Je bedoelt hyverzoeken.nl?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zo is.
Er is nog steeds ergens een hack gaande die prive foto´s openbaar maakt om maar iets te noemen.
De dinkytoy-achtige lay-out alleen al geeft wel aan dat er niet al te beste programmeurs achter zitten.
Ik moest eventjes hardop lachenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zo is.
Er is nog steeds ergens een hack gaande die prive foto´s openbaar maakt om maar iets te noemen.
De dinkytoy-achtige lay-out alleen al geeft wel aan dat er niet al te beste programmeurs achter zitten.
Je begint al aardig te trippen, go on.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja je blokt me enzo. Maar wat bereik je der nou mee?
Doe dit op msn voor Lamon. zijn avondeten.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je begint al aardig te trippen, go on.
Zometeen gaat hij er pics van posten!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe dit op msn voor Lamon. zijn avondeten.
Straks eet hij snotjes uit zakdoeken die hij heeft opgeraapt (verwijzing naar het gifje van wise, red.) .quote:
Dat valt nog wel mee.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je begint al aardig te trippen, go on.
Zeg dan niets, please. Ik ga het hier toch ook niet over really really really good lookin' male models hebben of wel?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik weet helemaal niets van hacken.
oh dan gooi ik je weer op de blok, ik deblokkeer je net.quote:
De blok?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh dan gooi ik je weer op de blok, ik deblokkeer je net.
Ja, ook welquote:
Ik welquote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik weet helemaal niets van hacken.
Wat een leuk plaatje is dat joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Hierbij voel ik mij niet aangesproken.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef reetveter het volgende:
Mensen die lot niet durven toe te voegen met de echte hyves
ALLES KOMT OP FOK, ALLES!!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef reetveter het volgende:
Die Mario snorquote:
Die heb ik ook ooit gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 20:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
I know rightIk had zo'n set snorren voor 3 euro gekocht toen, dat was echt baas
Oh ja, je hebt van mij toestemming om die foto die je schijnt te hebben van mijn penis te plaatsen, Ik ben erg benieuwd.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt van mij toestemming om die foto die je schijnt te hebben van mijn penis te plaatsen, Ik ben erg benieuwd.
Ik heb dat nooit gezegd.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt van mij toestemming om die foto die je schijnt te hebben van mijn penis te plaatsen, Ik ben erg benieuwd.
Niet van je penis hoor, maar je balzak is wel te zien.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alleen ballen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef L0t.. het volgende:
Iedereen heeft toch wel eens de piemel van Lamon gezien?
Plompzakkenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Haha, lot heeft vuige seks met ballen.
Link?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef reetveter het volgende:
Moet je goed zoeken.quote:
Massale stroomstoring tijdens het WKquote:Op maandag 5 juli 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
't schijnt dat het komende zondag ook gaat losbarsten.
Meh valt wel mee, kan gebeuren maar daar kan je dan ook wel op tijd weer uit komen.quote:
Ja volgens die ene gast op Fok, maar zou het wel leuk vindenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
't schijnt dat het komende zondag ook gaat losbarsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |