Maar dat was ik welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:05 schreef Sinnie het volgende:
Rustig mii breda, die popo doet niet auw. Wwes blij dat je ni kk skaffa was met een spliff
ewa ik ga ff jonkotje klappen toch jwz wake and baked allez ja mattie doe je meequote:
Egt wa@r G.? ai no spang mattie, scotoe is faya en zal altijd faya blijven. Volgende x erges anders die assie doenquote:
Zonder reden mag de agent je niet naar je ID vragen. Althans, je bent niet verplicht deze te tonen, enkel omdat er naar gevraagd wordt. Er dient een gegronde reden voor te zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:14 schreef Ethanolic het volgende:
Je hebt een identificatieplicht als de 'scotoe/popo' je erom vraagt, dus onterechte klacht.
En dan nog! Ookal zou dat verplicht zijn, zou ik het niet zomaar laten zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Zonder reden mag de agent je niet naar je ID vragen. Althans, je bent niet verplicht deze te tonen, enkel omdat er naar gevraagd wordt. Er dient een gegronde reden voor te zijn.
Let eens goed op de datumquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Skonk gaat de politie bellen
En dan een dag later gewurgd worden .
Grote bek opgezet aan de telefoon ?
Fixed and improved.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kanker skoto zo ben ik een keer opgepakt (24 uur vast gezeten) voor het slopen
van mijn eigen stoel. Ik beukte die stoel uit elkaar om het passend te maken voor
de container, staat daar letterlijk een arrestatie team van 10 man achter mij.
Ik was met mijn buurjongen en buurmeisje gewoon rommel aan het opruimen.
Ik ben maar 1.70, maar wordt wel gebatst door 3 kerels van ruim 2 meter![]()
Zeer terechte klacht. gore Kenker politie.
Heb nooit een excuus gekregen.
(gore falers)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |