Ah op die fiets. Nee maar half negen begint ie pas? En dan ben jij al klaar daar?quote:
En dan nog half uur naar huis ja..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Nee maar half negen begint ie pas? En dan ben jij al klaar daar?
Gewoon eerder wegsneakenquote:
In de kantine van mijn ROC staat altijd een beamer aan met Ned 1.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon eerder wegsneakenOf regelen dat ze daar een beamer plaatsen.
Jaquote:
dat wordt dus blijven zittenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef reetveter het volgende:
Zometeen toetsWordt hem weer niet. Ik moet toch echt even zoeken naar motivatie. Morgen is mijn laatste toets voor het jaar hopen dat dat hem dan wel wordt
Waar gaat ie over?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef reetveter het volgende:
Zometeen toetsWordt hem weer niet. Ik moet toch echt even zoeken naar motivatie. Morgen is mijn laatste toets voor het jaar hopen dat dat hem dan wel wordt
Zonder bandje is 16-?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
Ikweethet, geen hosselverhalen enzo maar ik wil toch even kwijt dat ik met een kankerspange chick zonder bandje ben gegaan gisterZakelijk gehouden alles, geen nummer gevraagd niks, alleen naam
3-1quote:
Nee manquote:
Marketingcommunicatie.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
Ikweethet, geen hosselverhalen enzo maar ik wil toch even kwijt dat ik met een kankerspange chick zonder bandje ben gegaan gisterZakelijk gehouden alles, geen nummer gevraagd niks, alleen naam
yehquote:
yeh.quote:
quote:
haha.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Lakitu het volgende:
Ze had wel zoeen glowinthedark bandje maar die werden gewoon uitgedeeld daar, zegt niks over age
Klinkt wel als een leuk vakquote:
Hij heeft gelijk, de wedstrijd van vanavond is Uruguay v. Nederland, dus 3-1 zou betekenen dat Uruguay wint.quote:
hahahaquote:
That's what your momma said, ninjaquote:
Je weet best dat ik gewoon de stand voor Nederland geef.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, de wedstrijd van vanavond is Uruguay v. Nederland, dus 3-1 zou betekenen dat Uruguay wint.
Ja en ik kan het opzich ook welquote:
Nee, maar maakt niet uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet best dat ik gewoon de stand voor Nederland geef.
Alweer?quote:
Welke datequote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, maar maakt niet uit.
Hoe ging je date?
Wacht eens even, jij had toch al een date afgesproken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke dateIk had gewoon met die vriend afgesproken in de kroeg en zijn vriendin, dat meisje, en nog een meisje zouden er ook zijn.
Uiteindelijk was het allemaal wel heel gezellig. Had op het moment dat ze weg zouden gaan nog willen vragen of ze nou nog wat wilde gaan doen van de week maar toen bleek de hele kroeg dicht te gaan en is het er eigenlijk niet meer van gekomen.
Dus nu zit ik te twijfelen wat ik zal sms'en.
Ik verwacht inderdaad geen tegendoelpuntquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:41 schreef Lakitu het volgende:
Maar Hoogstaande, jij verwacht dus geen tegendoelpunt?
En btw wat het ook wordt, het mag GEEN 3-0 worden.Als het geen 3-0 wordt kan ik wellicht ergens een mooie prijs pakken.
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wacht eens even, jij had toch al een date afgesproken?
Nou als het 3-0 is word ik ingehaald op zoeen poultje, maar als het niet zo is win ik hoogwaarschijnlijk iets moois daar, aangezien ik best hoog sta.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad geen tegendoelpunt
Hoezo dan? Waarom zou het bij 3 - 0 dan mis zijn?
Ik had vorige week gevraagd of ze wat wilde gaan doen maar nooit een datum geprikt..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wacht eens even, jij had toch al een date afgesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |