Ik heb shit gezien waarvan jij je oogballen uit je kassen zou willen scheuren.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jawel, maar dat je er niet goed van zou worden.![]()
Ik ga zo lachen als ik ooit ga lezen "WEBCAMSITE GEHACKT"quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alle prive mails en fotos en krabbels voor iedereen zichtbaar. Ik moet er niet aan denken.
alsof iedereen naaktfotos en sekskrabbels heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alle prive mails en fotos en krabbels voor iedereen zichtbaar. Ik moet er niet aan denken.
Fietsen is voor proleten.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb shit gezien waarvan jij je oogballen uit je kassen zou willen scheuren.
En nu verder fietsen, vriendje.
ik typ dit met 1 hand terwijl ik kijk naar dat filmpjequote:
Wij weten allebei dat je dat niet doet.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, dan blokkeer ik je ook wel op msn.
Dan weet jij meer dan ik. Consider it done.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij weten allebei dat je dat niet doet.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
ik typ dit met 1 hand terwijl ik kijk naar dat filmpje
Viel wel mee, wat valse linkjes en wat gedoe over Lady Gaga en die Justin gast..quote:
Whehehquote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof iedereen naaktfotos en sekskrabbels heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan unblock je me toch zoquote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik. Consider it done.
Inderdaad, dat soort dingen via hyves doen is gewoon dom.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof iedereen naaktfotos en sekskrabbels heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat weet jij omdat?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Viel wel mee, wat valse linkjes en wat gedoe over Lady Gaga en die Justin gast..
Als iemand het echt gehad heeft met Hyves, denk ik dat die site compleet over te nemen is. Het is daar allemaal zo lek als een mandje.
Ik heb toch elk jaar een ander 06. Boeiend.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, dat soort dingen via hyves doen is gewoon dom.Net zoals je 06 e.d.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, dan blokkeer ik je ook wel op msn.
O ken jij mij, ja? Nu wel, net was je offline.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ken je wel langer hoor. En ik ben wel online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |