedankt trouwens voor jullie interesse in m'n wax. Het deed kankerveel pijn, ik dacht dat ik dood ging en het was beslist niet voor herhaling vatbaar.
En het resultaat?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Hahha als S_A dat krijgt is ze major screwed in Ibizaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gedaan, mega-uitslag een week lang, ook eens maar nooit meer idd
Echt? Waar dan? Benen of wat?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gedaan, mega-uitslag een week lang, ook eens maar nooit weer idd
Dan kan ze helaas niemand neuken.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahha als S_A dat krijgt is ze major screwed in Ibiza
Dat had ik wel gedacht, ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gedaan, mega-uitslag een week lang, ook eens maar nooit weer idd
Nooit last van.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee bikinilijn, kreeg er allemaal rode bultjes van
Doet het nog steeds pijn dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Hoi MiVer.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef dagdag het volgende:
miver was gisteren op strand,
Die zijn nu bij mij eigenlijk bijna allemaal al weg.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee bikinilijn, kreeg er allemaal rode bultjes van
Dat kan helemaal niet, want die huid is te kwetsbaar en die hars je als je pecht hebt er mee af.quote:
Waarom zeg jij dan dat hij zijn ballen moet harsen?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want die huid is te kwetsbaar en die hars je als je pecht hebt er mee af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |