Ja maar ik ben bang dat ze het niet grappig vind en ik wil mijn eigen glazen niet ingooien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
sms , en als ze kut antwoord is HET OVERRRR
HOE KAN IETS OVER GAAN WAT NIET EENS BEGONNEN IS?!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
sms , en als ze kut antwoord is HET OVERRRR
Ik ook, dan laat ik ze verkrachten door een animal. Met m'n ogen dan.quote:
stapelbed?quote:
Ik knijp in hun ass, met mijn ogen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook, dan laat ik ze verkrachten door een animal. Met m'n ogen dan.
Nee, maar op dit moment gooit een andere 18 jarige jongen jouw glazen wel in, omdat hij wél actie onderneemtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat ze het niet grappig vind en ik wil mijn eigen glazen niet ingooien.
Sorry Jap =$quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, maar op dit moment gooit een andere 18 jarige jongen jouw glazen wel in, omdat hij wél actie onderneemt
Boeie man. Als je het zelf grappig vind moet zij het ook grappig vinden. Zo moet je denken. En als het al niet zou lukken door een slechte grap zou het nooit gelukt zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat ze het niet grappig vind en ik wil mijn eigen glazen niet ingooien.
Infratechniek HBO begin ik in september mee, heb nu diploma niveau 4 gehaald.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:58 schreef Mozy het volgende:
Maar PLV, welke opleiding doe je dan? En welk niveau?
re;re;re;re;re;re ik ken je niet maar je bent mooiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, maar op dit moment gooit een andere 18 jarige jongen jouw glazen wel in, omdat hij wél actie onderneemt
hopelijk geen nachtelijke bezoekenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, een verdieping als in een trap oplopen en dan een hogere verdieping bereiken.
Nice. Ik moet nog 2 jaar wachten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Infratechniek HBO begin ik in september mee, heb nu diploma niveau 4 gehaald.
Homofoob. Waarom slapen jullie niet gezellig in 1 bed.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, een verdieping als in een trap oplopen en dan een hogere verdieping bereiken.
lepeltje/lepeltjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Homofoob. Waarom slapen jullie niet gezellig in 1 bed.
Jullie maken fokgrappen in het echt GET REALquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:01 schreef Mozy het volgende:
Chai kwam laatst naar mij toe:
"wd heeft een nieuw woord voor jammer verzonnen."
"Oh ja? Wat dan"
"kankerjammer [ afbeelding ]"
Ik moest lachen.
You're going down.quote:
Omdat theKC geen big ass en nice tits heeft?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Praten over FOK! in real lifequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:01 schreef Mozy het volgende:
Chai kwam laatst naar mij toe:
"wd heeft een nieuw woord voor jammer verzonnen."
"Oh ja? Wat dan"
"kankerjammer [ afbeelding ]"
Ik moest lachen.
Oh, ze zei dat op MSN.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie maken fokgrappen in het echt GET REAL
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat theKC geen big ass en nice tits heeft?
Oh gawd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
re;re;re;re;re;re ik ken je niet maar je bent mooi
xxxxx (361)
vandaag: 11.55
hahaha je hebt gelijk ik woon in het gooi
heb je ook msn dat praat makkelijker :$ ?
xx
Ik ben 23 als ik klaar ben met de pabo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je het maar haalt voor je 30e is alles goed.
Sms me dat maar.quote:
Hij bedoelt gewoon msn hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie maken fokgrappen in het echt GET REAL
Msn'en terwijl je in hetzelfde huis zit echt GET REALquote:
Extra veel ruimte om te slapen dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat theKC geen big ass en nice tits heeft?
Ik heb je nummer niet.quote:
haha, ze smste mij laatst dat ze best wel wat in me ziet, maar ze twijfelt nog tussen mijn mede-assman C_N en mij, jij bent buitenspel JAP.quote:
Nee, ik dus ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
He Jap bedenk maar iets anders. Hier ben ik niet echt dol op =$
Zelfde huis? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Msn'en terwijl je in hetzelfde huis zit echt GET REAL
wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Msn'en terwijl je in hetzelfde huis zit echt GET REAL
Jou verkiezen boven mij, get realquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
haha, ze smste mij laatst dat ze best wel wat in me ziet, maar ze twijfelt nog tussen mijn mede-assman C_N en mij, jij bent buitenspel JAP.
In de weekeinden.quote:
Iedereen die bij mij logeert slaapt gewoon in mijn bed.quote:
SHE FIRED YA ASSquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
haha, ze smste mij laatst dat ze best wel wat in me ziet, maar ze twijfelt nog tussen mijn mede-assman C_N en mij, jij bent buitenspel JAP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |