Waarom met Chai slapen dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:06 schreef Mozy het volgende:
[..]Net alsof het waard is om bij iemand in bed te kruipen die geen big ass en nice tits heeft.
Op zolder staat een zonnebank. Kan iemand kiezen of ie onder de zonnebank wil pitten of gewoon op een matras ergens.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen die bij mij logeert slaapt gewoon in mijn bed.Anders moet ik weer slepen met matras enzo.
Tell us.quote:
Je mag PM's posten als je de afzender niet vermeldt.quote:
DO IT VANMIDDAG. Voor voetbal. Dus als Nederland wint ben je nog altijd vrolijk =$ En als Nederland verliest en ze dissed je ben je depressed als een mofo. Maar kleine kans.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:07 schreef Japsnars het volgende:
Ja, vanmiddag of morgen sms'en of ze nog wat wil afspreken of niet.
Dat gaat hem maar worden.
Het is een interessante PM, dus dan is de afzender van levensbelang.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je mag PM's posten als je de afzender niet vermeldt.
Het is celstraf waard dus ik zeg niks.quote:
HUDDEH?quote:
pm doorquote:
Dat stond gisteren op 4chanquote:
Heb je opgeslagen? Linkje?quote:
quote:
Ah ja prima.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
DO IT VANMIDDAG. Voor voetbal. Dus als Nederland wint ben je nog altijd vrolijk =$ En als Nederland verliest en ze dissed je ben je depressed als een mofo. Maar kleine kans.
Ik heb nog wel een linkje, jaquote:
Zeg gewoon iets met als we vanavond winnen, zullen we het dan vieren met een terrasje van de week? <3quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah ja prima.
Nu even kijken of ik stuur, wil je nog wat afspreken deze week of niet? Of heb je nog zin van de week een terrasje te pakken?
Dat eerste plan met 'je mag ook nee zeggen' heb ik geschrapt![]()
Jeweet wat je nu te doen staat.quote:
Je mag ook nee zeggenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah ja prima.
Nu even kijken of ik stuur, wil je nog wat afspreken deze week of niet? Of heb je nog zin van de week een terrasje te pakken?
Dat eerste plan met 'je mag ook nee zeggen' heb ik geschrapt![]()
en toen verloren we de wedstrijdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg gewoon iets met als we vanavond winnen, zullen we het dan vieren met een terrasje van de week? <3
Maar 2 procent kans van fail.
Ja deze.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg gewoon iets met als we vanavond winnen, zullen we het dan vieren met een terrasje van de week? <3
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je mag ook nee zeggenWat is dat voor suicide actie. Maar ik zou zelf nooit " OF NIET?!?" erbij zetten. Maar in deze situatie is het wel nodig omdat je het al eerder hebt gevraagd.
DO IT
ja, maar dan niet uit of the blue. Wel wat provocerends ervoor en dan daarna wat Laki zegtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
0% dat Nederland verliest, 2% dat ze gewoon niet wil.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik vind hem verder ook wel mooi.quote:
Iets provocerends? Voorbeeld?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:17 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar dan niet uit of the blue. Wel wat provocerends ervoor en dan daarna wat Laki zegt
VUILE TEEF IK SLA JE KK HARD IN ELKAAR ALS WE VANAVOND VERLIEZENquote:
Inderdaad, ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |