Dat zal d'r leren! Terug naar de keuken er mee!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze was 24 jaar.
En de enige reden om daar over te liegen is dat vrouwen niet snappen dat je single bent op je 35-ste om de 1 of andere domme reden, dus ik ben ineens 10 keer zo populair als ik 27 ben, dan wanneer ik 35 ben.
Eigen schuld, moeten ze maar niet zo dom en kortzichtig zijn.
quote:
Dit is geen grapje, dit is gewoon gebeurd, dus gedraag je eens normaal.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat zal d'r leren! Terug naar de keuken er mee!
Sorry, zo bedoelde ik het nietquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ze heeft tentamen vrijdag.
Dat ik dit onthouden heb![]()
Ja dat zag ik laterquote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet
Hierom deed ik die smiley:
[..]
Balkenbrij ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:48 schreef aight1 het volgende:
leverworst is vies
ik heb in 3 dagen twee van die grotes opquote:Op maandag 5 juli 2010 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leverworst
Alleen ben ik de enige in huis die het lust, dus koop ik het maar niet dan.
Dat wil je niet weten.quote:
Omnomnom.quote:Balkenbrij is een oud Nederlands gerecht dat vooral in het najaar en in de winter wordt gegeten, oorspronkelijk in het oostelijke en zuidelijke deel van Nederland. Traditioneel wordt het gemaakt van in bouillon (en soms bloed) gekookt slachtafval van het varken (onder meer kop of ribbetjes, spek en lever), en boekweitmeel of tarwebloem, en speciale kruiden (piment of rommelkruid), die een zoete smaak afgeven. Het gerecht wordt verkocht in blokken en gebakken in de koekenpan in plakken van ongeveer 1 cm dik.
Ik heb het nog nooit gegeten, omdat ik het vies vond ruiken.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Is al lang geleden dat ik het gegeten heb ,maar het zag er altijd wel nogal verdacht uit.
frikadellies ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten, omdat ik het vies vond ruiken.
In sommige recepten gebruiken ze varkenskop, bloed en ander slachtafval.
Jammie..
Eet ik ook niet.quote:
Paardenvleeschquote:
Mijn vader bakte het 's winters wel eens, maar ik wist toen niet waar het van gemaakt was.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
1 keer gegeten bij schoonouders, nooit meer dus
Die hebben wij nu weet je.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paardenvleesch![]()
![]()
Het liefst die van Dobben, maar ik eet het nu zelden.
Lekkah.quote:
Treinen die in een keer doorrijden naar de andere kant van het land. JAMMER DAT DIE ER NIET ZIJN EN ALTIJD DE GROTE STATIONS NOG MEEPAKKEN.quote:
DAT DUS.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Treinen die in een keer doorrijden naar de andere kant van het land. JAMMER DAT DIE ER NIET ZIJN EN ALTIJD DE GROTE STATIONS NOG MEEPAKKEN.
Zoiets het een auto.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Treinen die in een keer doorrijden naar de andere kant van het land. JAMMER DAT DIE ER NIET ZIJN EN ALTIJD DE GROTE STATIONS NOG MEEPAKKEN.
Ik werk eraan.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Chai het volgende:
Kom je al zekerder over bij vrouwen?
Ik stem voor een privé- intercity.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stem voor een privé- intercity.
ik ben 17, kneus, ik heb nog geen autoquote:
Een auto stopt vaker dan een trein.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef TheKC het volgende:
Zoiets het een auto.
Ik zie het al helemaal voor me, gewoon aankoppelen aan een wagon en gaan.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, gewoon aankoppelen aan een wagon en gaan.
In Duitsland heb je dat soort intercity´s wel op bepaalde momenten op de dag. Een ICE Berlin Hbf - Frankfurt (Main) Hbf zonder stops.quote:
Dan moet je maar genoeg nemen met een trein.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik ben 17, kneus, ik heb nog geen auto
Liften.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan moet je maar genoeg nemen met een trein.
Station Woudenberg, ik herhaal: station Woudenberg.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ben best bereid om 20 cent meer te betalen als mijn intercity in 1 keer doorrijd naar plaats van bestemming.
Ik wil idd ook een keer met een ICE mee, alleen weet ik nog niet waar naar toe.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Socios het volgende:
[..]
In Duitsland heb je dat soort intercity´s wel op bepaalde momenten op de dag. Een ICE Berlin Hbf - Frankfurt (Main) Hbf zonder stops.
HAHA Woudenberg heeft geen station!!111quote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Station Woudenberg, ik herhaal: station Woudenberg.
Gaat em niet worden, vrees ik, terwijl er toch een spoor loopt.
Keertje vanuit Nederland naar Frankfurt (Main) Hbf is een echte aanrader. Lekker met 300 km/u tussen Köln Hbf en Frankfurt (Main) Hbf met de trein. De autootjes op de autobahn uitlachen die niet harder gaan dan 200 km/u.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil idd ook een keer met een ICE mee, alleen weet ik nog niet waar naar toe.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
HAHA Woudenberg heeft geen station!!111
Leusden trouwens ook niet he? Verbaasde ik me wel over.
Jaaa, ik ga sowieso nog een keer naar Deutschland.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Keertje vanuit Nederland naar Frankfurt (Main) Hbf is een echte aanrader. Lekker met 300 km/u tussen Köln Hbf en Frankfurt (Main) Hbf met de trein. De autootjes op de autobahn uitlachen die niet harder gaan dan 200 km/u.
okequote:Op maandag 5 juli 2010 22:32 schreef reetveter het volgende:
De tering, ik ga zo slapen denk ik. Mijn ogen zijn nu al niet open te houden.
Care, Rhenen heeft tenminste een station.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond station Rhenen eigenlijk best een anti-climax, want ik had gedacht dat de trein daar verder zou rijden, maar het stopt gewoon.![]()
![]()
Tussen Amersfoort - Leusden - Woudenberg loopt wel een spoor, maar dat is deels niet meer in gebruik en vanaf Leusden gebruikt autobedrijf Pon het als vervoer van nieuwe auto's.
Wut?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef L0t.. het volgende:
Het is zo lekker om door iemand anders aan een muggenbult gekrabd te worden he
Raalte ookquote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Care, Rhenen heeft tenminste een station.
Zie jij nooit een ander topic waarvan je denkt: "hmm daar wil ik wel in posten?"quote:
Rhenen rocks..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Care, Rhenen heeft tenminste een station.
Alsof daar ooit een hond geplanned naartoe komtquote:
/ Carequote:
Sporadisch. En kankerboeiend.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zie jij nooit een ander topic waarvan je denkt: "hmm daar wil ik wel in posten?"
Aangezien j95% van je posts in de sc zijn
Thanks for the info mate.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef Lamon. het volgende:
Hmm, twijfel..
Of naar bed, of broodjes kaas/salami maken en Wall.E weer eens kijken...
ik ga voor optie 2.
Echt heel veel zelfsquote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof daar ooit een hond geplanned naartoe komtmisschien iemand die er per ongeluk strandt.
Nu moet ik aan sponge bob denken, vreemd.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
mate.
Ja ik heb zo'n muggenbult op m'n been en dan kan ik mn benen op de schoot van mn vriend leggen en dan kan ie lekker krabbenquote:
Je hebt geluk dat ik van ze leven niet gehoord heb van die eerste drie plaatsen en dat ik in Almelo zelf nog niet dood gevonden wil worden, maar ik had je bijna geloofd.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt heel veel zelfs. Drukker dan Nijverdal, Wierden, Borne en Almelo.
Hahaha, bahquote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n muggenbult op m'n been en dan kan ik mn benen op de schoot van mn vriend leggen en dan kan ie lekker krabbenheerlijk
hij zegt de hele tijd wall-e, wall-e, wall-e en maakt rare geluidenquote:
Waarom doe je eigenlijk zo moeilijk manquote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik van ze leven niet gehoord heb van die eerste drie plaatsen en dat ik in Almelo zelf nog niet dood gevonden wil worden, maar ik had je bijna geloofd.
Jeez, rustig.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk zo moeilijk man. Je kan toch ook geowon iets van iemand aannemen?
Het is waar.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik van ze leven niet gehoord heb van die eerste drie plaatsen en dat ik in Almelo zelf nog niet dood gevonden wil worden, maar ik had je bijna geloofd.
Whahaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, bahik zie het helemaal voor me.
Hij: *Krabkrab* krabkrab *kijkt verveeld voor zich uit*
Jij: Hmmm oh ja oh ja precies daar hmmm ohh jaaaaaa
Precies zo jaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, bahik zie het helemaal voor me.
Hij: *Krabkrab* krabkrab *kijkt verveeld voor zich uit*
Jij: Hmmm oh ja oh ja precies daar hmmm ohh jaaaaaa
joh sorry dat ik een opmerking zonder smileys of pi maakte waardoor je mijn sarcasme niet kon herkennen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
[..]
Hier. Kijk eens aan, het is nog waar ook.
Ben ik raar als ik dat een beetje nasty vind?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n muggenbult op m'n been en dan kan ik mn benen op de schoot van mn vriend leggen en dan kan ie lekker krabbenheerlijk
Dat zijn puisten.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik dat een beetje nasty vind?
Als je aan die muggenbulten krabt komt er meestal van dat spul uit enzo![]()
![]()
Do something about it.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
joh sorry dat ik een opmerking zonder smileys of pi maakte waardoor je mijn sarcasme niet kon herkennen.
Met muggenbulten komt er ook van dat gele spul uit, heel klein beetje.quote:
Watquote:Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik dat een beetje nasty vind?
Als je aan die muggenbulten krabt komt er meestal van dat spul uit enzo![]()
![]()
Nou bij mij niet hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met muggenbulten komt er ook van dat gele spul uit, heel klein beetje.
Watquote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Iehl...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee dat niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is dat ook een eindstation, of niet?
haha.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Oja bedankt trouwens voor jullie interesse in m'n wax. Het deed kankerveel pijn, ik dacht dat ik dood ging en het was beslist niet voor herhaling vatbaar.
Ik heb dat ook wel eens gedaan, mega-uitslag een week lang, ook eens maar nooit weer iddquote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Oja bedankt trouwens voor jullie interesse in m'n wax. Het deed kankerveel pijn, ik dacht dat ik dood ging en het was beslist niet voor herhaling vatbaar.
En het resultaat?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Hahha als S_A dat krijgt is ze major screwed in Ibizaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gedaan, mega-uitslag een week lang, ook eens maar nooit meer idd
Echt? Waar dan? Benen of wat?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gedaan, mega-uitslag een week lang, ook eens maar nooit weer idd
Dan kan ze helaas niemand neuken.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahha als S_A dat krijgt is ze major screwed in Ibiza
Dat had ik wel gedacht, ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gedaan, mega-uitslag een week lang, ook eens maar nooit weer idd
Nooit last van.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee bikinilijn, kreeg er allemaal rode bultjes van
Doet het nog steeds pijn dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Hoi MiVer.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef dagdag het volgende:
miver was gisteren op strand,
Die zijn nu bij mij eigenlijk bijna allemaal al weg.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee bikinilijn, kreeg er allemaal rode bultjes van
Dat kan helemaal niet, want die huid is te kwetsbaar en die hars je als je pecht hebt er mee af.quote:
Waarom zeg jij dan dat hij zijn ballen moet harsen?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want die huid is te kwetsbaar en die hars je als je pecht hebt er mee af.
Nee maar toen wel. Godverdomme man, helse pijnen. Vriendin ging eerst en die lag daar heel stoer dus ik dacht oke dat doe ik ook wel even. Bij de eerste keer dat ze eraan trok lag ik al tegen het plafond, en dat was nog het minst pijnlijke gedeelte. Zelfs die vrouw kreeg bijna medelijden.quote:
Doe jij dat nooitquote:
Gewoon ik wel weten of het waar is dat je dan je zak open scheurt.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom zeg jij dan dat hij zijn ballen moet harsen?
Kan echt wel hoor, ze doen daar ook brazilian waxes bij mannen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want die huid is te kwetsbaar en die hars je als je pecht hebt er mee af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAMFquote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben een BAMF, als ik naar mijn balhaar kijk valt het er spontaan af.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Chai het volgende:Is dat van harsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tabbyquote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef Chai het volgende:
http://partyflock.nl/topic/1095536:Ballen_harsen_haar_weg_incl_bal.html
Ja. En dat doe ik dus nooit meer. Ik wilde al stoppen nadat dat eerste harsspul eraf was, maar dan voelde ik me ook zo'n loser.quote:
Ik moest het googlen.quote:
Pics van je foefquote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kan echt wel hoor, ze doen daar ook brazilian waxes bij mannen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Chai het volgende:
Wat moet dat een pijn hebben gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ohh, ik had alleen bikinilijn laten doen, brazilian wax zou ik nog wel willen proberen eigenlijk, waar heb je dat laten doen en hoe duur?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. En dat doe ik dus nooit meer. Ik wilde al stoppen nadat dat eerste harsspul eraf was, maar dan voelde ik me ook zo'n loser.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Chai het volgende:DOE NORMAALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Zo voelde het bij mij ook. Gelukkig zag het er niet zo uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat moet dat een pijn hebben gedaan.
GA JIJ NU HATEN.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt heel veel zelfs. Drukker dan Nijverdal, Wierden, Borne en Almelo.
Maar waarom zou je brazilian wax gaan proberen als bikinilijn al geen succes was?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, ik had alleen bikinilijn laten doen, brazilian wax zou ik nog wel willen proberen eigenlijk, waar heb je dat laten doen en hoe duur?
Ja dat.quote:
30 euro hier.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar waarom zou je brazilian wax gaan proberen als bikinilijn al geen succes was?
Bij less is more in Nijmegen, ¤39,50. Prijs is overal wel ongeveer hetzelfde.
Weet ik niet, ik denk dat ik het toen niet lang genoeg had laten groeienquote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar waarom zou je brazilian wax gaan proberen als bikinilijn al geen succes was?
Bij less is more in Nijmegen, ¤39,50. Prijs is overal wel ongeveer hetzelfde.
Je hoeft het ook niet lang te laten groeien hoor, 2 weken maar.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik denk dat ik het toen niet lang genoeg had laten groeienHet lijkt me gewoon zo heerlijk he, niet hoeven scheren
Ik zal je teen eens waxen.quote:
Hmm ja het is wel redelijk duur dan.. Ga het wel een keer proberen denk ik, gewoon om te kijken hoe het isquote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet lang te laten groeien hoor, 2 weken maar.
Ja dat lijkt mij ook heerlijk, maar ik heb daar deze helse pijnen dus echt niet voor over.Ook al zeggen ze dat de eerste keer wel duidelijk het ergst is.
En de prijs heb ik er ook niet voor over trouwens. Om de 5 weken 40 euro neertellen gaat me iets te ver.
'quote:Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef dagdag het volgende:
Marrokanen die zich druk maken over mijn pet vandaag
Ja wat mij ook heel kut lijkt is dat je het dan dus wel telkens 2 weken moet laten groeienquote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet lang te laten groeien hoor, 2 weken maar.
Ja dat lijkt mij ook heerlijk, maar ik heb daar deze helse pijnen dus echt niet voor over.Ook al zeggen ze dat de eerste keer wel duidelijk het ergst is.
En de prijs heb ik er ook niet voor over trouwens. Om de 5 weken 40 euro neertellen gaat me iets te ver.
Ik zal het je niet aanraden maar je moet het zelf weten.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm ja het is wel redelijk duur dan.. Ga het wel een keer proberen denk ik, gewoon om te kijken hoe het isSite van die zaak ziet er wel goed uit.
Ja dat lijkt me nog wel het ergste, ik scheer nu bijna elke dagquote:Op maandag 5 juli 2010 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat mij ook heel kut lijkt is dat je het dan dus wel telkens 2 weken moet laten groeiendat is toch ook irritant.
Nee maar lang verhaalquote:
Ja maar ik dacht dus dat het niet zo lang wegbleef, maar ze zei dat het echt tussen 2 en 6 weken wegblijft. Gemiddeld gaan mensen telkens om de 5 weken. Dus het is volgens mij niet echt zo dat het dan alweer best lang gegroeid is hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat mij ook heel kut lijkt is dat je het dan dus wel telkens 2 weken moet laten groeiendat is toch ook irritant.
Echtquote:Op maandag 5 juli 2010 23:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nog wel het ergste, ik scheer nu bijna elke dag
Elke dag? Really?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nog wel het ergste, ik scheer nu bijna elke dag
Whehehequote:Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het is dat mijn haar wit is maar verder ben ik wel een soort bosaap ofzo
Faithlessquote:
Krijg je vlekjesquote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehehearme lot
! Mijn huid trekt dat gewoon niet, elke dag.
Dankquote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehehearme lot
! Mijn huid trekt dat gewoon niet, elke dag.
Mn benen doe ik echt 1 keer in de 3 weken.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, iig mn benen en oksels elke ochtend even onder de douche, 2 minuten werk.
Neen, was er een concert?quote:
Mijn oksels doe ik ook elke dag met dit weer, maar m'n benen echt niet elke dag want dan wil ik ze ook supergeweldigglad en dat duurt meer dan die 2 minuten van jouquote:Op maandag 5 juli 2010 23:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
DankIk heb daar eigenlijk nooit last van, sommige mensen hebben altijd van die rode bultjes op hun benen na het scheren maar dat heb ik gelukkig niet
Nice.quote:
Werkt prima.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice.![]()
Oh, mijn youtube is naar de vaantjes, hebben meer mensen daar last van?
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef dagdag het volgende:
Ik vind het lastig om het konthaar te scheren, als je een tondeuse pakt dan krijg ik hem niet goed tussen mijn billetjes
En bij een scheermesje ben ik bang dat ik mij erg snijd
en die waxstrips op je kont is ook gezeur
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Chai het volgende:AH WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Ja ik zou het ook wel minder vaak kunnen doen zonder dat iemand het zou zien, maar ik kan het gewoon niet latenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn oksels doe ik ook elke dag met dit weer, maar m'n benen echt niet elke dag want dan wil ik ze ook supergeweldigglad en dat duurt meer dan die 2 minuten van jou! Mijn benen krijgen overigens ook geen rode bultjes hoor, en m'n oksels ook niet, maar de rest wel als ik het vaker dan eens per week doe. Maarja ik vind het wel prima zo.
Ik weet nu wat ze hebben gedaan onder de douche als ze 's ochtends in de SC komen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef reetveter het volgende:
Ik weet gelukkig niet hoevaak mijn vriendin zich scheert en ik ben blij dat ze dat niet zegt zoals jullie dat nu voor mijn neus drukken.
Mij boeit dat niet zo veel, de gedachte aan van die vrouwen die hun oksels etc niet scheren welquote:Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik weet nu wat ze hebben gedaan onder de douche als ze 's ochtends in de SC komen.
Even zoals mannen die het niet netjes bijhouden.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mij boeit dat niet zo veel, de gedachte aan van die vrouwen die hun oksels etc niet scheren wel
Stel je niet aanquote:Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef reetveter het volgende:
Ik weet gelukkig niet hoevaak mijn vriendin zich scheert en ik ben blij dat ze dat niet zegt zoals jullie dat nu voor mijn neus drukken.
dingetjequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Even zoals mannen die het niet netjes bijhouden.
Gewoon even bijtrimmen. Kaal is niet mijn stylo en harige harry al helemaal niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb gewoon normaal, niet kaal maar niet enorm veel
Waaromquote:Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb gewoon normaal, niet kaal maar niet enorm veel
Bijtrimmen wut?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gewoon even bijtrimmen. Kaal is niet mijn stylo en harige harry al helemaal niet.
Nee ik snap echt niet hoe je dat doet... met een scheerapparaat en dan een kapje ofzoiets?quote:
Whehequote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook wel minder vaak kunnen doen zonder dat iemand het zou zien, maar ik kan het gewoon niet latenMaargoed, boeiend ook
Zo een bodytrimmer.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee ik snap echt niet hoe je dat doet... met een scheerapparaat en dan een kapje ofzoiets?
Ik denk ook niet dat iemand dat recht in je gezicht zou zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheik loop al drie dagen met harige benen in jurkjes rond maar niemand die zei: 'OHMYGOD DAT KAN ECHT NIET' dus prima.
Geen enkele man zegt dat, dat zou echt scum of the earth zijn, maar niemand vindt het mooi BT.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheik loop al drie dagen met harige benen in jurkjes rond maar niemand die zei: 'OHMYGOD DAT KAN ECHT NIET' dus prima.
Zo eentje moet ik hebben om als cadeau weg te geven.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I wouldquote:Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen enkele man zegt dat, dat zou echt scum of the earth zijn, maar niemand vindt het mooi BT.
Zoeen braun ding, die van philips zuigtquote:Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo eentje moet ik hebben om als cadeau weg te geven.
Kun je nog een merk aanbevelen, als man zijnde?
die zuigfuctie vind ik juist wel lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zoeen braun ding, die van philips zuigt
Moet ik dit nu ook vinden?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef dagdag het volgende:
[..]
die zuigfuctie vind ik juist wel lekker
Braun.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo eentje moet ik hebben om als cadeau weg te geven.
Kun je nog een merk aanbevelen, als man zijnde?
Nou niet in de haven want daar lagen boten en veel vissen, maar wel aan het strandquote:
Ja, vanaf donderdag tot daarstraks weggeweestquote:
Oh, ik was vanaf vrijdag tot vandaag afwezig.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, vanaf donderdag tot daarstraks weggeweest
quote:
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 23:49 schreef Maisnon het volgende:
L0t jij bent toch ook net in Barcelona geweest
Leuk dat je het leuk hebt gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef Maisnon het volgende:
Barcelona is trouwens wel echt heel mooien heeft echt een apart leefritme... om 11 uur 's avonds eten enzo
Veel leuke straatjes, winkeltjes, hoekjes en steegjes, mooie gebouwen, lekker warm, fijn strand en een relaxte metro (en ons appartement was geweldig)
Dikke aanrader dus
Whehe, meen je.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand dat recht in je gezicht zou zeggen.
Leuk dat je het leuk vindt dat ze het leuk heeft gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuk dat je het leuk hebt gehad![]()
! Ik ben er een dagje geweest vorige zomer, vond het ook een hele mooie stad
maar in een dag kun je natuurlijk niet zo heel veel zien.
21 pizza'squote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen jullie mij misschien helpenWat zouden 7 jongens, want 1 mag er niet mee van zijn ouders
, voor eten en drinken nodig hebben in een weekend van vrijdag tot zondag
Kijk, dat vind ik nou leukquote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leuk dat je het leuk vindt dat ze het leuk heeft gehad
Leuk dat jij het leuk vindt dat ik het leuk vind dat zij het leuk heeft gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leuk dat je het leuk vindt dat ze het leuk heeft gehad
Barcelona is tofquote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou niet in de haven want daar lagen boten en veel vissen, maar wel aan het strand
1 van de dagen zijn we 's middags op het strand geweest, bij Nova Icaria, dat is met die 2 grote torens
[..]
Ja, vanaf donderdag tot daarstraks weggeweest
In de wijk Gracia, bij metro station Fontana. Dat is zeg maar vanaf Catalunya naar boven. Valt mooi binnen dat hele shopping gebied wat echt van boven naar beneden naar die oude stad looptquote:
stik toch lekker in je aardappelenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:55 schreef Socios het volgende:
Aardappelen en groenten. Hoe moeilijk kan het zijn.
Bespottelijke opmerking.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
stik toch lekker in je aardappelen
Thx, zo'n bodycruiser ofzoiets?quote:
Hey, dat is een goeiequote:Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou in ieder geval 1 dag rijst met een heleboel Uncle Benz Chicken Tonight achtige saus maken. Lekker makkelijk, salade erbij enzo, en toch gezond bezig dan
Ja! Ze hebben daar zulke leuke winkels overal en iedereen heeft zo'n leuke stijlquote:Op maandag 5 juli 2010 23:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In de wijk Gracia, bij metro station Fontana. Dat is zeg maar vanaf Catalunya naar boven. Valt mooi binnen dat hele shopping gebied wat echt van boven naar beneden naar die oude stad loopt
(op die mooie bustourkaarten, haha)
Hoe hebben jullie het verder gehad en waar zaten jullie (en heb je net als mij ook echt je koffer tot de nok toe gevuld met nieuwe kleren en dingen,)
Wordt verworpen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Jouw uiterlijke vertoning, dat is pas bespottelijk.
Bouwvakkers fluiten toch altijd?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, meen je.
Maar ik moet zeggen, het valt ook totaal niet op. Dus dan ga ik voor een dagje niet 's morgens helemaal m'n benen nog scheren.
Zolang er nog naar me gefloten wordt kan het nooit heel erg zijn
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
het wordt verdomme toch echt eens een keer tijd dat ik ga stoppen met blowen enzo![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is godverdomme mijn verjaardagsfeest, en als ik een joint wil roken, dan doe ik dat lekker
Veet is rotzooi, als je een huid hebt die er tegen kan is het goed spul, maar ik heb er littekens aan over gehouden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat veet ontharingsspul opzich wel erg handig.
Maar jezus wat stinkt dat spul.
Jij vindt Veet rotzooi. Dat is een mening, geen feit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veet is rotzooi, als je een huid hebt die er tegen kan is het goed spul, maar ik heb er littekens aan over gehouden.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij vindt Veet rotzooi. Dat is een mening, geen feit.
Inderdaad ja haha, dik chemische rotzooi!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat veet ontharingsspul opzich wel erg handig.
Maar jezus wat stinkt dat spul.
Hehe ja Jaume Iquote:Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja! Ze hebben daar zulke leuke winkels overal en iedereen heeft zo'n leuke stijl![]()
Wij zaten bij metrostation Jaume, 2 minuutjes lopen van de Rambla. Hebben het echt heel leuk gehad, Sagrada Familia, Park Guell en Camp Nou gezien, verder vooral een beetje lekker rondgeslenterd enzo
Wat hebben jullie nog allemaal bezocht?
Heb je geen birkenstocks genomen? Die heb je nu in een hippe zilveren kleur.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Inderdaad ja haha, dik chemische rotzooi!
En inderdaad dus ook gigantische hoeveelheden schoenenwinkels. Wij waren alledrie nog opzoek naar leuke slippers maar ze hebben daar nu een trend met van die half gesloten slippers die echt lelijk zijnhadden de ideale slippers bij iemand gezien maar nergens meer in de winkel kunnen vinden
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:20 schreef Maisnon het volgende:
Een van de 2 vriendinnen die mee waren, had birkenstockshaha gewoon letterlijk deze:
[ afbeelding ]
Maarja, ze had een tijdje terug d'r voet ook gebroken en die dingen lopen best stevig zeg maar
Ja het was bij ons echt heel druk! Maar ik kon er wel makkelijk doorheen slapen gelukkig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hehe ja Jaume I
Was het bij jullie denk ik ook een stukje drukker dan bij ons! Nouja, bij Jaume kan je ook zeg maar richting de kust al vrij snel in een rustiger stuk komen (met enge donkere steegjes)
Wij hebben natuurlijk dus ook precies die dingen bezocht, al die huizen van Gaudi ook natuurlijk, gewoon dat oude stadsgedeelte en dat stuk ernaast, voetbal gekeken bij een of andere Pakistaan ergens bij de haven haha, veel geshopt, strand gelegen, en ook echt iets van 600 foto's gemaakt ofzo
Ik zal binnenkort wel een paar laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |