We zien wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja volgens die ene gast op Fok, maar zou het wel leuk vinden
God straft meteen.quote:
Ja maar blijkbaar kunnen je ballen dan de boel zo blokkeren dat alles vacuum wordt getrokkenquote:
Ik moet er gvd niet eens aan denken.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar kunnen je ballen dan de boel zo blokkeren dat alles vacuum wordt getrokken![]()
Ik denk eigenlijk meer doordat ze opzwellen als ze het net koud hebben gehad.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar kunnen je ballen dan de boel zo blokkeren dat alles vacuum wordt getrokken![]()
Heh maar stop je dan die ballen naarbinnen of wat? Ik ken plompzakken nietquote:Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
*kijkt topic doorquote:
Ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heh maar stop je dan die ballen naarbinnen of wat? Ik ken plompzakken niet
Je doet een riem om je middel (de vrouw) om de boel daar beneden te laten ontspannen, vervolgens plomp je als man je zak naar binnen en stop je de rest er ook in (vraag me niet hoequote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heh maar stop je dan die ballen naarbinnen of wat? Ik ken plompzakken niet
Op hyves zoeken naar naam en woonplaatsquote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*kijkt topic door
*kan link niet vinden
*stopt met zoeken
jezusquote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je doet een riem om je middel (de vrouw) om de boel daar beneden te laten ontspannen, vervolgens plomp je als man je zak naar binnen en stop je de rest er ook in (vraag me niet hoe) en voila.
Die weet hij nietquote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op hyves zoeken naar naam en woonplaats
Je bent nu toch niet aan het passen en meten hé.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
jezuswaarom zou je zoiets doen, kan me niet voorstellen dat dat lekker is voor één van beiden ofzo
1 wat is haar naam? (charlotte?)quote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op hyves zoeken naar naam en woonplaats
Fotoboek misschien..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
1 wat is haar naam? (charlotte?)
2. ik weet toch niet hoe zij er uit ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |