Ja dat.quote:
30 euro hier.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar waarom zou je brazilian wax gaan proberen als bikinilijn al geen succes was?
Bij less is more in Nijmegen, ¤39,50. Prijs is overal wel ongeveer hetzelfde.
Weet ik niet, ik denk dat ik het toen niet lang genoeg had laten groeienquote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar waarom zou je brazilian wax gaan proberen als bikinilijn al geen succes was?
Bij less is more in Nijmegen, ¤39,50. Prijs is overal wel ongeveer hetzelfde.
Je hoeft het ook niet lang te laten groeien hoor, 2 weken maar.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik denk dat ik het toen niet lang genoeg had laten groeienHet lijkt me gewoon zo heerlijk he, niet hoeven scheren
Ik zal je teen eens waxen.quote:
Hmm ja het is wel redelijk duur dan.. Ga het wel een keer proberen denk ik, gewoon om te kijken hoe het isquote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet lang te laten groeien hoor, 2 weken maar.
Ja dat lijkt mij ook heerlijk, maar ik heb daar deze helse pijnen dus echt niet voor over.Ook al zeggen ze dat de eerste keer wel duidelijk het ergst is.
En de prijs heb ik er ook niet voor over trouwens. Om de 5 weken 40 euro neertellen gaat me iets te ver.
'quote:Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef dagdag het volgende:
Marrokanen die zich druk maken over mijn pet vandaag
Ja wat mij ook heel kut lijkt is dat je het dan dus wel telkens 2 weken moet laten groeienquote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet lang te laten groeien hoor, 2 weken maar.
Ja dat lijkt mij ook heerlijk, maar ik heb daar deze helse pijnen dus echt niet voor over.Ook al zeggen ze dat de eerste keer wel duidelijk het ergst is.
En de prijs heb ik er ook niet voor over trouwens. Om de 5 weken 40 euro neertellen gaat me iets te ver.
Ik zal het je niet aanraden maar je moet het zelf weten.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm ja het is wel redelijk duur dan.. Ga het wel een keer proberen denk ik, gewoon om te kijken hoe het isSite van die zaak ziet er wel goed uit.
Ja dat lijkt me nog wel het ergste, ik scheer nu bijna elke dagquote:Op maandag 5 juli 2010 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat mij ook heel kut lijkt is dat je het dan dus wel telkens 2 weken moet laten groeiendat is toch ook irritant.
Nee maar lang verhaalquote:
Ja maar ik dacht dus dat het niet zo lang wegbleef, maar ze zei dat het echt tussen 2 en 6 weken wegblijft. Gemiddeld gaan mensen telkens om de 5 weken. Dus het is volgens mij niet echt zo dat het dan alweer best lang gegroeid is hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat mij ook heel kut lijkt is dat je het dan dus wel telkens 2 weken moet laten groeiendat is toch ook irritant.
Echtquote:Op maandag 5 juli 2010 23:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nog wel het ergste, ik scheer nu bijna elke dag
Elke dag? Really?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nog wel het ergste, ik scheer nu bijna elke dag
Whehehequote:Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het is dat mijn haar wit is maar verder ben ik wel een soort bosaap ofzo
Faithlessquote:
Krijg je vlekjesquote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehehearme lot
! Mijn huid trekt dat gewoon niet, elke dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |