Wat is je klacht?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:34 schreef Hirsch het volgende:
GVD zet ik vandaag mijn bloedgeile MBP aan, komt het Dock niet tevoorschijn. Alle lettertypes kloppen niet meer, thumbnails die iets anders geworden zijn. Er zit niets anders op dan een schone installatie
Wat een bijdragequote:
Begrijpend lezen blijft moeilijk, ook voor jouquote:
Windows 7 is zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:34 schreef Hirsch het volgende:
GVD zet ik vandaag mijn bloedgeile MBP aan, komt het Dock niet tevoorschijn. Alle lettertypes kloppen niet meer, thumbnails die iets anders geworden zijn. Er zit niets anders op dan een schone installatie
Topic waardig probleem manquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:37 schreef Hirsch het volgende:
[..]
Wat een bijdrage
[..]
Begrijpend lezen blijft moeilijk, ook voor jou
EDIT: nee, ik ga de OP niet aanpassen (met je quote). Alleen jij staat daar bekend om![]()
Opgebokt met jou, vriend. Apple is keihard de beste, ondanks dit incident.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:47 schreef cumulus007 het volgende:
Weer zo'n baggertopic over Apple. Opgebokt met die zooi!
Topics als deze moeten opbokken, Apple-hardware is best oké.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Hirsch het volgende:
[..]
Opgebokt met jou, vriend. Apple is keihard de beste, ondanks dit incident.
Ik kon eens als doodgewone gebruiker het proces van het aanmeldvenster killen...resultaat was een compleet bevroren desktop.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef mymoodfentje het volgende:
huh dat ken nooit, apple osx is stabiel, altijd en overal stabiel...
HOAX, waarom deze leugens over steve zijn machine die jij in bruikleen hebt gekocht? omgwtfbbq Apple is gewoon BAAS, iedereen die dit niet erkent is een nerd of loserquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:01 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
Ik kon eens als doodgewone gebruiker het proces van het aanmeldvenster killen...resultaat was een compleet bevroren desktop.
Die windows-lovers doen er alles aan om de wondermachine in een verkeerd daglicht te zetten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef Haque het volgende:
Ongelovelijk hoeveel klaagtopics er zijn over een apparaat wat niet kapot kan
Een mac verouderd niet he, die gaat gewoon je leven mee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:22 schreef superdrufus het volgende:
je mac was toch al verouderd, tijd voor een nieuwe dus
misschien is een 0,14 ghz snellere, 0,2 kg minder wegende, 0,5 centimeter kleinere, ¤100 duurdere macbook pro iets voor je ?
precies het is onderdeel van je lifestyle, een begrip in je sociale kringen, een waardevolle toevoeging in je leven....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Een mac verouderd niet he, die gaat gewoon je leven mee.
Mongooltjes moet je ook geen admin-rechten geven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:01 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
Ik kon eens als doodgewone gebruiker het proces van het aanmeldvenster killen...resultaat was een compleet bevroren desktop.
Inderdaad, TS is homo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
Ts is een troll en probeert Apple te bashen. Blijf lekker bij Windows joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |