ya, maar ik keek net weg toen hij die spuug beweging maakte en de commentator zei dat hij naar de camera spuugde.quote:
OMG BEL DE WOUTEN DAT DIT KAN IN NEDERLAND IK HAAL ALBERTO STEGEMAN ERBIJ ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE FIFA MENSEN OPEN JE OGEN!quote:
HIEROM HEBBEN WIJ CAMERATOEZICHT NODIG!11!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
OMG BEL DE WOUTEN DAT DIT KAN IN NEDERLAND IK HAAL ALBERTO STEGEMAN ERBIJ ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE FIFA MENSEN OPEN JE OGEN!
Idd zeg . Opruiende kut NOSquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:31 schreef Mertgewoon het volgende:
[..]
oui, hij spuugt gewoon op de grond VOOR de camera.
Een egoïstische, arrogante, homofiele mooiboy die goed kan voetballenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:33 schreef Skylark. het volgende:
Waar is die post van mij die alles samenvat over Cristiano?
Wat zitten daar een lelijke wijven tussen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:36 schreef Skylark. het volgende:
http://ansblog.com/2010/0(...)irlfriends-pictures/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:33 schreef Skylark. het volgende:
Waar is die post van mij die alles samenvat over Cristiano?
quote:
Pics van jouw laatste 3 scharrels.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat zitten daar een lelijke wijven tussen.
Serieus, dan bedoel ik niet van "ow ze heeft een kuiltje in haar knie, haar zou ik niet doen".
Maar gewoon echt heel lelijk.
Ook wel een paar raakbare, dat wel.
Is van m'n zusje ook goed?quote:
Is dit alles?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |