Ah op die fiets. Nee maar half negen begint ie pas? En dan ben jij al klaar daar?quote:
En dan nog half uur naar huis ja..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Nee maar half negen begint ie pas? En dan ben jij al klaar daar?
Gewoon eerder wegsneakenquote:
In de kantine van mijn ROC staat altijd een beamer aan met Ned 1.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon eerder wegsneakenOf regelen dat ze daar een beamer plaatsen.
Jaquote:
dat wordt dus blijven zittenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef reetveter het volgende:
Zometeen toetsWordt hem weer niet. Ik moet toch echt even zoeken naar motivatie. Morgen is mijn laatste toets voor het jaar hopen dat dat hem dan wel wordt
Waar gaat ie over?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef reetveter het volgende:
Zometeen toetsWordt hem weer niet. Ik moet toch echt even zoeken naar motivatie. Morgen is mijn laatste toets voor het jaar hopen dat dat hem dan wel wordt
Zonder bandje is 16-?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
Ikweethet, geen hosselverhalen enzo maar ik wil toch even kwijt dat ik met een kankerspange chick zonder bandje ben gegaan gisterZakelijk gehouden alles, geen nummer gevraagd niks, alleen naam
3-1quote:
Nee manquote:
Marketingcommunicatie.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
Ikweethet, geen hosselverhalen enzo maar ik wil toch even kwijt dat ik met een kankerspange chick zonder bandje ben gegaan gisterZakelijk gehouden alles, geen nummer gevraagd niks, alleen naam
yehquote:
yeh.quote:
quote:
haha.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:34 schreef Lakitu het volgende:
Ze had wel zoeen glowinthedark bandje maar die werden gewoon uitgedeeld daar, zegt niks over age
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |