Naja, als het goed is staat in hun rooster wie die nacht waar was. Dus dan kunnen ze achterhalen wie op dat moment waar was. Vraag me af of ze dat gaan doen en of er iets uitkomt. Maar het is het enige wat je kan doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:07 schreef Skonk het volgende:
[..]
Kan dat nog? Ik heb z'n nummer of naam helemaal niet gekregen
Helemaal in de houdgreep jongenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:10 schreef Northside het volgende:
Gewurgd... gast, jij als echte gangster moet toch weten wat wurgen is. Dat is NIET als iemand 1 hand op je schouder legt.
Vond je het nu wel of niet vervelend?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:57 schreef Skonk het volgende:
.......bla bla......
Volgens mij hebben ze niet eens wat gezegd tegen die mensen, want diezelfde agent die mij lekker liep te wurgen begon op dat moment een
Ik heb nog wel tijdens die wurging "kankeridioot" en "geflipte" gezegd, en ben er mee weggekomenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:15 schreef StevenMac het volgende:
Beter klap je die skere kk popo de volgende keer mattie, ze waren met zn 2en tog!?
Dan stond je zeker opgefokt met je armen te zwaaien toen ze je om je id vroegen en jij een grote bek opzette.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:11 schreef Skonk het volgende:
Helemaal in de houdgreep jongen
nadat je hem gepijpt had?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb nog wel tijdens die wurging "kankeridioot" en "geflipte" gezegd, en ben er mee weggekomen
Nee, serieus niet, ik zei alleen "Ja, zeg maar eerst waarom anders laat ik niks zien", en werd meteen bijna getackeld door die gastquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef Northside het volgende:
[..]
Dan stond je zeker opgefokt met je armen te zwaaien toen ze je om je id vroegen en jij een grote bek opzette.
natuurlijk niet, zo is TS helemaal niet...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef Northside het volgende:
[..]
Dan stond je zeker opgefokt met je armen te zwaaien toen ze je om je id vroegen en jij een grote bek opzette.
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:20 schreef bas-beest het volgende:
[..]
natuurlijk niet, zo is TS helemaal niet...
Ai mattie, volgende keer gewoon een kopstoot geven en zeggen dat hij te dichtbij kwam met zijn hoofd en dat je spastisch bentquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb nog wel tijdens die wurging "kankeridioot" en "geflipte" gezegd, en ben er mee weggekomen
Ik geloof je mattiequote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:24 schreef Skonk het volgende:
Maar iedereen hier denkt dus dat het aan mij lag?
En dat die chick vroeg of ze in elkaar geslagen kon worden door hem?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:57 schreef Skonk het volgende:
jonko erbij
fucking chillend
Waarop die kankerjood
Fucking zó werkt het niet, kankernazi
de popo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:47 schreef Golden_Pauper het volgende:
terechte klacht TS, of ik je geloof is een tweede maar dit zijn gewoon de fascistische trekjes van de kankerwouten. Machtsgeile fags die vroeger waarschijnlijk gepest zijn omdat ze kenkernoob zijn.
Die stoelen waren er gewoon nog, dus het was een leugen, ze wilden gewoon meppenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:50 schreef juxtaposition het volgende:
en omdat ze in hun outfit over het strand moeten banjeren omdat er "stoelen zijn verplaatst"![]()
terwijl swa hier gewoon bonkie zit te sjillen met zn matties jwz!
quote:
Ik zie in ts geen kansloze hangjongere maar gewoon iemand die met z'n matties op t strand chillt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd beter dan kansloze hangjongeren die geen fuck toevoegen aan deze samenleving, de keiharde knuppel in de nek zou verplicht moeten zijn bij mensen die zo lullen.
mijne ook omdat ik jeff quotte?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:55 schreef Jeff89 het volgende:
Mijn post verwijderd omdat ik Heatwave een rat noemde ja?
Herhaling dan maar: Je had die agent z'n ID moeten vragen en een klacht moeten indienen.. Ze zijn verplicht zich te legitimeren, wat ze ook zeggen.
Wtf, jij hebt een vuurkorf die vuur kan maken? Die wil ik ook! Hoe kom je daaraan?!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:57 schreef Skonk het volgende:
helemaal legaal met een vuurkorf vuur maken
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:57 schreef Skonk het volgende:
r "iemand die stoelen van die strandtent heeft verplaatst".
Want dat is wel een goede reden om iemand te wurgen.
.
in je ongebreidelde fantasie misschien...quote:
Van die brave borsten, gelijk in de 'jameneer, neemeneer' modus gaan als er een uniform moeilijk komt doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:12 schreef cvboer het volgende:
Terechte aktie van de agent. TS is zo'n bijdehand pubertje die denkt even "leuk" over te komen.
TS had dit voorval simpel kunnen voorkomen door gewoon zijn bek dicht te houden en zijn ID te geven.
De politie is geen reden nodig om naar je ID te vragen. Dat ding had je dus gewoon moeten geven.
Door figuren als de TS gaat de maatschappij naar de kloten. Overal maar tegen aan lopen schoppen en zo veel mogelijk weerstand bieden. Dit alles aangevuld met zoveel drank zuipen en pretshag.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Van die brave borsten, gelijk in de 'jameneer, neemeneer' modus gaan als er een uniform moeilijk komt doenWees maar trots op jezelf jongeman. Je bek houden omdat 'n omhoog gevallen onderbetaald VMBO-T figuur zich verbeeld dattie gezag uitstraalt. Sukkel.
De maatschappij gaat naar de kloten van jongeren die drinken en blowen op het strand ja. En de politie die hun boekje te buiten gaan, wetten en regels negeren en zich te pas en onpas schuldig maken aan intimiderend gedrag, al waren de de Stasi (niet dat ze weten wat dat is, met hun VMBO-T op zak) DAT zijn de mannen en vrouwen die deze maatschappij draaiend houden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Door figuren als de TS gaat de maatschappij naar de kloten. Overal maar tegen aan lopen schoppen en zo veel mogelijk weerstand bieden. Dit alles aangevuld met zoveel drank zuipen en pretshag.Naar mijn idee kansloos volk waar je het verstand in moet rammen, iets wat de agent dus deed.
Wie zegt dat de politie hun boekje te buiten is gegaan? De TS kan dat wel gedacht hebben door het gebruik van verdovende middelen. Feit blijft dat je gewoon verplicht ben om je ID te laten zien als daar om gevraagd wordt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:01 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De maatschappij gaat naar de kloten van jongeren die drinken en blowen op het strand ja. En de politie die hun boekje te buiten gaan, wetten en regels negeren en zich te pas en onpas schuldig maken aan intimiderend gedrag, al waren de de Stasi (niet dat ze weten wat dat is, met hun VMBO-T op zak) DAT zijn de mannen en vrouwen die deze maatschappij draaiend houden.I say again: Sukkel.
Meningen over dingen die je niet kent..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wie zegt dat de politie hun boekje te buiten is gegaan? De TS kan dat wel gedacht hebben door het gebruik van verdovende middelen. Feit blijft dat je gewoon verplicht ben om je ID te laten zien als daar om gevraagd wordt.
Een ander feit is dat de huidige jeugd compleet losgeslagen is, ze denken dat alles maar en kan,( uitzonderingen daargelaten) en die pretsigaretten moeten ze preventief verbieden.
Er moet een reden zijn om het te vragen, en in eigenlijk alle gevallen moeten ze je dat gewoon vertellen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wie zegt dat de politie hun boekje te buiten is gegaan? De TS kan dat wel gedacht hebben door het gebruik van verdovende middelen. Feit blijft dat je gewoon verplicht ben om je ID te laten zien als daar om gevraagd wordt.
Dat klopt, een APV ( Algemene Plaatselijke Verordening ) kan voldoende zijn om preventief te controleren op ID bewijzen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:56 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Er moet een reden zijn om het te vragen, en in eigenlijk alle gevallen moeten ze je dat gewoon vertellen.
En als iemand vraagt naar die motivatie, grijp je hem natuurlijk direct bij de keelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat klopt, een APV ( Algemene Plaatselijke Verordening ) kan voldoende zijn om preventief te controleren op ID bewijzen.
Verder is een agent niet verplicht om je de reden te vertellen waarom hij je ID wil zien, echter, hij heeft wel een motivatie nodig, en dat kan óf een APV zijn waar het is in opgenomen of bij een staande houding.
* ter info, ik ben vrijwilliger bij de politie.
Oh god, als dit soort types bij de politie gaan...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat klopt, een APV ( Algemene Plaatselijke Verordening ) kan voldoende zijn om preventief te controleren op ID bewijzen.
Verder is een agent niet verplicht om je de reden te vertellen waarom hij je ID wil zien, echter, hij heeft wel een motivatie nodig, en dat kan óf een APV zijn waar het is in opgenomen of bij een staande houding.
* ter info, ik ben vrijwilliger bij de politie.
")quote:cvboer :Wie zegt dat de politie hun boekje te buiten is gegaan? De TS kan dat wel gedacht hebben door het gebruik van verdovende middelen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:12 schreef cvboer het volgende:
Terechte aktie van de agent. gewoon bek dicht te houden en ID geven.
Kerel, hoe komt pauper aso volk als jij bij de politie?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Door figuren als de TS gaat de maatschappij naar de kloten. Naar mijn idee kansloos volk waar je het verstand in moet rammen, iets wat de agent dus deed.
Hij moet wel een reden hebben om een ID te vragen hoor, ken je rechtenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:16 schreef nuget het volgende:
gelukkig hoeft de agent in kwestie ook geen reden te hebben om je ID te vragen, die moet je namelijk sowieso bij je hebben en heeft een agent het recht je die te vragen (waarop jij het recht hebt om zijn identificatie te vragen).
En waarschijnlijk ben jij een van die ongelovelijk irritante kut pubers die een grote bek heeft, waarop de agent je beet heeft gepakt... ik zeg volgende keer een goeie klap op je kop dan voel je het nog eens
Vind je het gek dat de jeugd denkt dat alles kan? Als je fietst zonder licht word je wel aangehouden, maar als jij stenen van een snelweg af gaat gooien is er niks aan de hand! Níemand die ik ken is OOIT geholpen door een agent, alleen maar geirriteerd, lastig gevallen en aangehouden, dus logisch dat er geen vertrouwen is.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een ander feit is dat de huidige jeugd compleet losgeslagen is, ze denken dat alles maar en kan,( uitzonderingen daargelaten) en die pretsigaretten moeten ze preventief verbieden.
Mensen die denken dat dit verzonnen isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef bas-beest het volgende:
[..]
in je ongebreidelde fantasie misschien...
Onwaar. Hij hoeft die reden alleen niet per se met je te delen.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:16 schreef nuget het volgende:
gelukkig hoeft de agent in kwestie ook geen reden te hebben om je ID te vragen, die moet je namelijk sowieso bij je hebben en heeft een agent het recht je die te vragen (waarop jij het recht hebt om zijn identificatie te vragen).
Aannames, aannames... En waarschijnlijk had jij een NSB'er geweest in 40-45..quote:En waarschijnlijk ben jij een van die ongelovelijk irritante kut pubers die een grote bek heeft, waarop de agent je beet heeft gepakt... ik zeg volgende keer een goeie klap op je kop dan voel je het nog eens
Ja, om te werken i.p.v. een beetje zitten blowen.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:04 schreef Jeff89 het volgende:
Uberhaubt al die figuren hier die geweld door mensen in publieke functies vergoeielijkenKomen jullie wel eens buiten, ofwa?
Mensen die nooit jong zijn geweestquote:Op zondag 4 juli 2010 12:33 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ja, om te werken i.p.v. een beetje zitten blowen.
Ja, ik vind dat gek ja, de maatschappij verhard, dat is een ding wat zeker is. Het lijkt wel of er tegenwoordig niet meer wordt nagedacht. Handeling----->gevolgen, de meesten snappen het niet, of zien het niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:58 schreef Skonk het volgende:
[..]
Vind je het gek dat de jeugd denkt dat alles kan? Als je fietst zonder licht word je wel aangehouden, maar als jij stenen van een snelweg af gaat gooien is er niks aan de hand! Níemand die ik ken is OOIT geholpen door een agent, alleen maar geirriteerd, lastig gevallen en aangehouden, dus logisch dat er geen vertrouwen is.
Dus wij zijn allemaal crimineel volgens jou? Omdat we door rood lopen als er geen verkeer is? Omdat we over de stoep fietsen? Omdat we de reden vragen waarom we worden aangehouden? Dát is crimineel volgens jou?
Verder mag je je bullshit mening over "pretsigaretten" wel voor je houden
Ja, en als dit een soort droom voor je is zou ik NU WoW uitdoen en naar buiten gaanquote:Op zondag 4 juli 2010 12:46 schreef Geo3kant het volgende:
Vond je het geloofwaardig toen je wakker werd?
Dit is precies hoe de politie werkt in Nederland, excuusjes maken voor het eigen falen.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat gek ja, de maatschappij verhard, dat is een ding wat zeker is. Het lijkt wel of er tegenwoordig niet meer wordt nagedacht. Handeling----->gevolgen, de meesten snappen het niet, of zien het niet.
Als ik iemand zie fietsen zonder licht aan, dan is die aan de beurt, simpel zat, zie ik iemand door rood lopen op een rustige dag, knijp ik een oogje dicht. Heeft allemaal te maken met de gevaarzetting van de overtreding, het een weegt zwaarder dan een ander.
Wat betreft die stenen gooien vanaf een viaduct is gewoon lastig, 9 van 10 keer komt de melding veels te laat binnen en is de dader allang gevlogen. Krijgen wij vaker meldingen over een locatie dan wordt er actief gesurveilleerd.
Verder schrijf ik nergens dat iedere jongere crimineel is, ik zeg alleen dat het merendeel niet de gevolgen inzien van hun doen en laten. Verder is het gewoon zo dat het bijdehante gedrag van sommige buitengewoon irritant is, met name als ze in groepen zijn. Ik snap dat het stoer tegenover je vrienden is, maar doe gewoon normaal.
Ik wil wedden dat als de TS zijn ID gewoon had laten zien er niks gebeurt was.
Tuurlijk mag iemand vragen waarom je je ID moet laten zien, maar de combi van honend gelach en de sfeer van de situatie die de TS beschrijft kan een reden zijn om het als irritant te omschrijven, en is een strenger optreden gewenst.
Ik weet precies hoe dat werkt in dergelijke groepen, ik zit inmiddels zo'n 14 jaar bij politie,dus heb wat dat betreft al voldoende meegemaakt. Spreek je een jongere 1 op 1 ergens op aan is er niks aan de hand. Normale communicatie is dan zeer goed mogelijk, zijn ze in een groep, beetje drugs erbij en normale communicatie is bijna niet mogelijk. De een wil zich niet onder doen voor de ander. Met name het "stoer doen" tegenover je vrienden word zeer gewaardeerd, lijkt wel.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:56 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dit is precies hoe de politie werkt in Nederland, excuusjes maken voor het eigen falen.
Bijvoorbeeld waar "je honend gelach en de sfeer van de situatie" vandaan haalt?
En ja, tuurlijk was er niks gebeurd als ik mijn ID gewoon had laten zien, maar je snapt het niet, zo werkt een normaal vrij land niet.
Ik stel me tegenwoordig áltijd vijandig op tegen de politie, ik zie het namelijk totaal andersom.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe dat werkt in dergelijke groepen, ik zit inmiddels zo'n 14 jaar bij politie,dus heb wat dat betreft al voldoende meegemaakt. Spreek je een jongere 1 op 1 ergens op aan is er niks aan de hand. Normale communicatie is dan zeer goed mogelijk, zijn ze in een groep, beetje drugs erbij en normale communicatie is bijna niet mogelijk. De een wil zich niet onder doen voor de ander. Met name het "stoer doen" tegenover je vrienden word zeer gewaardeerd, lijkt wel.
Ik en de politie in zijn algemeenheid werkt zo, we willen gewoon normaal gedrag zien, bij mij kun je 2 kanten op de makkelijke en de moeilijke, wil je het jezelf makkelijk maken dan doe je gewoon wat er gevraagd wordt, dan is er ook niks aan de hand.
Wil je het moeilijk?, ook geen probleem, dan zul je het moeilijk krijgen ook, werken we graag aan mee als agent zijnde. een mogelijke afgang voor je vrienden zit er dan dik in.
Misschien had de desbetreffende agent zijn dag niet, ik weet dat niet, ik was er niet bij. IK wil het gedrag van de agent ook niet goedpraten. Waar het mij om gaat is dat mensen zich in groepen zich minder tolerant opstellen dan wanneer ze alleen zijn, ook wel kuddegedrag genoemd.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:25 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik stel me tegenwoordig áltijd vijandig op tegen de politie, ik zie het namelijk totaal andersom.
Ik doe níks, en dan komt de politie moeilijk doen, dus dan kunnen ze het inderdaad moeilijk krijgen.
Nee, ik laat mijn ID niet zomaar zonder reden zien zien. Kan je blijven zeggen dat ik dat wel moet doen maar dan kan je beter in Noord Korea gaan wonen als je dat de norm vind.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:13 schreef Prachtman het volgende:
Een vrij land betekend nietdat jij alles mag doen en laten wat jou uitkomt. Er blijven regels die je hebt te respecteren, daar horen de mensen die de regels handhaven bij. Als jij normaal had gereageerd op de agenten was er zeer waarschijnlijk niets aan de hand geweest, maar jij moet moeilijk en respectloos doen tegen de agenten waardoor je aangepakt bent.
Probeer de volgende keer niet de opstandige puber uit te hangen maar ga volwassen met ze om, dan zul je merken dat het allemaal een stuk makkelijker gaat.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:27 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, ik laat mijn ID niet zomaar zonder reden zien zien. Kan je blijven zeggen dat ik dat wel moet doen maar dan kan je beter in Noord Korea gaan wonen als je dat de norm vind.
Blijf de politie lekker aanbidden, dankzij jou komen dus al die privacy beperkingen erdoorheen.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stoer! en vooral volhouden!
Pubertje.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:27 schreef Skonk het volgende:
[..]
Blijf de politie lekker aanbidden, dankzij jou komen dus al die privacy beperkingen erdoorheen.
Hoezo door mij dan? Als ik van te voren de reden had gehoord had ik heus wel mijn ID laten zien hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee door JOUW debiele gedrag moet de politie steeds vaker zo optreden, domme jochies als jij zorgen ervoor dat de politie niet meer normaal KAN optreden in dit soort situaties, tevaak is er weer zo'm doorgesnoven pestventje als jij bij. Dus gaan ze er maar meteen vanuit>
Je bent echt niet zo slim he?
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:30 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hoezo door mij dan? Als ik van te voren de reden had gehoord had ik heus wel mijn ID laten zien hoor.
"Dus dan gaan ze er maar meteen vanuit" Precies, en dat vind jij normaal?
Zelf naar gemaakt? Mag je je weer verklaren hoor, hoe heb ik dat precies gedaan?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet normaal. Maar zo werkt het tegenwoordig he? Er is niemand meer met respect voor de politie. En dat komt dus door gastjes als jij.
Zelf naar gemaakt, zelf de gevolgen accepteren.
Vind je het zo bizar als iemand rustig om de reden vraagt dat hij zijn ID moet laten zien?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe dat werkt in dergelijke groepen, ik zit inmiddels zo'n 14 jaar bij politie,dus heb wat dat betreft al voldoende meegemaakt. Spreek je een jongere 1 op 1 ergens op aan is er niks aan de hand. Normale communicatie is dan zeer goed mogelijk, zijn ze in een groep, beetje drugs erbij en normale communicatie is bijna niet mogelijk. De een wil zich niet onder doen voor de ander. Met name het "stoer doen" tegenover je vrienden word zeer gewaardeerd, lijkt wel.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:32 schreef Skonk het volgende:
[..]
Zelf naar gemaakt? Mag je je weer verklaren hoor, hoe heb ik dat precies gedaan?
Lekkere vergelijkbare situatie ook.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal je gedrag zijn geweest he? Ik ben pas ook nog ergens aangesproken door de politie omdat we zaten te BBQen waar het eigenlijk niet mocht. We hebben ze vriendelijk te woord gestaan, beloofd weg te gaan en ze wensten ons nog een fijne avond verder.
ik ken jullie groepjes wel hoor, ze doen zogenaamd nooit wat verkeerd, maar als je die kant op kijkt...
quote:Toen was ik ze al aan het irriteren, want ik vroeg waarom we daar heen moesten gaan.
"Laat je ID zien! " was het antwoord, waarop ik zei "Ja dag, geef eerst maar de reden waarom ik het moet laten zien".
Nee hoor, we leven hier (nog) niet in een politiestaatquote:Op zondag 4 juli 2010 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar ging het dus mis. het enige correcte antwoord is "hier meneer" en dan ben je overal vanaf. Zodra je meteen zo begint zit JIJ fout, hoe vervelend het ook is.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee hoor, we leven hier (nog) niet in een politiestaat
Nee ik snap het inderdaad niet, waarom krijg ik de schuld van verharding van de maatschappij als mensen als jij het normaal vinden om iemand te wurgen omdat hij de reden vraagt waarom hij ál zijn persoonlijke gegevens moet laten zien?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Laat maar, je snapt het gewoon niet. Dat heeft NIETS met een politiestaat te maken, je bent het gewoon verplicht.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:44 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee ik snap het inderdaad niet, waarom krijg ik de schuld van verharding van de maatschappij als mensen als jij het normaal vinden om iemand te wurgen omdat hij de reden vraagt waarom hij ál zijn persoonlijke gegevens moet laten zien?
Het is geen verplichte handelingquote:Op zondag 4 juli 2010 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat je het zelf in de hand werkt, komop nou., Agenten zijn ook mensen en na 100 pubertjes als jij die zo mans doen bij een verplichte handeling als het laten zien van je ID ben je er wel klaar mee.
Grote bek? Aanpakken.
Laat maar Heatwave, Skonk is van het type dat té dom is om te snappen dat je met respect problemen kunt voorkomen. @ Skonk, gewoon zo doorgaan jongenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Laat maar, je snapt het gewoon niet. Dat heeft NIETS met een politiestaat te maken, je bent het gewoon verplicht.
quote:
Jij bent te dom om te snappen dat je respect moet verdienenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Laat maar Heatwave, Skonk is van het type dat té dom is om te snappen dat je met respect problemen kunt voorkomen. @ Skonk, gewoon zo doorgaan jongen, jij gaat er wel komen..............niet dus.
Waar zeg ik dan dat je je ID zo af moet geven? Je kan ook normaal reageren op de agenten en vragen wat er aan de hand is.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:27 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, ik laat mijn ID niet zomaar zonder reden zien zien. Kan je blijven zeggen dat ik dat wel moet doen maar dan kan je beter in Noord Korea gaan wonen als je dat de norm vind.
Liever een knuppel in m'n nek dan een burger opgesloten in zijn eigen huisquote:Op zondag 4 juli 2010 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*zucht*
Laat maar dan, je snapt het niet en zal het ook niet snappen. Veel plezier met de volgende knuppel in je nek dan.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:50 schreef Skonk het volgende:
[..]
Jij bent te dom om te snappen dat je respect moet verdienen
Inderdaad, maar wanneer jij mensen die gewoon werken/naar school gaan gaat lastigvallen kies je ook voor de consequenties die daaraan hangen, namelijk geen respect kunnen verwachten op zijn minst.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:51 schreef Prachtman het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat je je ID zo af moet geven? Je kan ook normaal reageren op de agenten en vragen wat er aan de hand is.
De politie zal juist harder op gaan treen wanneer jij moeilijk gaat doen, helemaal als je met haantjesgedrag in de groep de politie gaat uitdagen. Dan krijg je deze reactie van de politie, je hebt het er zelf naar gemaakt.
Wanneer jij er voor kiest om geen respect te hebben voor de regels en de mensen die ze handhaven kies jij voor de consequenties die daaraan hangen.
Dat dus, zo doe ik dat dus ook altijd, ze moeten niet bijdehand gaan doen, dan doe ik het ook, helaas voor hun win ik het.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat je het zelf in de hand werkt, komop nou., Agenten zijn ook mensen en na 100 pubertjes als jij die zo mans doen bij een verplichte handeling als het laten zien van je ID ben je er wel klaar mee.
Grote bek? Aanpakken.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:51 schreef Skonk het volgende:
[..]
Liever een knuppel in m'n nek dan een burger opgesloten in zijn eigen huis
Wiet roken dat mag in Nederlandquote:Op zondag 4 juli 2010 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hun opleiding en beeediging geeft ze het respect dat ze nodig hebben. Waarom zou iemand voor JOU respect hebben met je jonko roken, schelden, mans doen tegen anderen etc.
Denk het niet hoor, in dit geval had ie me een paar uur vast mogen houden en daarna had ik weer lekker over straat kunnen lopenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat dus, zo doe ik dat dus ook altijd, ze moeten niet bijdehand gaan doen, dan doe ik het ook, helaas voor hun win ik het.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:53 schreef Skonk het volgende:
[..]
Wiet roken dat mag in Nederland
Schelden mag ook in Nederland
Mans doen mag ook in Nederland
Niks daarvan deed ik tegen de politie hoor, weet niet hoe je daar bij komt
Jij bent echt triest als je in dit topic niet aan het trollen bent.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:53 schreef Skonk het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, in dit geval had ie me een paar uur vast mogen houden en daarna had ik weer lekker over straat kunnen lopen
Waarom zet je niet gewoon een ster op je borst, als de politie dat vraagt?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet overal
niet tegen de politie
niet tegen de politie
Je zegt het zelf dat je dat deed, in de quote die ik net post.
denk nou ff na, waarom niet gewoon je ID laten zien en weer verder? Wat ben je hier nou mee opgeschoten? Wat denk je er de volgende keer mee te bereiken?.
Ik ben niet aan het trollen, ik snap serieus niet dat jullie niet inzien wat er gebeurt met Nederland, en denk dat júllie aan het trollen zijn!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:58 schreef Prachtman het volgende:
[..]
Jij bent echt triest als je in dit topic niet aan het trollen bent.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:59 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom zet je niet gewoon een ster op je borst, als de politie dat vraagt?
Oh nee, iemand praat straat, wurg hem!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:59 schreef DeeCruise het volgende:
De manier van taalgebruik maakt het verhaal nu niet direct geloofwaardiger. Het feit dat je dit niet inziet maakt het alleen erger.
Indien het verhaal wel blijkt te kloppen vind ik je bij deze een lamlul omdat je niet op zijn minst verhaal bent gaan halen bij het bureau, dat is nog wel het minste wat je kunt doen.
Zucht..... wat ben jij een domme muppet, hier, de wettekst zoals ik die in mijn boeken heb staan:quote:Op zondag 4 juli 2010 13:50 schreef Skonk het volgende:
[..]
Jij bent te dom om te snappen dat je respect moet verdienen
Ja, en ik ken hun agentjes wel, flikker op manquote:Op zondag 4 juli 2010 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal je gedrag zijn geweest he? Ik ben pas ook nog ergens aangesproken door de politie omdat we zaten te BBQen waar het eigenlijk niet mocht. We hebben ze vriendelijk te woord gestaan, beloofd weg te gaan en ze wensten ons nog een fijne avond verder.
ik ken jullie groepjes wel hoor, ze doen zogenaamd nooit wat verkeerd, maar als je die kant op kijkt...
Zelf naar gemaakt? Ik niet hoor.. Misschien andere jongeren voor mij, maar moet ik dan maar afgeblaft worden op straat, als ik aan een agent vraag wat het probleem nu eigenlijk is? Of waarom ik mij moet legitimeren? Volgens mij is de politie zelf net zo (zo niet meer) schuldig aan de afname van het respect voor het uniform.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet normaal. Maar zo werkt het tegenwoordig he? Er is niemand meer met respect voor de politie. En dat komt dus door gastjes als jij.
Zelf naar gemaakt, zelf de gevolgen accepteren.
Hey boer, wat lees jij lekker makkelijk over mijn posts heen zeg..quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zucht..... wat ben jij een domme muppet, hier, de wettekst zoals ik die in mijn boeken heb staan:
Artikel 2
Een ieder die de leeftijd van veertien jaar heeft bereikt, is verplicht op de eerste vordering van een ambtenaar als bedoeld in artikel 8a van de Politiewet 1993, een identiteitsbewijs als bedoeld in artikel 1 ter inzage aan te bieden. Deze verplichting geldt ook indien de vordering wordt gedaan door een toezichthouder.
Oh, en je kan wel zeuren over Godwin, en zeggen dat dat soort vergelijkingen onzinnig zijn.. Maar is het nou echt zo raar dat men 'Befehl ist befehl!' gedachtes krijgt, als agenten zonder direct aanwijsbare reden om een legitimatiebewijs vragen, en vervolgens boos worden als je vraagt waarom?quote:
Skonk is makkelijker af te schilderen als kansloos capuchonventje, vandaar..quote:Op zondag 4 juli 2010 14:06 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Hey boer, wat lees jij lekker makkelijk over mijn posts heen zeg..
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:13 schreef 5688 het volgende:
Heb je een snor en geen ambitie, kom dan bij de politie
Verder de mensen die hier zitten te zeuren over joints, hebben denk ik zelf nooit een jeugd gehad. Of je nou besluit het wel of niet te doen (je eigen vrije keuze, het is legaal), iedereen komt ermee in aanraking. Waarom veroordeel je mensen die wel eens een joint roken? Mag er ook niet meer een sigaretje gerookt worden dan, of alcohol drinken? Schei toch uit.
Daarnaast zou ik ook altijd vragen wat de reden was, wanneer om mijn ID wordt gevraagd, mits ik geen overtreding bega. Ik weet niet hoe de situatie was, maar geweld door de politie is nooit goed te praten.
En nee, ik ben niet dom.
Dat was ook niet voor jou bedoelt, maar voor skonk, die het kennelijk heel normaal vind om maar lekker de opstandige puber uit te hangen, moet ie zelf weten, maar dan niet gaan zitten janken als iemand je terug zet op de plek waar je hoort.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:06 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Hey boer, wat lees jij lekker makkelijk over mijn posts heen zeg..
true, true.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Skonk is makkelijker af te schilderen als kansloos capuchonventje, vandaar..
Het gaat me verder niet over direct dat verhaal.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat was ook niet voor jou bedoelt, maar voor skonk, die het kennelijk heel normaal vind om maar lekker de opstandige puber uit te hangen, moet ie zelf weten, maar dan niet gaan zitten janken als iemand je terug zet op de plek waar je hoort.
Jij bent nog opgegroeid in de goeie tijd vrees ik, met de aardige wijkagent die je nog persoonlijk kende en een gedegen politieopleiding had gevolgd. Die agent is hier plaatselijk (gemeente 40.000 inwonersquote:Op zondag 4 juli 2010 14:11 schreef HeatWave het volgende:
@ jeff89
het is raar dat ik, iemand die al zijn hele leven lang in de grote stad woont, nog nooit echt problemen heb gehad met de politie, terwijl ik er natuurlijk regelmatig mee in aanraking kom. Zou het iets met mijn houding te maken hebben?
Gedraag je gewoon.
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Jij bent nog opgegroeid in de goeie tijd vrees ik, met de aardige wijkagent die je nog persoonlijk kende en een gedegen politieopleiding had gevolgd. Die agent is hier plaatselijk (gemeente 40.000 inwoners) met pensioen gegaan, en vervangen voor een 'nieuwe stijl' agent. Geen praatje, geen weerwoord, alleen je sofinummer opgeven en je bek houden, zoals ik de agenten al kende uit de steden waar ik geschoold ben
Ik weet echt wel dat de houding van veel jongeren beter kan, maar ik word eigenlijk doodziek van het feit dat niemand lijkt in te zijn dat er aan de houding van oom agent ook nogal eens wat scheelt. Als je gewoon meewerkt is er nooit iets aan de hand nee, maarja, als de eerste man van mijn oma had meegewerkt hadden de nazi's hem ook niet in de duinen laten executeren(Ja, Godwin ja..)
Een weerwoord of verzoek om een verklaring moet, mits beleefd, gewoon mogelijk zijn.
Oke, dat heb ik dan verkeerd van je begrepen, Ik ventileer slecht mijn mening hoe ik als agent tegen dergelijke situaties aankijk. Nogmaals, als ik iemand vraag om zijn ID, dan wil ik dat ding zien, ik heb daar zo'n mijn redenen voor. Dat kan een APV zijn, of een situatie dat er is vernield of gestolen is. Als men mij op een normale manier naar de reden vraagt dan geef ik die, geen probleem. Tevens identificeer ik mij standaard. Daarnaast is het ook nog eens zo dat ik niet verplicht ben om een reden mede te delen.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:18 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Het gaat me verder niet over direct dat verhaal.
Het gaat mij om JOUW posts die ik quote...
Waar ik opzich best een reactie van jou over verwacht..
vind je dat wel normaal???
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:27 schreef Jeff89 het volgende:
Ja, in andere landen in Europa slaan ze je gelijk op je bek, en dat is goed?Bedoel je dat ? Of bedoel je dat de politie hier al coulant genoeg is?
Ik legitimeer me altijd direct indien ik gevraagd word, en dan vraag ik ook altijd meteen waarom. De antwoorden varieren meestal tussen 'gaat je niks aan' en 'omdat we dat recht hebben'.
Ze zeggen nog net niet 'omdat je capuchon me niet aan staat'.
Zo hoort het dus ook niet, dit is van oom agent niet netjes, ik vertel ze altijd waarom ik iemand's ID controleer, dit varieert van: wij zijn bezig met een onderzoek naar diefstal van tot : dit is voor controle op ID bewijzen ivm geldigheid.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:27 schreef Jeff89 het volgende:
Ja, in andere landen in Europa slaan ze je gelijk op je bek, en dat is goed?Bedoel je dat ? Of bedoel je dat de politie hier al coulant genoeg is?
Ik legitimeer me altijd direct indien ik gevraagd word, en dan vraag ik ook altijd meteen waarom. De antwoorden varieren meestal tussen 'gaat je niks aan' en 'omdat we dat recht hebben'.
Ze zeggen nog net niet 'omdat je capuchon me niet aan staat'.
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:35 schreef Jeff89 het volgende:
Ik loop ook altijd gewoon door, omdat ze mij eigenlijk 99% van de tijd niets kunnen maken, omdat ik niets fout doe. Snap je ook dat het voor een 'hangjongere' dan JUIST vervelend is dat je aan de lopende band door onbeleefde geuniformeerde mannen om legitimatie word gevraagd?
Want de situatie in de OP is op het randje, maar ik heb agenten ook zo zien reageren tegen mensen die gewoon beleefd bleven. Jij hebt 't over 'Tering, weer zo'n bijdehand gassie' maar onderhand denken de meeste jongeren 'Tering, weer zo'n blauwe lul met de waarheid in pacht..'
Waarom is vervelend dat je wordt staande gehouden om je ID te laten zien? Als je niks te verbergen hebt, is toch niks aan de hand? Het grote probleem met hangjongeren is dat het pubers zijn en daarom opstandig reageren. sommige zijn hardleers en willen domweg niet meewerken aan een simpel verzoek. Tuurlijk zijn er ook legio voorbeelden waarin het allemaal netjes verloopt. Het ligt ook puur aan de regio, hier in het noorden is het allemaal veel gemoedelijker dan in de randstad, je leeft daar met veel meer mensen op een kluitje en dan moet je harder optreden.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:35 schreef Jeff89 het volgende:
Ik loop ook altijd gewoon door, omdat ze mij eigenlijk 99% van de tijd niets kunnen maken, omdat ik niets fout doe. Snap je ook dat het voor een 'hangjongere' dan JUIST vervelend is dat je aan de lopende band door onbeleefde geuniformeerde mannen om legitimatie word gevraagd?
Want de situatie in de OP is op het randje, maar ik heb agenten ook zo zien reageren tegen mensen die gewoon beleefd bleven. Jij hebt 't over 'Tering, weer zo'n bijdehand gassie' maar onderhand denken de meeste jongeren 'Tering, weer zo'n blauwe lul met de waarheid in pacht..'
De politie handelt vaak redelijk, maar het lijkt wel steeds minder te worden. En dat 'hangjongeren vaak iets verkeerds doen' is gewoon ronduit bullshit. Van de meeste hangjongeren heeft men geen last, die vallen niet eens op.. Die zitten een paar uur in parkje, op een skatebaan of iets vergelijkbaars. De die-hard vandalen en crimineetjes halen de krant, maar ik heb in Leiden en Amsterdam veel gehangen, en in talloze kleine kutdorpjes (waar helemaaaal veel gehangen word ivm geen fuck te doen) en de meeste groepjes zijn gewoon braaf.. Ze gooien misschien niet al hun blikjes in de vuilnisbak, maar dat is het dan ook.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, verschil is natuurlijk dat hangjongeren ook vaak iets verkeerds doen.
En nee, niet altijd, maar ervaring telt ook he? Das een kwestie van hand in eigen boezem steken. Er worden niet voor niets ook gewoon door de buurt maatregelen genomen tegen hangjongeren.
Nogmaals, ik praat niet alles goed. Maar als je even oplet in de echte wereld en niet alles opjezelf projecteert zie je in dat de politie vaak redelijk handelt.
hangjongeren die gewoon hun ID laten zien hebben toch geen probleem?
Misschien is het mijn oppositionele gedragsstoornis hoor, maar dit is dus juist hetgeen wat mij zo stoort.. Die casualness waarmee het gaat, zo van 'je hebt toch niets te verbergen?'. Nee, dat heb ik inderdaad niet, maar is dat dan maar direct reden om me lastig te vallen? En als ze dan nog zeggen 'er is een overval in de buurt geweest' of weet ik het, maar het komt altijd neer op 'je bent jong en je staat hier, dus je bent verdacht'.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
Waarom is vervelend dat je wordt staande gehouden om je ID te laten zien? Als je niks te verbergen hebt, is toch niks aan de hand? Het grote probleem met hangjongeren is dat het pubers zijn en daarom opstandig reageren. sommige zijn hardleers en willen domweg niet meewerken aan een simpel verzoek. Tuurlijk zijn er ook legio voorbeelden waarin het allemaal netjes verloopt. Het ligt ook puur aan de regio, hier in het noorden is het allemaal veel gemoedelijker dan in de randstad, je leeft daar met veel meer mensen op een kluitje en dan moet je harder optreden.
Hier heb je zeker gelijk in jeff89, maar kennelijk word er bij de skatebaan waar jij het over hebt regelmatig vernielingen gepleegd, en daarom noteert men BSnummers. Mocht er iets gesloopt worden door een ander wordt jij onterecht aangesproken. nou heb je 2 opties om dat te voorkomen,1. zorg dat je getuigen hebt die kunnen aantonen dat je ergens anders was, 2. ga ergens anders hangen.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:45 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De politie handelt vaak redelijk, maar het lijkt wel steeds minder te worden. En dat 'hangjongeren vaak iets verkeerds doen' is gewoon ronduit bullshit. Van de meeste hangjongeren heeft men geen last, die vallen niet eens op.. Die zitten een paar uur in parkje, op een skatebaan of iets vergelijkbaars. De die-hard vandalen en crimineetjes halen de krant, maar ik heb in Leiden en Amsterdam veel gehangen, en in talloze kleine kutdorpjes (waar helemaaaal veel gehangen word ivm geen fuck te doen) en de meeste groepjes zijn gewoon braaf.. Ze gooien misschien niet al hun blikjes in de vuilnisbak, maar dat is het dan ook.
De wijkagent van hier (toen de goeie er nog was) zei ook dat de hangjongerenproblematiek eigenlijk ZWAAR overdreven word. Door alle horrorverhalen in de Telegraaf over excessen in Utrecht of Gouda durven mensen niet meer op het groepje plaatselijke jeugd af te stappen, en hen te vragen of het zachter kan of of de troep opgeruimd kan worden. Hierdoor word meteen de politie ingeschakeld, waardoor over en weer steeds meer onbegrip ontstaat (zoals ook uit dit topic blijft.. men lijkt recht tegenover elkaar te staan, terwijl er eigenlijk vooral sprake is van gebrek aan inlevingsvermogen over en weer) en de sfeer steeds agressiever word..
En om op het laatste in te gaan, je hebt misschien niet direct een probleem neeMaar mijn sofinummer is genoteerd bij de plaatselijke skatebaan hier, en ik sta dus 'geregistreerd' als hangjongere daar.. Word er iets gesloopt door de 'nieuwe generatie' hangjeugd van 16 jaar, dan mag IK naar het bureau komen uitleggen hoe of wat.. Dus die problemen kunnen later nog komen.
Nogmaals, ik ben het niet met je oneens ofzo, ik wil gewoon benadrukken dat het 'gebrek aan respect' van tegenwoordig van twee kanten komt en ook twee kanten opwerkt.
Het klopt dat toelatingseis in sommige regio's hoger ligt. Ik heb zelf altijd een inlevingsvermogen in de ander, ik benader iedere situatie positief, maar er zijn gewoon regels en die handhaaf ik, natuurlijk kan ik daar in beperkte mate mijn eigen draai aangeven, binnen alle redelijkheid natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 14:48 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Misschien is het mijn oppositionele gedragsstoornis hoor, maar dit is dus juist hetgeen wat mij zo stoort.. Die casualness waarmee het gaat, zo van 'je hebt toch niets te verbergen?'. Nee, dat heb ik inderdaad niet, maar is dat dan maar direct reden om me lastig te vallen? En als ze dan nog zeggen 'er is een overval in de buurt geweest' of weet ik het, maar het komt altijd neer op 'je bent jong en je staat hier, dus je bent verdacht'.
Het regioverhaal ben ik met je eens.. Ik woon in het Groene Hart, en de politie hier is een stuk vriendelijker dan die in Leiden. En bijv. Amsterdam is dan weer redelijker dan Leiden, iets wat volgens mij komt omdat de toelatingseis voor politie Amsterdam op HAVO ligt.
Ben het met je eens dat geweld in dit geval niet nodig was geweest, ook bizar dat het gebeurt is. maar nogmaals ik was er niet bij dus kan geen juist oordeel geven wat er aan vooraf gegaan is waarom de agent zo reageerde.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:12 schreef juxtaposition het volgende:
CVBoer,
lees nou eeeventjes op deze pagina:
Popo wurgt mij om niks
Dat wat ik van je heb gequote..
dit vind ik namelijk bizar, en ben erg benieuwd naar uitleg.
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat geweld in dit geval niet nodig was geweest, ook bizar dat het gebeurt is. maar nogmaals ik was er niet bij dus kan geen juist oordeel geven wat er aan vooraf gegaan is waarom de agent zo reageerde.
Misschien zijn er wel dingen gezegd die de TS niet vermeld hier.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:12 schreef cvboer het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Door figuren als de TS gaat de maatschappij naar de kloten. Naar mijn idee kansloos volk waar je het verstand in moet rammen, iets wat de agent dus deed.
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:37 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat was het punt dat je met je staart tussen de benen terugkwam op je eerdere woorden?
Ik snap het terugkomen op die eerdere woorden welquote:Op zondag 4 juli 2010 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk een nuancering door de redelijk normale discussie in de 2 dagen die ertussen zitten.
Nee nee, dit ging puur om het 'voorstellen' van de nieuwe wijkagente en haar assistent/collega.. Eerst een praatje, van 'ik ben de nieuwe wijkagent, blabla' (waarop wij meteen waren van: NEEE! Is Kees weg? NEEE!) vervolgens nog iets over het nieuwe beleid omtrend alcohol (onze gemeente heeft 'n probleem met zuipende jongeren), wat niet meer in het openbaar mocht worden geconsumeerd. En of we allemaal even onze BSN's willen opgeven. Van vandalisme is geen sprake, dat was een voorbeeld.. Feit is gewoon dat ik nu geregistreerd sta als zijnde hangjongere op die plek, terwijl ik er al lang niet meer kom (alleen nog om te skaten..). Het was echt puur een kwestie van 'nu we er toch zijn'.. Kees deed dat nooit.. Die rolde een sjekkie en maakte een praatje. Dat is blijkbaar niet wat ze de nieuwe wijkagente geleerd hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hier heb je zeker gelijk in jeff89, maar kennelijk word er bij de skatebaan waar jij het over hebt regelmatig vernielingen gepleegd, en daarom noteert men BSnummers. Mocht er iets gesloopt worden door een ander wordt jij onterecht aangesproken. nou heb je 2 opties om dat te voorkomen,1. zorg dat je getuigen hebt die kunnen aantonen dat je ergens anders was, 2. ga ergens anders hangen.
verder ben ik het met je post eens.
Even een smiley voor Kees:quote:Op zondag 4 juli 2010 15:45 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Nee nee, dit ging puur om het 'voorstellen' van de nieuwe wijkagente en haar assistent/collega.. Eerst een praatje, van 'ik ben de nieuwe wijkagent, blabla' (waarop wij meteen waren van: NEEE! Is Kees weg? NEEE!) vervolgens nog iets over het nieuwe beleid omtrend alcohol (onze gemeente heeft 'n probleem met zuipende jongeren), wat niet meer in het openbaar mocht worden geconsumeerd. En of we allemaal even onze BSN's willen opgeven. Van vandalisme is geen sprake, dat was een voorbeeld.. Feit is gewoon dat ik nu geregistreerd sta als zijnde hangjongere op die plek, terwijl ik er al lang niet meer kom (alleen nog om te skaten..). Het was echt puur een kwestie van 'nu we er toch zijn'.. Kees deed dat nooit.. Die rolde een sjekkie en maakte een praatje. Dat is blijkbaar niet wat ze de nieuwe wijkagente geleerd hebben.
Dat is gebeurt enerzijds om hetgeen wat heatwave zegt, anderzijds door jou reacties op de 4e pagina van jou op mijn reactiesquote:Op zondag 4 juli 2010 15:41 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik snap het terugkomen op die eerdere woorden wel
(btw toch een klein duimpje omhoog voor cvboer hoor)
toch snap ik niet op welk punt dat is gebeurt? en waarom ik er totaal geen reactie op heb gehad?
Was het aan het begin even lekker stoer doen, en later gewoon reëel zijn?
Ik moet toegeven dat mijn reacties soms ook niet netjes zijn, hiervoor mijn excuses.quote:Oh god, als dit soort types bij de politie gaan...
DAN gaat nederland naar de klote.
Volk dat niets afweet van dingen buiten het boekje ("
quote:
cvboerie zegt dat de politie hun boekje te buiten is gegaan? De TS kan dat wel gedacht hebben door het gebruik van verdovende middelen.
")
Maar er WEL lekker op los willen rammen.
Puik bezig kerel, Puik bezig.
juxtaposition
juxtaposition - zondag 4 juli 2010 @ 00:04
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:12 schreef cvboer het volgende:
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kerel, hoe komt pauper aso volk als jij bij de politie?
Door bij de IQ test net aan hoger dan 70 te scoren?
Trots op je, nu nog vrijwilliger, maar als je hard doorwerkt loop je over niet meer dan 5 jaar met een bonnenboekje Parkeerbonnen uit te schrijven !!!!
Leuk om te zien, dit.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is gebeurt enerzijds om hetgeen wat heatwave zegt, anderzijds door jou reacties op de 4e pagina van jou op mijn reacties
[..]
Ik moet toegeven dat mijn reacties soms ook niet netjes zijn, hiervoor mijn excuses.
geloof helemaal niks van het verhaal tenzij je pics hebt.quote:
ik geloof het verhaal ook niet... Ik zeg niet dat het niet gebeurd is, maar ik geloof niet dat TS nagenoeg onschuldig is, dat 'ie alleen maar 'wat' zei etc.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef Jeff89 het volgende:
Al die mensen die het verhaal niet geloven zijn misschien nog wel het meest triest aan dit verhaal.. Niet dat het per se waar hoeft te zijn, maar ongeloofwaardig is het iig nietGa toch eens buiten hangen jongens..
HAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHHHHAHAHAAHA?!?!!?!?!!!!!!!11!1EINZquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ey mattie ik begrijp die torie van je mangz, je had die kkpopos moeten klappen G.
zouden er mensen zijn die serieus zulke dingen zouden zeggen en menen?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ey mattie ik begrijp die torie van je mangz, je had die kkpopos moeten klappen G.
Waarom niet? Zulke goeie ervaring met de politie?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:10 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik geloof het verhaal ook niet... Ik zeg niet dat het niet gebeurd is, maar ik geloof niet dat TS nagenoeg onschuldig is, dat 'ie alleen maar 'wat' zei etc.
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
zouden er mensen zijn die serieus zulke dingen zouden zeggen en menen?
Oja, want dat is eng hè.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef Zero17 het volgende:
Oja, want dat is eng hè.
Blijf lekker op dat zolderkamertje zitten, dan kun je voortaan ook stoppen met lezen bij de woorden vrienden, meisjes, drank en feest.
dat valt ook wel weer mee. Alleen heb ik in tegenstelling tot TS ook nog nooit aanleiding gegeven aan de politie om naar mijn ID gevraagd te worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Waarom niet? Zulke goeie ervaring met de poltie?
Dan moeten die agenten hier maar mee om kunnen gaan. Ze zetten zichzelf voor paal namelijk. Die 2e agent die legt het dan weer wel rustig en helder uit, maar samen met de cameraman praten zij 2 welgetelde minuten door elkaar heen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:14 schreef CamelNLD het volgende:
Meneer van de Spek moet gewoon een spier klappen hebben zo bijdehand te lopen doen, agenten staan wel voor paal.
Ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:55 schreef Pharkus het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat mensen die popo zeggen eigenlijk stotterende analfabeten zijn die po-po-po-poliiiii-iii-tiiie niet kunnen uitspreken?
Het komt dan ook van de gangsters uit LA, die waren idd ook niet zo goed in uitspreken van langere woordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:55 schreef Pharkus het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat mensen die popo zeggen eigenlijk stotterende analfabeten zijn die po-po-po-poliiiii-iii-tiiie niet kunnen uitspreken?
Ga naar Amsterdamquote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
zouden er mensen zijn die serieus zulke dingen zouden zeggen en menen?
Wat moet ik dan doen? Die popo interviewen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:51 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
Het komt dan ook van de gangsters uit LA, die waren idd ook niet zo goed in uitspreken van langere woorden
en dit is idd weer zo'n zielig politie bash topicje, altijd eenzijdige verhalen..
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:24 schreef Micson het volgende:
Shit ik ben een hossler Sinds de eerste snicker in mn mouw
Wil de popo me vouwen maar dat is ze nooit gelukt
Of ik ben een motherfucking boss of ik heb gewoon geluk
Maar dat was ik welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:05 schreef Sinnie het volgende:
Rustig mii breda, die popo doet niet auw. Wwes blij dat je ni kk skaffa was met een spliff
ewa ik ga ff jonkotje klappen toch jwz wake and baked allez ja mattie doe je meequote:
Egt wa@r G.? ai no spang mattie, scotoe is faya en zal altijd faya blijven. Volgende x erges anders die assie doenquote:
Zonder reden mag de agent je niet naar je ID vragen. Althans, je bent niet verplicht deze te tonen, enkel omdat er naar gevraagd wordt. Er dient een gegronde reden voor te zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:14 schreef Ethanolic het volgende:
Je hebt een identificatieplicht als de 'scotoe/popo' je erom vraagt, dus onterechte klacht.
En dan nog! Ookal zou dat verplicht zijn, zou ik het niet zomaar laten zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Zonder reden mag de agent je niet naar je ID vragen. Althans, je bent niet verplicht deze te tonen, enkel omdat er naar gevraagd wordt. Er dient een gegronde reden voor te zijn.
Let eens goed op de datumquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Skonk gaat de politie bellen
En dan een dag later gewurgd worden .
Grote bek opgezet aan de telefoon ?
Fixed and improved.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kanker skoto zo ben ik een keer opgepakt (24 uur vast gezeten) voor het slopen
van mijn eigen stoel. Ik beukte die stoel uit elkaar om het passend te maken voor
de container, staat daar letterlijk een arrestatie team van 10 man achter mij.
Ik was met mijn buurjongen en buurmeisje gewoon rommel aan het opruimen.
Ik ben maar 1.70, maar wordt wel gebatst door 3 kerels van ruim 2 meter![]()
Zeer terechte klacht. gore Kenker politie.
Heb nooit een excuus gekregen.
(gore falers)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |