We waren gisteravond op Scheveningen strand aan het chillen, helemaal legaal met een vuurkorf vuur maken, jonko erbij, drank erbij, je weet hoe het is.
Dat was gewoon fucking chillend, maar op het moment dat we weg wilde gaan kwamen er ineens twee agenten naar ons toe, of we even naar de strandtent willen lopen.
Toen was ik ze al aan het irriteren, want ik vroeg waarom we daar heen moesten gaan.
"Laat je ID zien!

" was het antwoord, waarop ik zei "Ja dag, geef eerst maar de reden waarom ik het moet laten zien".
Waarop die mij gewoon bij m'n keel pakt en me begint te wurgen.
Zegt ie "We spelen geen spelletjes hier, laat je ID zien".
Fucking zó werkt het niet, agent:r
Maar ja, zo werkt het wél, ik had geen zin om nog meer gewurgd te worden, dus heb ik maar mijn ID gepakt, en zijn mijn gegevens opgeschreven.
Tóen vertelden ze ineens wel de reden, namelijk dat er "iemand die stoelen van die strandtent heeft verplaatst".
Want dat is wel een goede reden om iemand te wurgen.
Maar dat is nog niet alles! Toen we allemaal onze ID hadden laten zien (onder dwang

) rénden ze zowat naar het volgende groepje wat nog op het strand aan het chillen was.
Volgens mij hebben ze niet eens wat gezegd tegen die mensen, want diezelfde agent die mij lekker liep te wurgen begon op dat moment een chick meerdere keren in haar gezicht te slaan!
Nou mensen, als de popo zulke dingen gaat doen kan je maar beter weg gaan en blij zijn dat alleen je gegevens zijn opgeschreven.
Dus toen waren we nog naar huis aan het lopen vanaf het strand (ja ik ga geen boete erbij krijgen voor fietsen zonder licht), zien we in totaal een stuk of 8 politieauto's en een paar motors keihard naar het strand toe racen, waarschijnlijk om meer mensen in elkaar te slaan.
Het valt me nog mee dat er geen propaganda bericht op nu.nl over staat.

Samenvatting: Agent wurgt mij omdat ik m'n ID niet laat zien, slaat daarna een chick inelkaar en belt nog 8 politieauto's voor backup.
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 02-07-2010 13:00:21 ]