Misschien klinkt dit dom, maar als je ECHT verliefd bent, heb je toch raakvlakken om over te praten?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ben ook benieuwd. Nog geen idee waar ik in vredesnaam over moet praten maar dat komt vast goed
Neemt niet weg dat ik hem langzaamaan begin te trippenquote:
Ja, lukt wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien klinkt dit dom, maar als je ECHT verliefd bent, heb je toch raakvlakken om over te praten?
Ik hou het al 8 uur vol met meisjes waar ik verder niets voor voel.
Niet meer doen, en als een maat die term gebruikt hem een vuiststoot geven.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik hem gebruik(Want al mijn vrienden gebruiken het nieens de laatste tijd)
al 8 uur jongens.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien klinkt dit dom, maar als je ECHT verliefd bent, heb je toch raakvlakken om over te praten?
Ik hou het al 8 uur vol met meisjes waar ik verder niets voor voel.
2de toen straks zei je het ook al.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik hem gebruik(Want al mijn vrienden gebruiken het nieens de laatste tijd)
Ik word een beetje moe van lamonquote:
Met dit is de eerste keer bedoel ik dat ik het vandaag voor het eerst in mijn leven gebruik.quote:
Nu al beginnen met drinken.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik hem langzaamaan begin te trippen
rauslassen*quote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga even dat strompelende beest auslaten
Douw em in zo'n bolderkar, dan gaat het vast schneller.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga even dat strompelende beest auslaten
Er staat hier alleen whiskey/cognac (quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu al beginnen met drinken.
Halve fles bacardi ofzo
Aangeschoten gaat hem niet lukken, heb nog maar 2 bier. Maar zal wel goedkomenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Zorg gewoon dat je alvast aangeschoten bent voor je gaat Jap, weg onzekerheid.
Danke, danke.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Zorg gewoon dat je alvast aangeschoten flink dronken bent voor je gaat Jap, weg onzekerheid.
Doe niet zo irritant. Ik bedoel gewoon dat ik toevallig op de op 1 na laatste date die ik had 8 uur non-stop kon praten, zonder dat er stiltes vielen, en zij ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |