Het was een pre-lapo =$quote:
Koning, keizer, admiraal, ik ben het fucking allemaalquote:Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef Lakitu het volgende:
keizer
Jij die mensen maar op 1`punt kan en blijft pakkenquote:
Zegt ze terwijl ze camt met mequote:
Drugs verneuken je vermogen om te dissen en origineel te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij die mensen maar op 1`punt kan en blijft pakken
fakkelbrigadiers kennen ze allemaalquote:Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Koning, keizer, admiraal, ik ben het fucking allemaal
Daar ben ik goed inquote:Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij die mensen maar op 1`punt kan en blijft pakken
Ha, ik kan goed dissen en ben ook nog een orgineel. Tevens hoef ik hier geen tips te krijgen voor chicksquote:Op maandag 5 juli 2010 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Drugs verneuken je vermogen om te dissen en origineel te zijn.
THE IRONYquote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ha, ik kan goed dissen en ben ook nog een orgineel. Tevens hoef ik hier geen tips te krijgen voor chicks
quote:
ja dat is mn voor en achternaam dus dat ga ik hier niet zo neerzettenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja jij wou de jouwne niet delen met ons
Zit je weer leugens te verspreidden.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik niet. Verder zijn ze te inside.
Slowchat onwaardig eigenlijk.
Hé, dat heb ik ookquote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja dat is mn voor en achternaam dus dat ga ik hier niet zo neerzetten
Mijn msn is dat ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja dat is mn voor en achternaam dus dat ga ik hier niet zo neerzetten
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
Maar MSN.Echte bazen FaceTime'n gewoon met elkander.
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb wel wat fokkers, maar ze praten amper.
teveel gepraat, teweinig liefde.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb wel wat fokkers, maar ze praten amper.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:30 schreef wise het volgende:
ik heb gelukkig geen van alle
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
teveel gepraat, teweinig ass pics..
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
Maar MSN.Echte bazen FaceTime'n gewoon met elkander.
Someone is obviously jealous.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
NG, hoe voelt dat nou, met iemand tot aan de elleboog op in je reet?
Je kunt mij altijd PM'n.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef L0t.. het volgende:
Plus op mn hyves staan nogal aparte foto's dus beter worden die niet verspreid op fok
Mensen die naaktfoto's op hyves pleuren!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef L0t.. het volgende:
Plus op mn hyves staan nogal aparte foto's dus beter worden die niet verspreid op fok
Oh shi-quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef L0t.. het volgende:
Wat doe jij nu falend dan hier. Alleen als je kunt trollen. Ik ga je maar eens TR'n.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]APPLE TROLL ALERT[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf is ditI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
KANKERRANZIGquote:
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef L0t.. het volgende:
Dat je inbox niet volraaktquote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je kunt mij altijd PM'n.Kan even duren, want ik moet nog 833 PM's doorspitten.
indd, die jas he, die kan gewoon nietquote:
Heh hoe heb jij mij hyves gevonden?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heh hoe heb jij mij hyves gevonden?Want ik zocht laatst mezelf en toen kon ik me niet vinden
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef wise het volgende:
Ik ging zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf is dit
HAHAHAHAHA![]()
dat is toch niet echt? O_o
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2010 20:35:25 ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heh hoe heb jij mij hyves gevonden?Want ik zocht laatst mezelf en toen kon ik me niet vinden
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef wise het volgende:
feels good manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf is ditOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Jawel man, maar snot van een doekje vreten?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die gewoon niet goed worden van die gif hebben nog nooit iets goors in het echt gezien.
Dit.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die gewoon niet goed worden van die gif hebben nog nooit iets goors in het echt gezien.
En dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben ZO blij dat ik geen Hyves meer heb.
Die site gaat vroeg of laat zo ontzettend gehackt worden. Accident waiting to happen, met al die lekken.
Smakelijk is anders, maar god, dat al smerig vinden.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel man, maar snot van een doekje vreten?![]()
![]()
care we gaan toch dood in 2012quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
Die site gaat vroeg of laat zo ontzettend gehackt worden. Accident waiting to happen, met al die lekken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Smakelijk is anders, maar god, dat al smerig vinden.
quote:
Gewoon je naam en woonplaats intypenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
WF enjoys watching 2 girls 1 cup.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Smakelijk is anders, maar god, dat al smerig vinden.
Youtube was toch gehacked?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
ik moest hard lachen om dat filmpje.quote:
Oké, dan blokkeer ik je ook wel op msn.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee nee. Je had al een andere favoriet waarmee je kan praten.
Ik heb shit gezien waarvan jij je oogballen uit je kassen zou willen scheuren.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jawel, maar dat je er niet goed van zou worden.![]()
Ik ga zo lachen als ik ooit ga lezen "WEBCAMSITE GEHACKT"quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alle prive mails en fotos en krabbels voor iedereen zichtbaar. Ik moet er niet aan denken.
alsof iedereen naaktfotos en sekskrabbels heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alle prive mails en fotos en krabbels voor iedereen zichtbaar. Ik moet er niet aan denken.
Fietsen is voor proleten.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb shit gezien waarvan jij je oogballen uit je kassen zou willen scheuren.
En nu verder fietsen, vriendje.
ik typ dit met 1 hand terwijl ik kijk naar dat filmpjequote:
Wij weten allebei dat je dat niet doet.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, dan blokkeer ik je ook wel op msn.
Dan weet jij meer dan ik. Consider it done.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij weten allebei dat je dat niet doet.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
ik typ dit met 1 hand terwijl ik kijk naar dat filmpje
Viel wel mee, wat valse linkjes en wat gedoe over Lady Gaga en die Justin gast..quote:
Whehehquote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof iedereen naaktfotos en sekskrabbels heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan unblock je me toch zoquote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik. Consider it done.
Inderdaad, dat soort dingen via hyves doen is gewoon dom.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof iedereen naaktfotos en sekskrabbels heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat weet jij omdat?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Viel wel mee, wat valse linkjes en wat gedoe over Lady Gaga en die Justin gast..
Als iemand het echt gehad heeft met Hyves, denk ik dat die site compleet over te nemen is. Het is daar allemaal zo lek als een mandje.
Ik heb toch elk jaar een ander 06. Boeiend.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, dat soort dingen via hyves doen is gewoon dom.Net zoals je 06 e.d.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, dan blokkeer ik je ook wel op msn.
O ken jij mij, ja? Nu wel, net was je offline.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ken je wel langer hoor. En ik ben wel online.
Ik vermoed dat de gemiddelde hacker zelf graag op dergelijke sites aktief is, dus ik zie dat niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga zo lachen als ik ooit ga lezen "WEBCAMSITE GEHACKT"
dat snot gifjequote:
jammer dat die zanger zo depressief klinktquote:
Done.quote:
Want hackers geven zichzelf graag bloot. De ironie.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de gemiddelde hacker zelf graag op dergelijke sites aktief is, dus ik zie dat niet zo snel gebeuren.
eeeeuhquote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
jammer dat die zanger zo depressief klinkt
Jij bent dus een hacker?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de gemiddelde hacker zelf graag op dergelijke sites aktief is, dus ik zie dat niet zo snel gebeuren.
Wat doe je allemaal.quote:
True, msn viel dan ook uitquote:Op maandag 5 juli 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O ken jij mij, ja? Nu wel, net was je offline.
quotefail. me too.quote:
Wat doe je allemaal.quote:
[..]quote:
Wat die FOK!parsers die de snelheid van Chrome niet aankunnen.quote:
boh je doet het nog een keerquote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat die FOK!parsers die de snelheid van Chrome niet aankunnen.
HAHAHA JA GRAPPIG HE NOU GREOTJENSquote:
Het zo is.quote:
Wow wat een hack zeg.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zo is.
Er is nog steeds ergens een hack gaande die prive foto´s openbaar maakt om maar iets te noemen.
De dinkytoy-achtige lay-out alleen al geeft wel aan dat er niet al te beste programmeurs achter zitten.
Je bedoelt hyverzoeken.nl?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zo is.
Er is nog steeds ergens een hack gaande die prive foto´s openbaar maakt om maar iets te noemen.
De dinkytoy-achtige lay-out alleen al geeft wel aan dat er niet al te beste programmeurs achter zitten.
Ik moest eventjes hardop lachenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zo is.
Je begint al aardig te trippen, go on.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja je blokt me enzo. Maar wat bereik je der nou mee?
Doe dit op msn voor Lamon. zijn avondeten.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je begint al aardig te trippen, go on.
Zometeen gaat hij er pics van posten!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe dit op msn voor Lamon. zijn avondeten.
Straks eet hij snotjes uit zakdoeken die hij heeft opgeraapt (verwijzing naar het gifje van wise, red.) .quote:
Dat valt nog wel mee.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je begint al aardig te trippen, go on.
Zeg dan niets, please. Ik ga het hier toch ook niet over really really really good lookin' male models hebben of wel?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik weet helemaal niets van hacken.
oh dan gooi ik je weer op de blok, ik deblokkeer je net.quote:
De blok?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh dan gooi ik je weer op de blok, ik deblokkeer je net.
Ja, ook welquote:
Ik welquote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik weet helemaal niets van hacken.
Wat een leuk plaatje is dat joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Hierbij voel ik mij niet aangesproken.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef reetveter het volgende:
Mensen die lot niet durven toe te voegen met de echte hyves
ALLES KOMT OP FOK, ALLES!!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef reetveter het volgende:
Die Mario snorquote:
Die heb ik ook ooit gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 20:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
I know rightIk had zo'n set snorren voor 3 euro gekocht toen, dat was echt baas
Oh ja, je hebt van mij toestemming om die foto die je schijnt te hebben van mijn penis te plaatsen, Ik ben erg benieuwd.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt van mij toestemming om die foto die je schijnt te hebben van mijn penis te plaatsen, Ik ben erg benieuwd.
Ik heb dat nooit gezegd.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt van mij toestemming om die foto die je schijnt te hebben van mijn penis te plaatsen, Ik ben erg benieuwd.
Niet van je penis hoor, maar je balzak is wel te zien.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alleen ballen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef L0t.. het volgende:
Iedereen heeft toch wel eens de piemel van Lamon gezien?
Plompzakkenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Haha, lot heeft vuige seks met ballen.
Link?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef reetveter het volgende:
Moet je goed zoeken.quote:
Massale stroomstoring tijdens het WKquote:Op maandag 5 juli 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
't schijnt dat het komende zondag ook gaat losbarsten.
Meh valt wel mee, kan gebeuren maar daar kan je dan ook wel op tijd weer uit komen.quote:
Ja volgens die ene gast op Fok, maar zou het wel leuk vindenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
't schijnt dat het komende zondag ook gaat losbarsten.
We zien wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja volgens die ene gast op Fok, maar zou het wel leuk vinden
God straft meteen.quote:
Ja maar blijkbaar kunnen je ballen dan de boel zo blokkeren dat alles vacuum wordt getrokkenquote:
Ik moet er gvd niet eens aan denken.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar kunnen je ballen dan de boel zo blokkeren dat alles vacuum wordt getrokken![]()
Ik denk eigenlijk meer doordat ze opzwellen als ze het net koud hebben gehad.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar kunnen je ballen dan de boel zo blokkeren dat alles vacuum wordt getrokken![]()
Heh maar stop je dan die ballen naarbinnen of wat? Ik ken plompzakken nietquote:Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
*kijkt topic doorquote:
Ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heh maar stop je dan die ballen naarbinnen of wat? Ik ken plompzakken niet
Je doet een riem om je middel (de vrouw) om de boel daar beneden te laten ontspannen, vervolgens plomp je als man je zak naar binnen en stop je de rest er ook in (vraag me niet hoequote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heh maar stop je dan die ballen naarbinnen of wat? Ik ken plompzakken niet
Op hyves zoeken naar naam en woonplaatsquote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*kijkt topic door
*kan link niet vinden
*stopt met zoeken
jezusquote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je doet een riem om je middel (de vrouw) om de boel daar beneden te laten ontspannen, vervolgens plomp je als man je zak naar binnen en stop je de rest er ook in (vraag me niet hoe) en voila.
Die weet hij nietquote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op hyves zoeken naar naam en woonplaats
Je bent nu toch niet aan het passen en meten hé.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
jezuswaarom zou je zoiets doen, kan me niet voorstellen dat dat lekker is voor één van beiden ofzo
1 wat is haar naam? (charlotte?)quote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op hyves zoeken naar naam en woonplaats
Fotoboek misschien..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
1 wat is haar naam? (charlotte?)
2. ik weet toch niet hoe zij er uit ziet...
No shit, dacht je dat ik foto's van Hyves hier ging posten?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:19 schreef MouzurX het volgende:
1988
Leeftijd: 18
Een van de 2 klopt niet of het is een andere hyves
Andere hyvesquote:Op maandag 5 juli 2010 21:19 schreef MouzurX het volgende:
1988
Leeftijd: 18
Een van de 2 klopt niet of het is een andere hyves
edit: andere hyves dus![]()
Help deze arme jongen toch uit de brand.quote:
Ik snap er niets van.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef Japsnars het volgende:
Nou jungs, al mijn vrienden verzaken om wat te doen op de ene met wie ik vanmiddag heb afgesproken na.
Nu gaat zijn vriendin ook mee naar de kroeg en dat ene meisje met nog een andere vriendin ook.
Dit gaat spannend worden
Ja, je gaat 'r vanavond zien? Het heeft geen zin meer om hier nog een keer over te gaan analyserenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef Japsnars het volgende:
Horen jullie niet wat ik zei
Ugh, zenuwen in mijn buik![]()
![]()
Ik zou met wat vrienden gaan sappen maar niemand heeft zin of kan op eentje na.quote:
Ja ik ben ook benieuwd. Nog geen idee waar ik in vredesnaam over moet praten maar dat komt vast goedquote:Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, je gaat 'r vanavond zien? Het heeft geen zin meer om hier nog een keer over te gaan analyserenMaar ben benieuwd
Oh. Nou. En. Je doet gewoon je ding. Als je nu gaat afzeggen omdat zij gaat, des te vreemder.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou met wat vrienden gaan sappen maar niemand heeft zin of kan op eentje na.
Nu ga ik dus met die ene naar de kroeg maar dat meisje dat ik leuk vind en 2/3 van haar vriendinnen komen ook.
1 tip gebruik de term "sappen" nietquote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou met wat vrienden gaan sappen maar niemand heeft zin of kan op eentje na.
Nu ga ik dus met die ene naar de kroeg maar dat meisje dat ik leuk vind en 2/3 van haar vriendinnen komen ook.
Nee ik zeg niet af, ik wist het al voordat ik het daarnet afsprak.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh. Nou. En. Je doet gewoon je ding. Als je nu gaat afzeggen omdat zij gaat, des te vreemder.
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik hem gebruikquote:
Mooi.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee ik zeg niet af, ik wist het al voordat ik het daarnet afsprak.
Maar ja, zal inderdaad wel goed komen
Misschien klinkt dit dom, maar als je ECHT verliefd bent, heb je toch raakvlakken om over te praten?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ben ook benieuwd. Nog geen idee waar ik in vredesnaam over moet praten maar dat komt vast goed
Neemt niet weg dat ik hem langzaamaan begin te trippenquote:
Ja, lukt wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien klinkt dit dom, maar als je ECHT verliefd bent, heb je toch raakvlakken om over te praten?
Ik hou het al 8 uur vol met meisjes waar ik verder niets voor voel.
Niet meer doen, en als een maat die term gebruikt hem een vuiststoot geven.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik hem gebruik(Want al mijn vrienden gebruiken het nieens de laatste tijd)
al 8 uur jongens.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien klinkt dit dom, maar als je ECHT verliefd bent, heb je toch raakvlakken om over te praten?
Ik hou het al 8 uur vol met meisjes waar ik verder niets voor voel.
2de toen straks zei je het ook al.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik hem gebruik(Want al mijn vrienden gebruiken het nieens de laatste tijd)
Ik word een beetje moe van lamonquote:
Met dit is de eerste keer bedoel ik dat ik het vandaag voor het eerst in mijn leven gebruik.quote:
Nu al beginnen met drinken.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik hem langzaamaan begin te trippen
rauslassen*quote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga even dat strompelende beest auslaten
Douw em in zo'n bolderkar, dan gaat het vast schneller.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga even dat strompelende beest auslaten
Er staat hier alleen whiskey/cognac (quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu al beginnen met drinken.
Halve fles bacardi ofzo
Aangeschoten gaat hem niet lukken, heb nog maar 2 bier. Maar zal wel goedkomenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Zorg gewoon dat je alvast aangeschoten bent voor je gaat Jap, weg onzekerheid.
Danke, danke.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Zorg gewoon dat je alvast aangeschoten flink dronken bent voor je gaat Jap, weg onzekerheid.
Doe niet zo irritant. Ik bedoel gewoon dat ik toevallig op de op 1 na laatste date die ik had 8 uur non-stop kon praten, zonder dat er stiltes vielen, en zij ook.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe niet zo irritant. Ik bedoel gewoon dat ik toevallig op de op 1 na laatste date die ik had 8 uur non-stop kon praten, zonder dat er stiltes vielen, en zij ook.
Het was onze vijfde date, en de reden dat het uitging was omdat ik had gezegd dat ik 27 was, en ze schrok toen ik toegaf dat ik eigenlijk 35 was.
Ik vertel gewoon iets, je hoeft niet overal triest over te doen.
oke leuk voor jequote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe niet zo irritant. Ik bedoel gewoon dat ik toevallig op de op 1 na laatste date die ik had 8 uur non-stop kon praten, zonder dat er stiltes vielen, en zij ook.
Het was onze vijfde date, en de reden dat het uitging was omdat ik had gezegd dat ik 27 was, en ze schrok toen ik toegaf dat ik eigenlijk 35 was.
Lol.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
Godverwd zei dat ze even ging slapen dus ik dacht zo, hmmm goed idee
en nu zijn we bijna 3 uur verder
!
Ik kom nu ook mn nest uit hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
Godverwd zei dat ze even ging slapen dus ik dacht zo, hmmm goed idee
en nu zijn we bijna 3 uur verder
!
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
True love is niet tegen te houden door leeftijd.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
onee wacht, dat is een smooth trick om chicks van 18 te fixen
Ja, ik weet hetquote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef MouzurX het volgende:
Als je weer faalt gaan we je allemaal uitlachen he japsnars, dus ik zou maar met succes terugkomen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
True love is niet tegen te houden door leeftijd.
Nee, ze heeft tentamen vrijdag.quote:
Nee hoor. Mannen van 50.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat was sarcastisch, vuile pedofiel
Dat soort dingen noem ik gewoon 'zoenen' en nee, dat denk ik nietquote:
Ik ook, maar ik wilde dat gewoon een x zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat soort dingen noem ik gewoon 'zoenen' en nee, dat denk ik niet
Woensdag dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ze heeft tentamen vrijdag.
Dat ik dit onthouden heb![]()
Minstens een volgende afspraak, das echt minimaal.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat soort dingen noem ik gewoon 'zoenen' en nee, dat denk ik niet
Ze was 24 jaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
onee wacht, dat is een smooth trick om chicks van 18 te fixen
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat was sarcastisch, vuile pedofiel
Oh daar doe ik niet moeilijk over hoor. Afgelopen zomer heb ik ook een hele leuke single man van 37 met een dochtertje leren kennen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze was 24 jaar.
En de enige reden om daar over te liegen is dat vrouwen niet snappen dat je single bent op je 35-ste om de 1 of andere domme reden, dus ik ben ineens 10 keer zo populair als ik 27 ben, dan wanneer ik 35 ben.
Eigen schuld, moeten ze maar niet zo dom en kortzichtig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |