No shit, dacht je dat ik foto's van Hyves hier ging posten?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:19 schreef MouzurX het volgende:
1988
Leeftijd: 18
Een van de 2 klopt niet of het is een andere hyves
Andere hyvesquote:Op maandag 5 juli 2010 21:19 schreef MouzurX het volgende:
1988
Leeftijd: 18
Een van de 2 klopt niet of het is een andere hyves
edit: andere hyves dus![]()
Help deze arme jongen toch uit de brand.quote:
Ik snap er niets van.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef Japsnars het volgende:
Nou jungs, al mijn vrienden verzaken om wat te doen op de ene met wie ik vanmiddag heb afgesproken na.
Nu gaat zijn vriendin ook mee naar de kroeg en dat ene meisje met nog een andere vriendin ook.
Dit gaat spannend worden
Ja, je gaat 'r vanavond zien? Het heeft geen zin meer om hier nog een keer over te gaan analyserenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef Japsnars het volgende:
Horen jullie niet wat ik zei
Ugh, zenuwen in mijn buik![]()
![]()
Ik zou met wat vrienden gaan sappen maar niemand heeft zin of kan op eentje na.quote:
Ja ik ben ook benieuwd. Nog geen idee waar ik in vredesnaam over moet praten maar dat komt vast goedquote:Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, je gaat 'r vanavond zien? Het heeft geen zin meer om hier nog een keer over te gaan analyserenMaar ben benieuwd
Oh. Nou. En. Je doet gewoon je ding. Als je nu gaat afzeggen omdat zij gaat, des te vreemder.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou met wat vrienden gaan sappen maar niemand heeft zin of kan op eentje na.
Nu ga ik dus met die ene naar de kroeg maar dat meisje dat ik leuk vind en 2/3 van haar vriendinnen komen ook.
1 tip gebruik de term "sappen" nietquote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou met wat vrienden gaan sappen maar niemand heeft zin of kan op eentje na.
Nu ga ik dus met die ene naar de kroeg maar dat meisje dat ik leuk vind en 2/3 van haar vriendinnen komen ook.
Nee ik zeg niet af, ik wist het al voordat ik het daarnet afsprak.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh. Nou. En. Je doet gewoon je ding. Als je nu gaat afzeggen omdat zij gaat, des te vreemder.
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik hem gebruikquote:
Mooi.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee ik zeg niet af, ik wist het al voordat ik het daarnet afsprak.
Maar ja, zal inderdaad wel goed komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |