dat veranderd gelukkig nooit aan fokquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
tja. Ik had ook niet verwacht dat er nu opeens geluisterd zou worden ofzo.
hmmm ik ga binnenkort op vakantie, doe maar een goed bodquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Okay, genoeg spelletjes. Hoeveel moet je hebben.
Een prototype van de Skylarkinator 9000 zodra hij door de testfase is heengekomen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef zquing het volgende:
[..]
hmmm ik ga binnenkort op vakantie, doe maar een goed bod
Alsof jij nooit PIN-struggles hebt of vrienden die ontkennen kauwgum te hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:37 schreef zquing het volgende:
de meeste functies heb ik van natureen osx hoef ik niet
Dit dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:42 schreef zquing het volgende:
Niet in amsterdamIk zorg altijd dat ik genoeg gepind heb voor 't uitgaan en ik heb een altijd goede adem
Odmat prive gegevens, gok ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:11 schreef -jos- het volgende:
Waarom is het gehackte schoolsite topic op slot? Ik wil de afloop weten!!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:11 schreef -jos- het volgende:
Waarom is het gehackte schoolsite topic op slot? Ik wil de afloop weten!!
'quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mijn topic werd zojuist geslot, waarom?
dan kan je deze Muziek van tegenwoordig ook sluitenquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:12 schreef boekenplank het volgende:
de nep boekenplank zit weer te posten onder mijn account naam. In topic klaarkomen op lederen bekleding. Moven met die kutkloon.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Beste o.us,
Zou je de posts met die gigantische afbeeldingen willen verwijderen in dit topic: Godverdomme
Ik kan er zelfs niet meer in komen want dan loopt mijn laptop vast.![]()
Groetjes,
Jeroen
Dit topic wordt niet gesloten? Terwijl het ook een antiklacht bevat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:08 schreef L.no het volgende:
[..]
dan kan je deze Muziek van tegenwoordig ook sluiten
Zou iemand deze kwaliteitsuser (gezien de rest van z'n posthistorie) missen als hij per ongeluk niet meer terug zou komen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:58 schreef amvrosios het volgende:
moet je maar geen vieze kanker turk zijn
JA ik zij t, en t is me de 48 uur wel waard als t zo erg is dat je niet eens meer een mening mag hebben,
kijk,het is niet dat ik vandalisme wil aansporen.. maar ik vind dit eigenlijk wel terecht.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zou iemand deze kwaliteitsuser (gezien de rest van z'n posthistorie) missen als hij per ongeluk niet meer terug zou komen?
Wat de neuk?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Dit topic wordt niet gesloten? Terwijl het ook een antiklacht bevat?
Ah duidelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat komt dat de antiklacht linkt het met de daadwerkelijke klacht. Als je klacht over muggen gaat bijvoorbeeld en je anti-klacht is dat zometeen heerlijk gaat poepen heeft het geen drol met elkaar te maken natuurlijk. Lokt alleen maar offtopicbagger uit.
Nogmaals, van mij mogen anti-klachten best maar het moet ook kunnen linken met de daadwerkelijke klacht en niet offtopic zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |