quote:
Jij denkt blijkbaar dat NOord Korea een heel gezllig land is?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Aestivate het volgende:
Doordat die prutsers van 4chan continue aandacht geven aan dat kind lossen ze het op.
Beter houden ze een inzamelingsactie en huren ze een busje met Polen om dat kind een pak slaag te verkopen.
Ik woon er zelf.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Jij denkt blijkbaar dat NOord Korea een heel gezllig land is?
Ebaums die 4chan altijd de 'schuld' geeftquote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
K lees overal ook dat 4chan een dader was..
ach.
4chan + Ebaums
quote:Given the fact that almost all citizens of North Korea are denied internet access and there are restrictive controls over all media, it is unlikely that any of the votes have actually come from within the country.
Dit dusquote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef Panzermaus het volgende:
Hij mag er blijven van me. Met zijn hoofd.
Waarom als, volgesmij gaat ie gewoon.. Althans, dat hoop ik..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef superdrufus het volgende:
als justin beaver ooit naar noord-korea gaat wordt ie als kanarie ingezet bij een van de keizers gloriouze steenkoolmijnenkan ie het koreaanse voetbalteam gezelschap houden
Bieber als zangkanarie in die zuurstofarme kankermijnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef superdrufus het volgende:
Als ze Justin beaver ooit naar Noord-Korea sturen wordt ie als kanarie ingezet bij een van de keizers gloriouze steenkoolmijnenkan ie het koreaanse voetbalteam gezelschap houden
waar kan ik stemmen?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bieber als zangkanarie in die zuurstofarme kankermijnen.
Kun jij niet weten want iedereen is anonquote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef FreezePop het volgende:
Mensen die over 4chan lullen maar er zelf nooit heen gaan
we are legion.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef Groningert het volgende:
[..]
Kun jij niet weten want iedereen is anon
hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie heeft het adres van justin bieber ?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:11 schreef Dae1337 het volgende:
Als je daar lid van wordt heb je de volgende ochtend 3 koreanen die je recruteren
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:05 schreef superdrufus het volgende:
[..]
hierWat een lelijke website zeg, is snap goed waarom de Noord-Koreanen van internet zijn afgeslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
888chanquote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef FreezePop het volgende:
Mensen die over 4chan lullen maar er zelf nooit heen gaan
4chan associeren met kwaliteit.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef -Datdus- het volgende:
By the way elke keer als ik 4chan bezoek is het niet veel soeps. Waar moet ik zoeken voor de kwaliteit?
888chanquote:Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef -Datdus- het volgende:
By the way elke keer als ik 4chan bezoek is het niet veel soeps. Waar moet ik zoeken voor de kwaliteit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |