quote:
Jij denkt blijkbaar dat NOord Korea een heel gezllig land is?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Aestivate het volgende:
Doordat die prutsers van 4chan continue aandacht geven aan dat kind lossen ze het op.
Beter houden ze een inzamelingsactie en huren ze een busje met Polen om dat kind een pak slaag te verkopen.
Ik woon er zelf.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Jij denkt blijkbaar dat NOord Korea een heel gezllig land is?
Ebaums die 4chan altijd de 'schuld' geeftquote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
K lees overal ook dat 4chan een dader was..
ach.
4chan + Ebaums
quote:Given the fact that almost all citizens of North Korea are denied internet access and there are restrictive controls over all media, it is unlikely that any of the votes have actually come from within the country.
Dit dusquote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef Panzermaus het volgende:
Hij mag er blijven van me. Met zijn hoofd.
Waarom als, volgesmij gaat ie gewoon.. Althans, dat hoop ik..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef superdrufus het volgende:
als justin beaver ooit naar noord-korea gaat wordt ie als kanarie ingezet bij een van de keizers gloriouze steenkoolmijnenkan ie het koreaanse voetbalteam gezelschap houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |