quote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef wise het volgende:
feels good manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf is ditOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Jawel man, maar snot van een doekje vreten?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die gewoon niet goed worden van die gif hebben nog nooit iets goors in het echt gezien.
Dit.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die gewoon niet goed worden van die gif hebben nog nooit iets goors in het echt gezien.
En dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben ZO blij dat ik geen Hyves meer heb.
Die site gaat vroeg of laat zo ontzettend gehackt worden. Accident waiting to happen, met al die lekken.
Smakelijk is anders, maar god, dat al smerig vinden.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel man, maar snot van een doekje vreten?![]()
![]()
care we gaan toch dood in 2012quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
Die site gaat vroeg of laat zo ontzettend gehackt worden. Accident waiting to happen, met al die lekken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Smakelijk is anders, maar god, dat al smerig vinden.
quote:
Gewoon je naam en woonplaats intypenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heh hoe heb jij mij hyves gevonden?Want ik zocht laatst mezelf en toen kon ik me niet vinden
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
WF enjoys watching 2 girls 1 cup.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Smakelijk is anders, maar god, dat al smerig vinden.
Youtube was toch gehacked?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
ik moest hard lachen om dat filmpje.quote:
Oké, dan blokkeer ik je ook wel op msn.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee nee. Je had al een andere favoriet waarmee je kan praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |