Nee dat niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is dat ook een eindstation, of niet?
haha.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Oja bedankt trouwens voor jullie interesse in m'n wax. Het deed kankerveel pijn, ik dacht dat ik dood ging en het was beslist niet voor herhaling vatbaar.
Ik heb dat ook wel eens gedaan, mega-uitslag een week lang, ook eens maar nooit weer iddquote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Oja bedankt trouwens voor jullie interesse in m'n wax. Het deed kankerveel pijn, ik dacht dat ik dood ging en het was beslist niet voor herhaling vatbaar.
En het resultaat?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Hahha als S_A dat krijgt is ze major screwed in Ibizaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gedaan, mega-uitslag een week lang, ook eens maar nooit meer idd
Echt? Waar dan? Benen of wat?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gedaan, mega-uitslag een week lang, ook eens maar nooit weer idd
Dan kan ze helaas niemand neuken.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahha als S_A dat krijgt is ze major screwed in Ibiza
Dat had ik wel gedacht, ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gedaan, mega-uitslag een week lang, ook eens maar nooit weer idd
Nooit last van.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee bikinilijn, kreeg er allemaal rode bultjes van
Doet het nog steeds pijn dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Hoi MiVer.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef dagdag het volgende:
miver was gisteren op strand,
Die zijn nu bij mij eigenlijk bijna allemaal al weg.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee bikinilijn, kreeg er allemaal rode bultjes van
Dat kan helemaal niet, want die huid is te kwetsbaar en die hars je als je pecht hebt er mee af.quote:
Waarom zeg jij dan dat hij zijn ballen moet harsen?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want die huid is te kwetsbaar en die hars je als je pecht hebt er mee af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |