En Fok de restquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Klacht: Langpoot verneukt 3 minuten van mijn leven.
Bear Grylls weet daar alles vanquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:13 schreef linpunt het volgende:
awh, maar die beesten opeten is geen probleem hoor, zit vol met eiwit
1 of 2 keer dat plaatje, dat gaat nog.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:13 schreef Marvelous het volgende:
Kom ik is in KLB kijken zie ik dit...
[ afbeelding ]
Voor al zijn vrienden in de sociale werkplaatsquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:19 schreef Oneself het volgende:
Waarom maak je macaroni voor 100 man? Weet je hoeveel pannen dat zijn?!
quote:
ik keek vandaag dat weer - die gast is lelijk joh, in mijn hoofd was hij veel knapper.. ik dacht; nah, misschien is hij op zijn gezicht gevallenquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:13 schreef BigBear80000 het volgende:
[..]
Bear Grylls weet daar alles van
Goh, de schaapjes hebben weer een nieuw plaatje ontdekt....quote:
Komt, omdat hij maar 3 dagen weg is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik keek vandaag dat weer - die gast is lelijk joh, in mijn hoofd was hij veel knapper.. ik dacht; nah, misschien is hij op zijn gezicht gevallen![]()
Maar hij is eeuwen weg van huis maar heeft nooit stoppels.. raar.
Krijg je er honger van ? Raar mensquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Goh, de schaapjes hebben weer een nieuw plaatje ontdekt....
TS, dank je, nu heb ik honger.![]()
Ga jij nou maar zorgen dat je plaatjes gewoon te zien zijn....quote:
Nou en, dat maakt mij niet echt doen soppen.. ik had hem ook al eeeuwen (drie dagen blijkbaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:24 schreef BigBear80000 het volgende:
[..]
Komt, omdat hij maar 3 dagen weg is.
Komt vanzelf wel. Zijn gewoon wat grootquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ga jij nou maar zorgen dat je plaatjes gewoon te zien zijn....
Mischien groeit bij hem daar ook geen haar? Plus hij komt van de SAS. Hij heeft altijd een mes bijzich, mischien scheert hij zich daarmee.????????quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:29 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nou en, dat maakt mij niet echt doen soppen.. ik had hem ook al eeeuwen (drie dagen blijkbaar) niet gezien dus in mijn hoofd was hij helemaal wild en mannelijk en behaard en kwam hij mij redden uit een gletsjer. En hadden we lieve seks.
![]()
Maar ik heb nu ook het idee dat hij zijn borsthaar scheert omdat alles zo netjes is..
Ja weetikveel, ik neukt hem niet, dus ik heb geen idee. Maar toch vind ik het beter bij het beeld/fantasie passen.. mannen in wildernis + haar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:34 schreef BigBear80000 het volgende:
[..]
Mischien groeit bij hem daar ook geen haar? Plus hij komt van de SAS. Hij heeft altijd een mes bijzich, mischien scheert hij zich daarmee.????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |