Misschien klinkt dit dom, maar als je ECHT verliefd bent, heb je toch raakvlakken om over te praten?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ben ook benieuwd. Nog geen idee waar ik in vredesnaam over moet praten maar dat komt vast goed
Neemt niet weg dat ik hem langzaamaan begin te trippenquote:
Ja, lukt wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien klinkt dit dom, maar als je ECHT verliefd bent, heb je toch raakvlakken om over te praten?
Ik hou het al 8 uur vol met meisjes waar ik verder niets voor voel.
Niet meer doen, en als een maat die term gebruikt hem een vuiststoot geven.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik hem gebruik(Want al mijn vrienden gebruiken het nieens de laatste tijd)
al 8 uur jongens.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien klinkt dit dom, maar als je ECHT verliefd bent, heb je toch raakvlakken om over te praten?
Ik hou het al 8 uur vol met meisjes waar ik verder niets voor voel.
2de toen straks zei je het ook al.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik hem gebruik(Want al mijn vrienden gebruiken het nieens de laatste tijd)
Ik word een beetje moe van lamonquote:
Met dit is de eerste keer bedoel ik dat ik het vandaag voor het eerst in mijn leven gebruik.quote:
Nu al beginnen met drinken.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik hem langzaamaan begin te trippen
rauslassen*quote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga even dat strompelende beest auslaten
Douw em in zo'n bolderkar, dan gaat het vast schneller.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga even dat strompelende beest auslaten
Er staat hier alleen whiskey/cognac (quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu al beginnen met drinken.
Halve fles bacardi ofzo
Aangeschoten gaat hem niet lukken, heb nog maar 2 bier. Maar zal wel goedkomenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Zorg gewoon dat je alvast aangeschoten bent voor je gaat Jap, weg onzekerheid.
Danke, danke.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Zorg gewoon dat je alvast aangeschoten flink dronken bent voor je gaat Jap, weg onzekerheid.
Doe niet zo irritant. Ik bedoel gewoon dat ik toevallig op de op 1 na laatste date die ik had 8 uur non-stop kon praten, zonder dat er stiltes vielen, en zij ook.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe niet zo irritant. Ik bedoel gewoon dat ik toevallig op de op 1 na laatste date die ik had 8 uur non-stop kon praten, zonder dat er stiltes vielen, en zij ook.
Het was onze vijfde date, en de reden dat het uitging was omdat ik had gezegd dat ik 27 was, en ze schrok toen ik toegaf dat ik eigenlijk 35 was.
Ik vertel gewoon iets, je hoeft niet overal triest over te doen.
oke leuk voor jequote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe niet zo irritant. Ik bedoel gewoon dat ik toevallig op de op 1 na laatste date die ik had 8 uur non-stop kon praten, zonder dat er stiltes vielen, en zij ook.
Het was onze vijfde date, en de reden dat het uitging was omdat ik had gezegd dat ik 27 was, en ze schrok toen ik toegaf dat ik eigenlijk 35 was.
Lol.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
Godverwd zei dat ze even ging slapen dus ik dacht zo, hmmm goed idee
en nu zijn we bijna 3 uur verder
!
Ik kom nu ook mn nest uit hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
Godverwd zei dat ze even ging slapen dus ik dacht zo, hmmm goed idee
en nu zijn we bijna 3 uur verder
!
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
True love is niet tegen te houden door leeftijd.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
onee wacht, dat is een smooth trick om chicks van 18 te fixen
Ja, ik weet hetquote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef MouzurX het volgende:
Als je weer faalt gaan we je allemaal uitlachen he japsnars, dus ik zou maar met succes terugkomen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
True love is niet tegen te houden door leeftijd.
Nee, ze heeft tentamen vrijdag.quote:
Nee hoor. Mannen van 50.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat was sarcastisch, vuile pedofiel
Dat soort dingen noem ik gewoon 'zoenen' en nee, dat denk ik nietquote:
Ik ook, maar ik wilde dat gewoon een x zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat soort dingen noem ik gewoon 'zoenen' en nee, dat denk ik niet
Woensdag dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ze heeft tentamen vrijdag.
Dat ik dit onthouden heb![]()
Minstens een volgende afspraak, das echt minimaal.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat soort dingen noem ik gewoon 'zoenen' en nee, dat denk ik niet
Ze was 24 jaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
onee wacht, dat is een smooth trick om chicks van 18 te fixen
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat was sarcastisch, vuile pedofiel
Oh daar doe ik niet moeilijk over hoor. Afgelopen zomer heb ik ook een hele leuke single man van 37 met een dochtertje leren kennen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze was 24 jaar.
En de enige reden om daar over te liegen is dat vrouwen niet snappen dat je single bent op je 35-ste om de 1 of andere domme reden, dus ik ben ineens 10 keer zo populair als ik 27 ben, dan wanneer ik 35 ben.
Eigen schuld, moeten ze maar niet zo dom en kortzichtig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |