Ah, op die manier.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou als het 3-0 is word ik ingehaald op zoeen poultje, maar als het niet zo is win ik hoogwaarschijnlijk iets moois daar, aangezien ik best hoog sta.
Whut nee, dat was boeken terugbrengenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookOm 15:30 toch?
Oh.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had vorige week gevraagd of ze wat wilde gaan doen maar nooit een datum geprikt..
I'm confused, daar was je toch zo zenuwachtig voor?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whut nee, dat was boeken terugbrengen![]()
Ja maar ik kreeg dit weekend alleen van die afstandelijke sms'jes dus toen had ik zoiets van mehquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh.
Schiet eens op dan, het is al dinsdag!
Ninja say good luckquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:46 schreef reetveter het volgende:
Ik ga fitnessen en dan mijn toets maken. Ninja whut
zet 'm op ninjaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:46 schreef reetveter het volgende:
Ik ga fitnessen en dan mijn toets maken. Ninja whut
Jaha, want toen zou ik haar weer zien na een weekend vol twijfel en 2 kutsmsjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
I'm confused, daar was je toch zo zenuwachtig voor?![]()
Ze speelt hard2get, je moet daar doorheen prikken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg dit weekend alleen van die afstandelijke sms'jes dus toen had ik zoiets van meh
NINJA PLEASEEquote:
Goed verliefd zo te zien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jaha, want toen zou ik haar weer zien na een weekend vol twijfel en 2 kutsmsjes.
Lang verhaal allemaal![]()
Zou het?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze speelt hard2get, je moet daar doorheen prikken.
Net zoals haar maagdenvliesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze speelt hard2get, je moet daar doorheen prikken.
Yupquote:
Denken dat ze nog maagd isquote:
Het is AP zelfquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
Back me up in deez: AP noemt me schatje
Het is een kloon maner bestaan geen 14jarigen op fok
En hoeveel jongens?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:51 schreef Potloodvis het volgende:
Vandaag kennismaking gehad, zit maar bij 4 meisjes in de klas, maar wel 1 chica.
Hahaha wat was ik denkende?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Denken dat ze nog maagd is![]()
NINJA PLEASE
derpquote:
Ik wist het, heb jij wel geslapen nu papi en mami niet meer aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Moest je vanmorgen op de buurtbus rijden!!!!
Sector techniek hč, maar ik kon niemand dus fijn bij die chica gaan zitten. Alleen jammer dat haar vriendin zo lelijk was, een echte ginger. Spierwit en oranje haar.quote:
thakc heeft lingerie en de jurk van zijn moeder aangetrokken, op hun bed gaan liggen, en zitten aftrekken op de kinderfoto's van zijn vader.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wist het, heb jij wel geslapen nu papi en mami niet meer aanwezig zijn?
Beter, maar zonder 1 jongen in de klas is ook niet al te leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Mozy het volgende:
Ik zit volgend jaar bij 16 meisjes waarvan 8 chica's in de klas.
En ik ben de enige jongen(de andere 2 zijn gestopt)
Jammer dat je een vriendin hebtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Mozy het volgende:
HUDDEHquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Mozy het volgende:
Gadverdarrie hij moet donderdag nog bij mij pitten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
thakc heeft lingerie en de jurk van zijn moeder aangetrokken, op hun bed gaan liggen, en zitten aftrekken op de kinderfoto's van zijn vader.
wachten wachten wachtenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik wilde iets sturen maar ik ben bang dat zij het niet grappig vind
Moet ik nu gewoon wachten en haar vanmiddag/morgen vragen of ze nog wat wil afspreken?
Ja dus? Je hebt toch een vriendin!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Mozy het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
thakc heeft lingerie en de jurk van zijn moeder aangetrokken, op hun bed gaan liggen, en zitten aftrekken op de kinderfoto's van zijn vader.
Meh, de meisjes zijn wel aardig enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beter, maar zonder 1 jongen in de klas is ook niet al te leuk.
inderdaad. dan wordt je al snel als de homo gezien omdat je constant wijven om je heen hebt,quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beter, maar zonder 1 jongen in de klas is ook niet al te leuk.
Vandaag kan ze toch sowieso niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:55 schreef wise het volgende:
[..]
wachten wachten wachten![]()
a real man goes home and fucks the promqueen.
YOU GOT TO MAKE YOUR CHOICE MOTHERFUCKER!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Japsnars het volgende:
Moet ik nu gewoon wachten en haar vanmiddag/morgen vragen of ze nog wat wil afspreken?
quote:
hihi.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dus? Je hebt toch een vriendin!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gadverdarrie hij moet donderdag nog bij mij pitten.
Inderdaad, door vreemden althans.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:56 schreef wise het volgende:
[..]
inderdaad. dan wordt je al snel als de homo gezien omdat je constant wijven om je heen hebt,
sms , en als ze kut antwoord is HET OVERRRRquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik verkracht ze toch altijd door te kijken.quote:
Ninja say what?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
sms , en als ze kut antwoord is HET OVERRRR
Ik kleed ze uit met mijn ogen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik verkracht ze toch altijd door te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |