Treinen die in een keer doorrijden naar de andere kant van het land. JAMMER DAT DIE ER NIET ZIJN EN ALTIJD DE GROTE STATIONS NOG MEEPAKKEN.quote:
DAT DUS.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Treinen die in een keer doorrijden naar de andere kant van het land. JAMMER DAT DIE ER NIET ZIJN EN ALTIJD DE GROTE STATIONS NOG MEEPAKKEN.
Zoiets het een auto.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Treinen die in een keer doorrijden naar de andere kant van het land. JAMMER DAT DIE ER NIET ZIJN EN ALTIJD DE GROTE STATIONS NOG MEEPAKKEN.
Ik werk eraan.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Chai het volgende:
Kom je al zekerder over bij vrouwen?
Ik stem voor een privé- intercity.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stem voor een privé- intercity.
ik ben 17, kneus, ik heb nog geen autoquote:
Een auto stopt vaker dan een trein.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef TheKC het volgende:
Zoiets het een auto.
Ik zie het al helemaal voor me, gewoon aankoppelen aan een wagon en gaan.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, gewoon aankoppelen aan een wagon en gaan.
In Duitsland heb je dat soort intercity´s wel op bepaalde momenten op de dag. Een ICE Berlin Hbf - Frankfurt (Main) Hbf zonder stops.quote:
Dan moet je maar genoeg nemen met een trein.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik ben 17, kneus, ik heb nog geen auto
Liften.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan moet je maar genoeg nemen met een trein.
Station Woudenberg, ik herhaal: station Woudenberg.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ben best bereid om 20 cent meer te betalen als mijn intercity in 1 keer doorrijd naar plaats van bestemming.
Ik wil idd ook een keer met een ICE mee, alleen weet ik nog niet waar naar toe.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Socios het volgende:
[..]
In Duitsland heb je dat soort intercity´s wel op bepaalde momenten op de dag. Een ICE Berlin Hbf - Frankfurt (Main) Hbf zonder stops.
HAHA Woudenberg heeft geen station!!111quote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Station Woudenberg, ik herhaal: station Woudenberg.
Gaat em niet worden, vrees ik, terwijl er toch een spoor loopt.
Keertje vanuit Nederland naar Frankfurt (Main) Hbf is een echte aanrader. Lekker met 300 km/u tussen Köln Hbf en Frankfurt (Main) Hbf met de trein. De autootjes op de autobahn uitlachen die niet harder gaan dan 200 km/u.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil idd ook een keer met een ICE mee, alleen weet ik nog niet waar naar toe.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
HAHA Woudenberg heeft geen station!!111
Leusden trouwens ook niet he? Verbaasde ik me wel over.
Jaaa, ik ga sowieso nog een keer naar Deutschland.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Keertje vanuit Nederland naar Frankfurt (Main) Hbf is een echte aanrader. Lekker met 300 km/u tussen Köln Hbf en Frankfurt (Main) Hbf met de trein. De autootjes op de autobahn uitlachen die niet harder gaan dan 200 km/u.
okequote:Op maandag 5 juli 2010 22:32 schreef reetveter het volgende:
De tering, ik ga zo slapen denk ik. Mijn ogen zijn nu al niet open te houden.
Care, Rhenen heeft tenminste een station.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond station Rhenen eigenlijk best een anti-climax, want ik had gedacht dat de trein daar verder zou rijden, maar het stopt gewoon.![]()
![]()
Tussen Amersfoort - Leusden - Woudenberg loopt wel een spoor, maar dat is deels niet meer in gebruik en vanaf Leusden gebruikt autobedrijf Pon het als vervoer van nieuwe auto's.
Wut?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef L0t.. het volgende:
Het is zo lekker om door iemand anders aan een muggenbult gekrabd te worden he
Raalte ookquote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Care, Rhenen heeft tenminste een station.
Zie jij nooit een ander topic waarvan je denkt: "hmm daar wil ik wel in posten?"quote:
Rhenen rocks..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Care, Rhenen heeft tenminste een station.
Alsof daar ooit een hond geplanned naartoe komtquote:
/ Carequote:
Sporadisch. En kankerboeiend.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zie jij nooit een ander topic waarvan je denkt: "hmm daar wil ik wel in posten?"
Aangezien j95% van je posts in de sc zijn
Thanks for the info mate.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef Lamon. het volgende:
Hmm, twijfel..
Of naar bed, of broodjes kaas/salami maken en Wall.E weer eens kijken...
ik ga voor optie 2.
Echt heel veel zelfsquote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof daar ooit een hond geplanned naartoe komtmisschien iemand die er per ongeluk strandt.
Nu moet ik aan sponge bob denken, vreemd.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
mate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |