Naja, als het goed is staat in hun rooster wie die nacht waar was. Dus dan kunnen ze achterhalen wie op dat moment waar was. Vraag me af of ze dat gaan doen en of er iets uitkomt. Maar het is het enige wat je kan doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:07 schreef Skonk het volgende:
[..]
Kan dat nog? Ik heb z'n nummer of naam helemaal niet gekregen
Helemaal in de houdgreep jongenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:10 schreef Northside het volgende:
Gewurgd... gast, jij als echte gangster moet toch weten wat wurgen is. Dat is NIET als iemand 1 hand op je schouder legt.
Vond je het nu wel of niet vervelend?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:57 schreef Skonk het volgende:
.......bla bla......
Volgens mij hebben ze niet eens wat gezegd tegen die mensen, want diezelfde agent die mij lekker liep te wurgen begon op dat moment een
Ik heb nog wel tijdens die wurging "kankeridioot" en "geflipte" gezegd, en ben er mee weggekomenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:15 schreef StevenMac het volgende:
Beter klap je die skere kk popo de volgende keer mattie, ze waren met zn 2en tog!?
Dan stond je zeker opgefokt met je armen te zwaaien toen ze je om je id vroegen en jij een grote bek opzette.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:11 schreef Skonk het volgende:
Helemaal in de houdgreep jongen
nadat je hem gepijpt had?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb nog wel tijdens die wurging "kankeridioot" en "geflipte" gezegd, en ben er mee weggekomen
Nee, serieus niet, ik zei alleen "Ja, zeg maar eerst waarom anders laat ik niks zien", en werd meteen bijna getackeld door die gastquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef Northside het volgende:
[..]
Dan stond je zeker opgefokt met je armen te zwaaien toen ze je om je id vroegen en jij een grote bek opzette.
natuurlijk niet, zo is TS helemaal niet...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef Northside het volgende:
[..]
Dan stond je zeker opgefokt met je armen te zwaaien toen ze je om je id vroegen en jij een grote bek opzette.
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:20 schreef bas-beest het volgende:
[..]
natuurlijk niet, zo is TS helemaal niet...
Ai mattie, volgende keer gewoon een kopstoot geven en zeggen dat hij te dichtbij kwam met zijn hoofd en dat je spastisch bentquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb nog wel tijdens die wurging "kankeridioot" en "geflipte" gezegd, en ben er mee weggekomen
Ik geloof je mattiequote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:24 schreef Skonk het volgende:
Maar iedereen hier denkt dus dat het aan mij lag?
En dat die chick vroeg of ze in elkaar geslagen kon worden door hem?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:57 schreef Skonk het volgende:
jonko erbij
fucking chillend
Waarop die kankerjood
Fucking zó werkt het niet, kankernazi
de popo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:47 schreef Golden_Pauper het volgende:
terechte klacht TS, of ik je geloof is een tweede maar dit zijn gewoon de fascistische trekjes van de kankerwouten. Machtsgeile fags die vroeger waarschijnlijk gepest zijn omdat ze kenkernoob zijn.
Die stoelen waren er gewoon nog, dus het was een leugen, ze wilden gewoon meppenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:50 schreef juxtaposition het volgende:
en omdat ze in hun outfit over het strand moeten banjeren omdat er "stoelen zijn verplaatst"![]()
terwijl swa hier gewoon bonkie zit te sjillen met zn matties jwz!
quote:
Ik zie in ts geen kansloze hangjongere maar gewoon iemand die met z'n matties op t strand chillt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd beter dan kansloze hangjongeren die geen fuck toevoegen aan deze samenleving, de keiharde knuppel in de nek zou verplicht moeten zijn bij mensen die zo lullen.
mijne ook omdat ik jeff quotte?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:55 schreef Jeff89 het volgende:
Mijn post verwijderd omdat ik Heatwave een rat noemde ja?
Herhaling dan maar: Je had die agent z'n ID moeten vragen en een klacht moeten indienen.. Ze zijn verplicht zich te legitimeren, wat ze ook zeggen.
Wtf, jij hebt een vuurkorf die vuur kan maken? Die wil ik ook! Hoe kom je daaraan?!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:57 schreef Skonk het volgende:
helemaal legaal met een vuurkorf vuur maken
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:57 schreef Skonk het volgende:
r "iemand die stoelen van die strandtent heeft verplaatst".
Want dat is wel een goede reden om iemand te wurgen.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |