zouden er mensen zijn die serieus zulke dingen zouden zeggen en menen?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ey mattie ik begrijp die torie van je mangz, je had die kkpopos moeten klappen G.
Waarom niet? Zulke goeie ervaring met de politie?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:10 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik geloof het verhaal ook niet... Ik zeg niet dat het niet gebeurd is, maar ik geloof niet dat TS nagenoeg onschuldig is, dat 'ie alleen maar 'wat' zei etc.
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
zouden er mensen zijn die serieus zulke dingen zouden zeggen en menen?
Oja, want dat is eng hè.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef Zero17 het volgende:
Oja, want dat is eng hè.
Blijf lekker op dat zolderkamertje zitten, dan kun je voortaan ook stoppen met lezen bij de woorden vrienden, meisjes, drank en feest.
dat valt ook wel weer mee. Alleen heb ik in tegenstelling tot TS ook nog nooit aanleiding gegeven aan de politie om naar mijn ID gevraagd te worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Waarom niet? Zulke goeie ervaring met de poltie?
Dan moeten die agenten hier maar mee om kunnen gaan. Ze zetten zichzelf voor paal namelijk. Die 2e agent die legt het dan weer wel rustig en helder uit, maar samen met de cameraman praten zij 2 welgetelde minuten door elkaar heen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:14 schreef CamelNLD het volgende:
Meneer van de Spek moet gewoon een spier klappen hebben zo bijdehand te lopen doen, agenten staan wel voor paal.
Ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:55 schreef Pharkus het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat mensen die popo zeggen eigenlijk stotterende analfabeten zijn die po-po-po-poliiiii-iii-tiiie niet kunnen uitspreken?
Het komt dan ook van de gangsters uit LA, die waren idd ook niet zo goed in uitspreken van langere woordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:55 schreef Pharkus het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat mensen die popo zeggen eigenlijk stotterende analfabeten zijn die po-po-po-poliiiii-iii-tiiie niet kunnen uitspreken?
Ga naar Amsterdamquote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
zouden er mensen zijn die serieus zulke dingen zouden zeggen en menen?
Wat moet ik dan doen? Die popo interviewen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:51 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
Het komt dan ook van de gangsters uit LA, die waren idd ook niet zo goed in uitspreken van langere woorden
en dit is idd weer zo'n zielig politie bash topicje, altijd eenzijdige verhalen..
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:24 schreef Micson het volgende:
Shit ik ben een hossler Sinds de eerste snicker in mn mouw
Wil de popo me vouwen maar dat is ze nooit gelukt
Of ik ben een motherfucking boss of ik heb gewoon geluk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |