quote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
Maar MSN.Echte bazen FaceTime'n gewoon met elkander.
Someone is obviously jealous.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
NG, hoe voelt dat nou, met iemand tot aan de elleboog op in je reet?
Je kunt mij altijd PM'n.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef L0t.. het volgende:
Plus op mn hyves staan nogal aparte foto's dus beter worden die niet verspreid op fok
Mensen die naaktfoto's op hyves pleuren!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef L0t.. het volgende:
Plus op mn hyves staan nogal aparte foto's dus beter worden die niet verspreid op fok
Oh shi-quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef L0t.. het volgende:
Wat doe jij nu falend dan hier. Alleen als je kunt trollen. Ik ga je maar eens TR'n.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]APPLE TROLL ALERT[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf is ditI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
KANKERRANZIGquote:
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef L0t.. het volgende:
Dat je inbox niet volraaktquote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je kunt mij altijd PM'n.Kan even duren, want ik moet nog 833 PM's doorspitten.
indd, die jas he, die kan gewoon nietquote:
Heh hoe heb jij mij hyves gevonden?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heh hoe heb jij mij hyves gevonden?Want ik zocht laatst mezelf en toen kon ik me niet vinden
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef wise het volgende:
Ik ging zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf is dit
HAHAHAHAHA![]()
dat is toch niet echt? O_o
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2010 20:35:25 ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heh hoe heb jij mij hyves gevonden?Want ik zocht laatst mezelf en toen kon ik me niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |